Fòrum

Troll-Block Network (què en penseu?)

Jordi Freixas20.302 13 77👍 4.513
Això és una iniciativa destinada a blocar perfils trolls de Twitter, a on et permeten també descarregar-te una aplicació a partir de la qual, cada vegada que detecten un perfil troll, pugui ser bloquejat automàticament des de tots els comptes que prèviament s'hi hagin apuntat:

Troll-Block Network
https://twitter.com/trollblocknet

Què en penseu? És de fiar?

Respostes

Configuració
  • Jordi Freixas20.302 13 77👍 4.513
    He hagut d'editar el fil, perquè no m'hi havia sortit publicat tot el que havia posat, inclòs l'enllaç.
  • __32626__1.173👍 1.234
    No me'n refiaria jo. Tanmateix pots detectar tu mateix els trols i blocar-los, no et cal cap aplicació Mandrós!

Avui m'ha blocat a mi un conegut twitstar processista, suposo que devia creure que jo era un trol per criticar una acció del govern i per rebatre'l en una resposta. 
    • Jordi Freixas20.302 13 77👍 4.513
      A veure, és que de trolls n'hi ha molts. I tampoc estem per passar-nos tot el dia bloquejant perfils feixistes.

D'altra banda, una cosa que he sentit dir bastant darrerament, és que els perfils d'extrema dreta, precísament el que busquen és que els responguis (encara que sigui per fotre'ls a parir), perquè d'aquesta manera estan visibles en el teu algoritme, i això els permet arribar a més gent.
  • EstatpropiUsuari sumador166.773 11 1👍 28.433
    Que es podria fer al Racó.
  • Defectible7.981 270

A la seva web tenen això:

❔ QUÈ ÉS #TROLLBLOCKNET I COM FUNCIONA

@trollblocknet neix amb l’objectiu de proveir-vos d’un mecanisme de control de plagues de trolls, persones “non-grates”, col·laboradors amb el Règim del 78, empreses de l’IBEX-35 i d’altres espècimens de caire feixista i totalitari que es dediquen a fer-nos la guitza a Twitter.

Concretament, posem al vostre abast un sistema automàtic (web-app) basat en subscripcions a llistats de perfils "Troll" a Twitter, de manera que els podreu blocar d’una forma totalment transparent i automàtica (això és; sense haver de fer res per a rebre actualitzacions).

Tanmateix, per als que preferiu no subscriure-us a les llistes automàtiques, també podeu importar els llistats en format CSV de manera massiva des d'un PC o MAC en unes poques passes (trobareu instruccions de com utilitzar qualsevol dels dos sistemes a la secció de llistats).

Anirem actualitzant els llistats en 3 categories diferents

☠ TROLLS I "INFILTRATS INDEPES"

Perfils de Twitter que es dediquen a fotre merder, insultar, infiltrats amb comptes que semblen “indepes” que és dediquen provocar reaccions violentes (molt de compte amb aquests), etc.

☢️ COL·LABORADORS AMB EL RÈGIM DEL 78

Aquests ja sabeu qui són, oi? Totes aquelles persones i entitats públiques que treballen per al règim (polítics, partits, estaments, mitjans de desinformació, forces de repressió, etc).

EMPRESES DE L'IBEX-35

Empreses, col·laboradors, accionistes, i tot “cristo” que tingui alguna relació amb la capacitat financera del règim. Objectiu: ZERO propaganda seva al nostre TL de Twitter!

#femXarxa!

Finalment, fem una crida a reportar els perfils que us sembli que encaixen amb qualsevol les categories anteriors, tant sigui fent-nos menció a @trollblocknet, com enviant-nos tweets per DM o utilitzant els hashtags #TrollBlockNet, #AlertaTroll, etc. i Recordeu: Utilitzant la intel·ligència col·lectiva i treballant en equip som IMPARABLES!!

—————————

No ho sé, jo a Twitter no m'hi moc gens bé.

Amb una cosa massa automatitzada, hi ha el perill de caure en 'caixes de ressonància' massa fortes. Amb que un sol usuari vegi fantasmes a tot arreu o tingui un barem diferent dels altres, estaràs bloquejant a gent que et podria interessar, que no han de ser necessàriament trols.

Em semblaria millor una llista oberta amb usuaris problemàtics i qui els hi considera. D'aquesta manera pots veure si quan interactues amb algú aquest ja ha tingut trifulgues amb segons qui, i saps de quin cantó estar.

• resnoesmes3.024 3 647👍 3.085
    El somni humit de molts usuaris, que qualifiquen de troll qualsevol opinió diferent de la seva.

Publicitat

Fòrums

• 9.285.035 missatges
  • 220.675 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat