Fòrum

Evolució probable de la legislatura.

autokrator13.374 3 157👍 9.115
Ja està dit en aquest prestigiós fòrum que la pastanaga processista d'aquest any que tot just comença serà la investidura de Puigdemont. Val a dir que el processisme segueix aprofundint en el seu tarannà catòlic i adapta directament els guions des de les sagrades escriptures, en aquest cas es tracta de l'Apocalipsi de Sant Joan i la coneguda "segona vinguda del Crist" transfigurada en el personatge de Puigdemont. Així doncs es pot preveure una mica quina serà l'evolució dels aconteixements.

El primer que cal per a poder fer creïble la trama és un 'macguffin' que, en aquest cas em penso que és el canvi del Reglament del Parlament per permetre la investidura telemàtica. El Reglament del Parlament passarà de ser un gran desconegut a protagonista absolut dels informatius i les tertúlies, serà com els 37 esglaons de Hitchcock (veure pel·lícula que no estic per mots aclariments). Això implica que tindrem la ja clàssica comissió parlamentària per la reforma de reglament. Aquesta comissió serà imprescindible i un pas necessari per la dessitjada segona vinguda del messies processista. Vaja, com la comissió aquella del procés constituent que va ocupar el primer any de la legislatura passada fins que Puigdemont i Colau es van treure de la màniga el referpèndum i en van tenir per un any més. Saber quant poden durar els treballs de la comissió ve a ser un misteri que els meus coneixements de teologia no saben interpretar. Suposo, però, que no arribaran a l'any sencer de la comissió del procés constituent. Posem que arriba a l'estiu.

A l'estiu, obviament, hi haurà els dos mesos de rigor mortis de vacances parlamentàries. Podria passar que a algú se li acudís reviure la part ja guionitzada de posar fi a les vacances 15 dies abans dient que es per prendre per sorpressa l'Estat com van fer el 2017 i que no pugui anul·lar la reforma del Reglament, jo, però, ho descarto perque repetir el guió tant cansa. Així doncs els treballs de la comissió parlamentària diria que arribaran al Ple del Parlament ja en setembre, i després de la diada per no molestar la jornada històrica de V. Partal. 

Aquí, per fi, el processisme tornarà a tenir un guió emocionant amb unes jornades parlamentàries similars a les de l'aprovació de la LTJ i la Llei del Referèndum que es viuran a totes les cases enganxats amb dramatisme a TV3. Seguint amb el model neo-testamentari hi haurà papers molt galdosos amb aquells dos homes sants que són sacrificats pels dolents abans que hagi d'arribar el messies. Molt em temo que els màrtirs han de ser el Roger Torrent i el Quim Torra, ho sento nois. A més tindrem l'unionisme per fer el paper de la bèstia, l'anticrist i la "gran ramera de Babilònia" (aquí no poso noms que jo no vull denúncies de ningú). 

Al final hi haurà intervencions estel·lars del TC i la resta dels romans i, segurament, acabem amb un nou 155 i sense que es produeixi la segona vinguda en cap cas ni el bonic i edificant Armaggedon que queden per a una propera temporada. La Catalunya independent (identificable amb la Nova Jerusalem del final de l'Apocalipsi) quedaran com a una metàfora, igual que la DUI simbòlica. En el que, aquesta vegada, no es podrà denunciar com a engany perque els principals i més prestigiosos interprets de la Bíblia ens expliquen que l'Apocalipsi i la Nova Jerusalem són això: metàfores escrites per un pobre cristià anomenat Joan exiliat a l'illa de Patmos. 

P.D.: Obro el fil a campanyes perque això, obviament, no és política. 

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.286.740 missatges
  • 220.707 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat