Fòrum

En quines llengües us han parlat almenys un cop?

Pralija1.386 3👍 926
He comprovat que hi ha fils sobre les llengües que parlen els usuaris d'aquest lloc web. Doncs jo avui faig una pregunta semblant però una mica diferent. Pregunto en quines llengües us han parlat oralment (xatejant per internet no serveix) almenys un cop independentment de si les parleu o enteneu o no. Abans de res responc jo i ho faig ordenant-les per número de vegades. I repeteixo, no necessàriament sé parlar totes aquestes llengües.

Milions de cops:

1.- castellà

2.- gallec-portuguès

Milers de cops:

3.- anglès

Desenes de cops:

4.- alemany

5.- francès

6.- llengua indígena del continent americà (no vull esmentar el nom per por a ser reconegut per possibles lectors que em coneguin personalment).

7.- italià

8.- català

Menys de 10 cops:

9.- asturià

10.- èuscar

11.- grec

12.- persa

13.- rus

Respostes

Configuració
  • Wittgenstein648👍 901
    Un grapat de cops:
    Català
    Castellà
    Anglès
    Francès
    Danès
    (...)
    Romanès

Algun cop:
    Àrab (o potser bereber, no en tinc ni idea)
    Caló (xerrada random de l'escola)
    Rus (a Barcelona)
    Italià
    Alemany
    Grec
    Polonès
    Greenlandès (tinc la sospita intensa que eren tot insults i renecs diversos)
    Feroès (bé, era en un concert i eren els artistes parlant al públic no sé si compta )
    Islandès
    Wolof
    Mandinka (crec que era aquest, sinó un altre idioma del Senegal que no era el wolof)
    Hindi
    Turc

• nemo6.633 9 322👍 2.106
    Quasi tots els dies: euskara,castella,angles, Alemany, francés, romanes,italia, polones i alguna vegada, valencia. Els japonesos solen intentar parlar en angles...sense sort.
  • Armillet Lo Groc1.472👍 965
    Un cop una noia em va parlar en eslovac. I la vaig entendre i li vaig respondre en català, i em va entendre.
  • kune048212👍 2
    Durant el dia a dia solc parlar en castellà ja que tinc molts amics sud-americans. La meva família és de poble valencià, pero jo vaig néixer i visc a Catalunya, doncs amb la noia (valenciana) que m'agrada parlo una barreja de català i valencià, molt espectacular de presenciar. L'anglès el parlo amb la gent que no sap ni català ni castellà, i japonès amb la meva profe i algun turista que m'ha preguntat alguna cosa.
    • kune048212👍 2
      No he entès bé la pregunta, perdó.
      De llengües que jo no entenc m'han parlat en:

/Moltíssimes vegades/
      -Àrab
      -Quechua (és una llengua flipant)

/De vegades/
      -Basc
      -Suec
      -Alemany
      -Rus (tot i que l'estic aprenent, en aquell moment no vaig entendre una merda xD)
      -Ucraïnès (Una noia ben bona que aprenia català amb la meva profe de rus en aquell moment. Vaig voler fer-me l'intel·lectual xD. És bastant semblant al rus, doncs vaig entendre potser un 30~40% del que em deia)
      -Mandinga

/Una vegada/
      -Romanès
      -Polonès (vaig voler fer-me el guai un dia amb uns que venien d'intercanvi i vaig acabar quedant en evidència xd)
      -Hebreu (o alguna llengua similar, no vaig entendre res però la senyora era d'Israel xD)
      -Txec
      -Soninké (Una llengua senegalesa)
      -Llengua de signes (és una llengua!!)
      -Una llengua de Gàmbia que no sé com es diu xD

A veure si amb això completo

Publicitat

Fòrums

• 9.297.757 missatges
  • 221.158 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils