Fòrum

Fot un fred que pela! Passeu-me una bona dosi de canvi climàtic!

Trumpista1004.945 2 436👍 4.795
A Xicague i a tot el Midwest fot un fred que pela, de fins a -30 graus C, en resum, que si treus la cigala per fer un pipí ja no és que el pipí es congeli abans de tocar terra sinó que fins i tot abans no apretis el pipí ja se’t ha congelat dins la bufeta, o encara pitjor, si alguna feminazi t’obliga a seure a la tassa per fer el pipí, del fred que fa et quedes enganxat a la tassa somrient. 

És evident doncs que el canvi climàtic, tal i com tuitejava el president, és una farsa majúscula, una mentida, un engany, que des de fa més de 30 anys els enemics de la civilització, els qui volen destruïr l’economia del món lliure, fan córrer per assolir els seus objectius polítics. 

Pipí calcesllargues va estar la setmana passada a Davos, envoltada de fred i neu, a explicar la seva carraca ecologista als líders econòmics mundials, Soros inclós (i amb sonotone) i se’n van enfotre, lògic. Sueca...

En resum, Xicague llueix esplèndida als -30 graus C, el llac michigan ens regala un paisatge de postal amb la tirre Sears i el John Hanckok i la Torre Trump, al costat del riu Chicago és un far que il.lumina la civilització i el progrés.

En resum, el canvi climàtic no existeix, és un hoax, una mentida, no deixeu que us enredin. Consumiu i aneu en cotxe, en camió, en avió i en jet privat. Jo avui mareix he deixat el cotxe tot el matí engegat cremant benzina tot i que no estigués circulant, perquè no m’agrada haver d’esperar que s’escalfi el motor per sortir accelerant a fons sense danyar-lo. Estic pensant engegar l’aire acondicionat i la calefacció a l’hora per gastar més i fer créixer l’economia. Aneu en cotxe privat a tot arreu i cremeu com més gasolina millor. No us deixeu enrdar pels ecologistes. El canvi climàtic és una idea dogmàtica que no està demostrada científicament. Visca el progrés!

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.238.522 missatges
  • 219.044 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat