Fòrum

Manuel Milián Mestre assegura que Israel i Rússia estarien disposats a reconèixer Catalunya

Warsman340 3👍 475

Manuel Milián Mestre assegura que Israel i Rússia estarien disposats a reconèixer Catalunya

L'ex alt dirigent del PP a Catalunya explica que ha sopat amb Putin i que hi ha interessos geopolítics perquè "passi alguna cosa" al Principat

L’ex diputat del PP per Barcelona Manuel Milián Mestre ha explicat avui al programa de TV3 ‘Tot es mou’ que tant Israel com Rússia van estar negociant amb el govern català per a reconèixer la independència. Cita directament els acords econòmics d’Israel amb Catalunya i assegura que sopant amb Putin va poder saber que Rússia tenia interessos geopolítics al Principat.

De fet, el periodista i escriptor explica que, fins i tot, el Kremlin hauria volgut, a canvi de reconèixer la independència de Catalunya, una base militar a Sant Carles de la Ràpita. El tertulià, interpel·lat per les seves declaracions després de la seva intervenció, ha acabat afegint que els dos països tenen un interès a què “passi alguna cosa” al Principat.

https://www.larepublica.cat/wp-content/uploads/2019/02/Grabaci%C3%B3n_2019_02_08_18_35_02_804.mp4?fbclid=IwAR2XAA1blJGI89z_2z9MU_LEdhZ_f4RaIqVctX_mk2YgTox-uTvCt4R8w-Y

https://www.larepublica.cat/video-manuel-milian-mestre-assegura-que-israel-i-russia-estarien-disposats-a-reconeixer-catalunya/?fbclid=IwAR2Kun7XOxFNAwAGVhyq5OkA_MuUlR-LeBTwLtGS9TTPkgSEScuwu7GO8Jc

Respostes

Configuració
    • Rigel63.288 10 6👍 31.655

Compareixença escrigué:
      Llàstima dels ineptes que han decidit renunciar a totes les nostres fortaleses i accentuar les nostres febleses.
      I tot per a poder contiunuar cobrant. Són tan inñutils que no es van adonar que aquesta situació actual els duraria poc, i que la legislatura autonòmica no l'acabaran (perquè abans els espanyols més ultres entre els ultres els desmuntaran la paradeta).
    • Eimeric7.935 12 270👍 1.786
      No puc estar més en desacord en la primera frase. El patrocini o ajut de potències estrangers sempre ha jugat un gran paper en la independència de molts països.

Tota Europa oriental es va independentizar gràcies al suport de l'occidental. Fins i tot Estats Units no haurien sigut mai independents sense el suport vital que van rebre de França i Espanya.
    • anselm_turmeda6.125 10 350👍 3.930
      I pocs, per no dir cap, han tingut un context intern tan negatiu com el de Catalunya. A cap país que s'ha independenditzat ha guanyat les eleccions el principal partit contrari a la independencia.
  • JoanVecord5.203 8 413👍 1.904
    Seria maco veure sortir de la Terminal 1 del Prat avions israelians per a bombardejar posicions pro Al-Assad a Síria, i de la terminal 2 avions russos per a bombardejar posicions anti Al-Assad. No vull ni pensar l'estrès dels controladors a la torre de control!
  • A la lluna de València376 2👍 202
    Mare de Déu... per que n'hi han tants personatges frikis valencians? Primer López-Tena i ara este... 
  • Rigel63.288 10 6👍 31.655
    Aleshores pensesen la inutilitat dels processites ipenses com podem tenir uns líders tan rematadament inútils.
  • anselm_turmeda6.125 10 350👍 3.930
    Això i no res és el mateix, ja que primer cal demanar-los el suports abans que te'l donin. I la colla de Puigdemont, van anar a veure al Putin o a Israel o a la Xina, no l'oblidem? No, van anar a trucar a les portes de la UE que ja sabien que dirien que no. Això sol demostra que aquesta gent no volen la independència, que tot ha estat un farol, una partida de pòquer...
  • ViscalavergedeMontserrat71👍 47
    Una base militar russa t'exclou directament de l'OTAN, i segurament de l'UE, apart de dependre financierament de gent tant de fiar com russos o xinesos que ens cobraran uns interessos del 20% pel deute que ens cobrin per financiarnos. Encara estic esperant que algu em digui quin model economic tindra la nova Cataliuska russa fora de la UE i aïllada dels nostres mercats principals economics. Passar de ser independent d'Espanya per dependre de Russia, mare meva quin quadre...
    • Svarog2.341 13 762👍 504
      Passar de ser independent d'Espanya per dependre de la UE, mare meva quin quadre...

Amb una política econòmica i exterior dirigida des de Brusel·les. Fent el que els roti al Macron o a la Merkel de torn, qui ens controlaran les finances o ens faran caure governs quan ho creguin oportú.

Control per control, que vols que et digui, prefereixo empassar-me una base naval xinesa a Tarragona o russa o israeliana a Sant Carles de la Ràpita ( al Millan Mestre de totes maneres crec que se li ha anat l'olla peró) que no obeïr una UE que ni ens ha mirat ni ens ha fet cas.
        Ja, pero avui per avui els nostres mercats principals son la UE i Espanya. I la nostra economia depen del euro, l'acces a la financiacio del banc central, el lliure mercat etc Quina viabilitat te Catalunya fora del Euro i de la UE? 

La UE nos ens ha fet cas perque el normal es que estigui sempre de part dels estats membres i mai de qualsevol pais que vulgui reclamar l'independencia dintre d'un estat. Potser si despres del 1 d'Octubre haguessin plantat cara i fet efectiva una desobediencia civil com deu mana, llavors la UE es tindria que haver mullat, pero com el resultat es que tothom va fugir i ens van deixar amb el cul a l'aire, la culpa es de la UE. 

• autokrator12.646 3 164👍 8.411
      La qüestió no és dependre de Rússia, la qüestió és que amb la UE sabem que d'independència ni parlar. 
        Si no hem sigut capaços de forçar res es normal que a la UE li bufi Catalunya. Si hi hagues hagut un pla o algun lideratge per controlar estructures, generar un moviment de desobediencia real o lluitar una mica per l'independencia, la UE s-hagues tingur que mullar en algun moment o un altre. 

Crec que s'ha de fer autocritica i no culpar a la UE dels nostres mals, i pensar que uns altres ens salvaran els mobles. 
          Jo no he dit mai que la UE s'implicaria o que ens vindria a salvar, de fet deia el contrari des del principi. 
            Ja, pero jo no vui que em salvin tampoc els russos o els xinesos perque en aquesta vida ningu regala res, i el preu a pagar sera molt alt. I ja ho preguntat varies vegades, quin model economic viable espereu per una Catalunya fora de la UE, amb una moneda nova i segurament amb una devaluacio important, financiats en el millor dels casos per russos i xinesos a uns interessos alts, i mil questions mes de seguretat juridica....

Per aixo deia que si no hem fet els deures i organitzat un moviment real i plantat cara de debo no podem anar reclamant a altres que ens ajudin a canvi d'enfonsar el pais i l'economia. 
              No, si jo tamoc vull que depenguem de Rússi ni de Xina, però a l'hora de la veritat alguns suports internacionals s'han de buscar. Jo tampoc no veig a curt termini a Catalunya fora de la UE -una UE que no m'agrada- però si volem que ens tractin amb respecte potser el més útil és deixar-los clar que tenim alternatives. Vaja, que si la Jenni no m'estima m'en vaig amb la Jessi. 
  • Xicoira4.466 2 480👍 3.543
    Qualsevol suport és ben rebut, però estaria bé que es materialitzés, enlloc de rebre declaracions als mitjans buides de contingut.

Potser aquest suport físic el podriem rebre si fessim les coses com toca a casa nostra... per començar. 
  • dumis1.861 6 876👍 1.135
    El Putin si que té un parell de collons i no els inútils de polítics que tenim aqui. Que cobren per no fer res. Per mi que vingui i posi les bases ke vulgui i si cal em faig russo-catalana, cap problema.
    Un altre que vol viure del procés. 

Publicitat

Fòrums

• 9.237.901 missatges
  • 219.021 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat