Fòrum

Es farà realitat això que em va dir un noi?

__32865__292👍 15
Un noi em va dir (parlant de les dones) si algun dia ho aconsegueixes conforme ets (o sigui la noia que vull lligar-me aconsegueixi-ho ue es conformi amb el meu fisic), t'estimara profundament per com ets..

Respostes

Configuració
  • catalàamallorca41.544 7 14👍 17.910
    No. Una noia es pot veure atreta pel teu físic però si no congenieu ja te'n pots oblidar.
  • Fidel AlfalsUsuari sumador11.547 8 176👍 3.994
    Jo crec que no es farà realitat. Si bé és cert que es pot estimar profundament una persona per la seva manera de ser, dubto que sigui el teu cas.

Conec dones que han sortit amb homes físicament menys agraciats que tu, però no en conec cap que hagi sortit amb algú tan obsessionat i acomplexat per la seva imatge. Aquesta mena d'inseguretats acostumen a repel·lir les dones (bé, les persones en general), i es tracta d'un tret psicològic, no físic.

No em val que tinguis un cert grau de discapacitat, tu tens capacitat de decisió i has decidit ignorar sistemàticament als que t'advertim, amb bona fe, que el teu plantejament és incorrecte i que així només aconsegueixes fer-te mal. És clar, és molt més fàcil escriure a un fòrum i esperar que et donin copets a l'esquena (un bàlsam fugaç) que lluitar per canviar. Accepta que tens un problema greu d'autoestima i que és aquest el veritable obstacle, no pas el teu físic. Busca ajuda psicològica (hi ha molta gent que té aquest mateix problema, i no tenen cap mena de discapacitat) i tingues prou força de voluntat com per no alimentar el monstre.

Quan solucionis aquest problema, sí que veig viable que es puguin enamorar de tu per com ets, perquè el físic pot ser un hàndicap, però no un impediment. De retruc, quan entenguis que la teva imatge potser no era tan important com creies, també veuràs que no cal l'aprovació del sexe femení per ser feliç, i t'adonaràs que aquesta necessitat era com una llosa que no et deixava viure.

No estàs obligat a fer-me cas, és clar, jo només sóc un usuari d'internet, no sóc cap professional de la psicologia ni cap gurú del coaching, però diria que és un bon consell.
  • Albèrri133👍 31
    Jo diria que si ets una persona atractiva, simplement et farà servir sexualment, siguis o no una persona interessant i amb aficions comunes.
  • Tord3.696 3 560👍 2.960
    Si el que fa és "conformarse" l'unic que ferà intensament és odiar-se a ella i segurament a tu per no haver "aconseguit res millor".

Publicitat

Fòrums

• 9.268.254 missatges
  • 220.053 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat