Fòrum

Trastos inútils per a la cuina

Turanga_Leela30.897 7 29👍 8.593
Hola,

m'he posat a mirar una cosa que volíem per organitzar les coses d'un armari de la cuina, i pel camí m'he trobat per Amazon una col·lecció de collonades que de lo inútils que em semblen em fan riure.

Fa no gaire vam estar mirant fins i tot algun vídeo d'invents inútils per a la cuina, els típics que es venen per la tele i realment semblen fets per a gent amb problemes psicomotrius greus i també et quedes flipant al mateix temps que t'acaba fent mal a la panxa del riure que et fan.

Exemples:

Una desgranadora de blat de moro. Quan tens blat de moro en llauna...

Gilipollades japos que són ja una subcultura.

Això és una pedra que fa de morter, costa un caleram, i a més t'ho venen en pla 'homo sapiens' com si els homo sapiens sapiens no haguessin inventat ja el morter.

Potser algú li troba utilitat a això, jo l'he probat a casa aliena i em sembla una M con una casa.

Això serveix per treure pinyols dels fruits petits. A mi em sembla una collonada, però si tens arbres amb fruit petit..., doncs també em sembla una puta collonada, la veritat.

Un trencaous, una puta merda punxada en un pal que no serveix de res. S'ha de ser realment inútil per no poder trencar un ou sense posar la cuina com l'escensari de la pel·li de Seven.

En fi.

I d'altres centenars d'exemples que si voleu, podeu penjar. Alguns fins i tot necessiten d'explicació per poder entendre per a què collons serveixen. Com per exemple aquest refrigerador/escalfador de síndries mòbil:

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.268.249 missatges
  • 220.053 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat