Fòrum

És sexista mirar-se una dona bonica amb luxúria?

Trumpista1005.223 2 413👍 4.992
Aquest matí estava a Schiphol, in transit, i hem hagut de patir la humiliació de l’autobús. Tot va començar amb Ryanair i des d’aleshores volar ha degenerat tant que quinquis del piercing i el tatto, la rasta, les xancles i motxilotes variades han esdevingut la regla més aviat que l’excepció. Ben mirat, vist el que hi ha, el transfer en bus no és tant terrible.

Em trobava dret dins del bus, esperant per departir de la gate cap a l’avió, llegint el Harvard Business Review quant de sobte m’he fixat en una glamurosa fembra davant meu de l’autobús que ha immediatament captivat la meva atenció de mascle. Uns 30 anys. El seu cavell del color de l’or, rostre pàlid i ulls blaus cristal.lins, com ens agrada, m’ha atret. La seva bossa Burberry i jaqueta de cashmere denotaven un bon estatus social. Samsonite de cabina i maletí de laptop tancaven el conjunt. 

Portava ja una estona mirant-me-la (el que se’n diu en argot de mascles “repassant-me-la”) quan ella se’n ha adonat, que la meva mirada s’havia fixat en la seva silueta perfecta. No podia parar de mirar-la. Bon dia, li he dit, amb lo que ella m’ha contestat Bon dia. Et queda molt bé aquesta jaqueta li he dit, amb lo que ella m’ha contestat, gràcies. Vius a Stavanger? Amb lo que ella m’ha contestat que era per Business que es desplaçava. Pugem al Embraer 175 de KLM, m’assec a Business (Business ja no és el que era) i li desitjo un bon dia. Ella va més enrera. No parlem més.

Com a home casat, hom sap fins a on pot arribar i a on no, però en aquests temps convulsos, on als mascles se’ns denega la nostra naturalesa, on el mascle beta, emasculat i feminitzat, predomina, cal més que mai reivindicar el nostre paper galant, caballeresc i senyorial, el mascle que sedueix la femella i la femella que es deixa seduir, el mascle noble i caballerós que besa la mà de la donzella als seus peus. Som mascles, som providers i ens agrada flirtejar amb les femelles boniques. 

El feminisme vol al mascle, capat, castrat, emmasculat, apartat de la societat i humiliat i en alguns casos extrems, fins i tot , i en aquests temps convulsos, on milions de mascles desorientats es veuen atacats pel simple fet d’haver nascut amb les dues gònades dins de l’escrot, cal recordar la nostra naturalesa. Som mascles, som providers, som generosos, caballerescos i ens agrada seduïr a les femelles, tal i com el gall d’indi mostra el seu plumatge més excels en el ritual d’aparellament. Les forces del bé venceran i el feminisme, carregat d’odi i ressentiment, no es sortirà amb la seva. Ara i sempre orgull de mascle! I hem anat a la lluna! 

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.268.006 missatges
  • 220.048 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat