Fòrum

Ajuda amb una qüestió de Twitter.

Defectible7.981 270
Disculpeu la meva incompetència, amb els anys només faig que tornar-me més i més inútil.

Volia respondre a un comentari en concret en un fil de Twitter, on l'autor presentava un dubte sobre simbologia.

A diferència dels altres tuits del fil, aquest té marcades unes 10 respostes. Imagino que entre aquestes altra gent ja li haurà aportat la informació, però no trobo la manera d'accedir a les respostes en qüestió, ni el format web propi ni en dues aplicacions secundàries.

Prémer sobra la icona bombolla de diàleg m'obre un diàleg de resposta en el format web propi de Twitter. En les aplicacions, no em mostra res.

1. Algú sap com es pot fer, això? (Si és que es pot.)

2. Com a idea, ¿existeix la possibilitat que aquestes 10 respostes siguin els altres comentaris del fil de tuits? Serie estrany perquè el tuit en qüestió té uns 100 RT i 300 m'agrada.

Respostes

Configuració
  • Defectible7.981 270
    Enllaço el tuit en qüestió, que ha pujat a 15 respostes així que imagino que la hipòtesi 2 no és vàlida:

• galetacuqui1.065👍 1.154
      No tinc Twitter, però vaig a l'enllaç que has posat on surt el tuit aquest, i a baix de tot hi tens les respostes, o almenys a mi m'hi surten...

• Defectible7.981 270
        : |

Doncs a mi Twitter web no m'hi porta de cap manera, i les apps de mòbil i escriptori tampoc...

De fet és el primer cop que veig les respostes, vull dir, no hi he aconseguit arribar en cap moment.  edició:   Ah, sí que a baix de tot hi ha les respostes, és clar    Però estan "sueltes", són a diferents tuits del fil, jo voldria trobar una manera de veure solament totes les respostes a un dels tuits en concret.

Des del client web, només arribo a això, no hi ha manera de desfer-se del "fil" i centrar-se un tuit en concret:

Gràcies

Publicitat

Fòrums

• 9.284.099 missatges
  • 220.642 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat