Fòrum

La secta destructiva "cienciologia" a Barcelona.

Benfresc12.818 5 161👍 11.617
Aquesta secta destructiva té un local obert al públic en el carrer dos de maig 310. També són a Gran Via 780.

Image

La secta té nul respecte per la llengua catalana, car ho tenen tot en espanyol, tots els llibre, el seu lloc web, i la recepcionista de dins del local també parla únicament en castellà. L'altre dia conversant amb ella em va deixar anar un "por exemplo aqui en espanya avlamos espanyol..."(per exemple aquí espanya parlem en espanyol) la vaig tallar "no! aquí Catalunya parlem en català" i ella "perdon, si, todo el mundo abla catalan menos yo" (perdó, tothom parla en català menys jo), i jo "malauradament no tothom el parla, però l'única llengua d'aquí és el català".

Deixant el tema de la llengua, que no he obert el fil per parlar d'això, aquests mal parits són una secta destructiva.

Aquesta secta va ser fundada per l'escriptor de ciència-ficció Ron Hubbard l'any 1952, i és presentada com un sistema d'ajut personal per a persones amb problemes. Ells mateixos et fan un test i a partir d'aquest test et diuen quins problemes tens: depressió, ansietat, estrès, problemes d'auto-estima etc.
Un cop t'han detectat el problema et recomanen que entris a fer una teràpia d'x hores per uns 40 euros, són unes quantes hores on et van passant uns vídeos i uns àudios. Acabada la teràpia et recomanen passar a un nivell més avançat, aquest cop ja son més de 600 euros, i així successivament fins arribar a teràpies de més de 7.000 euros que et fan amb la seva suposada tecnologia secreta.

Això que us he explicat de les teràpies ho sé per documentaris que he vist i per algunes cosetes que he llegit per internet de gent que ha estat dins. A la viquipèdia hi ha força informació pel que fa a la secta.

Xenu, el dictador extra-terrestre.

Xenu.jpg

Segons la doctrina de la CienciologiaXenu (també Xemu) era el dictador de la "Confederació Galàctica, " que fa 75 milions d'anys va portar milers de milions de persones a la Terra en naus espacials semblants a avions DC-8. Seguidament, els va desembarcar al voltant de volcans i els va aniquilar amb bombes d'hidrogen. Les seves ànimes es van ajuntar en grups i es van pegar als cossos dels vius, i encara continuen creant caos i estralls.

Els cienciòlegs el coneixen com "L'Incident II", i les memòries traumàtiques s'associen a aquests com la "Paret de Foc" o "La implantació de R6". La història de Xenu és una petita part de la gran gamma de creences de la Cienciologia sobre civilitzacions extraterrestres i les seves intervencions en esdeveniments terrenals, en conjunt descrits com una obra de ciència-ficció sobre els viatges en l'espai per L. Ron Hubbard, escriptor de ciència-ficció i fundador de la Cienciologia.

Hubbard va revelar detalladament aquesta història als integrants del nivell "OT III" el 1967. En la història de Xenu es va donar la introducció de l'ús del volcà com un símbol comú de la Cienciologia i Dianètica, que persisteix fins als nostres dies.

Les crítiques a la Cienciologia sovint utilitzen la història de Xenu en contra seva. La Cienciologia ha tractat infructuosament de mantenir la història de Xenu confidencial. Els crítics demanden que la revelació de la història és d'interès públic, considerant l'alt preu exigit per assolir el nivell "OT III". La Cienciologia només ensenya aquesta doctrina als membres que han contribuït amb grans quantitats de diners a l'organització.

La Cienciologia evita fer menció de Xenu en declaracions públiques i ha fet un esforç considerable a mantenir la confidencialitat, incloent accions legals basades en els drets de propietat intel·lectual i en el secret comercial. Malgrat això, molt material sobre Xenu s'ha filtrat al públic.

-----------------------------------------------------

I jo em pregunto, com pot ser legal aquesta secta destructiva? i com poden tindre un local obert al públic exposat al carrer com si fos una botiga comercial? em fa mal cada dia veure gent ignorant o amb problemes psicològics entrant i sortint del local.
Ah, sí! que no us ho he explicat, aquesta gent estan radicalment en contra de la psicologia oficial i de la psiquiatria; difonen la creença de que psicòlegs i psiquiatres són gent perversa que conspira contra la humanitat. No és pas estrany que tinguin mania als professionals que denuncien els seus mètodes de manipulació i captació propis d'una secta destructiva.

Per a més informació pel que fa a la secta en general recomano veure aquest documentari , és en la llengua imposada per Espanya, també hi deu ser en anglès.

Respostes

Configuració
  • Desconfiat4.185 3 507👍 4.472
    Van començar amb la onada de les relgions orientals pervertides pel new age, el protestantisme, l'islamisme, les sectes evangelistes, el neo-judaisme dels sionistes i només era qüestió de temps que arribès la xacra de la cienciologia.
    És una clara mostra de la fi d'una època i de la decadència d'Occident. 

Publicitat

Fòrums

• 9.238.521 missatges
  • 219.044 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat