Fòrum

Cobreu alguna pensió d'invalidesa de qualsevol tipus?

El_Home_del_Sac258
De quina invalidesa cobreu i quanta quantitat en €

Respostes

Configuració
  • Aquest missatge ha estat esborrat
  • El_Home_del_Sac258

Hi hagut una resposta adalt pero diu "aquest missatge ha estat esborrat"

cap resposta mes?

• Sub767👍 26
    Com li vaig dir a un company de treball, fes a fotre exèrcici i no menjar tanta i tanta carn. Li deia que treballes, però em deia que suava molt i es apalancava al treball. 
    Ara ja no treballava amb mi i ja te una pensió d'invalidesa per problemes de cor. La seva dona no va tindre tant "èxit" i es va morir pels mateixos motius que li deia jo a ell. Ara ell viu sol i a una merda de sou. Quant treballava amb mi, cobrava 1500 euros, ara 800 euros.
    • El_Home_del_Sac258
      Quan cobra de la seva invalidesa? 
      • Sub767👍 26
        800 euros però no li dono gaire anys de vida. El meu pare te 72 anys i ell 55 anys, i el meu pare sembla molt més jove que ell. 

Un altre cas, vaig coneixer un home molt saludable que es feia passar per boig i cobrava 1200 euros però vivia a Andalusia i va estar aixi com més de 3 anys, alli no vigilen tant. 

Un altre que conegut meu, cobra 400 euros de pensio per problemes d'esquena però ja no pot fer feines forçades i per poder viure treballa de jardiner. 

• El_Home_del_Sac258
          D'acord. I com ho trobes una pensió per disminució psíquica del 68% que et paguin 400€ al mes?
          • Sub767👍 26
            Aveure, quant parlen d'aquestes coses es parla del tot el cos. Tu et fitxes el 68%, però quant parlem del tot el cos, aquest percentatge disminueix bastant. No se si estàs parlant de tu, si es el teu cas, potser que et costi esta concentrat 8 hores laborals seguides i no pots fer certs tipus de feina, i et oblides de certes coses, i quant estàs algun lloc de responsabilitat, encara que sigui petita, no pots oblidar-te de res. Però la teva resta del teu cos funciona perfectament, ja que no tens parkinson o coses per l'estil i pots treballar a una cooperativa o una fabrica en cadena o de jardiner o feines per l'estil.

Sobre la teva pregunta, jo trobo com una ajuda i no esperis que et paguin 1000 euros o coses així. Jo de tu aprofitaria i estalviaria, que aquests tipus d'ajuda al futur potser que les suprimeixin, són simplement sospites meves. Com t'he dit, pots treballar a una cooperativa o una fabrica en cadena o de jardiner o feines per l'estil, però clar, al empresari mai pots dir que tens una disminució psíquica, aquestes coses no li molen gens, encara que sigui una minusvalidesa de vista o coses per l'estil.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.222.828 missatges
  • 218.513 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat