Publicitat

Fòrum

Quina immigració preferiu?

cristinon27.088 10 40👍 1.498
Bon dia a tothom.

Respostes

Configuració
  • Aquest missatge ha estat esborrat
    • cristinon27.088 10 40👍 1.498
      Part gens despreciable de la immigració espanyola i els fills i nets d' aquestos viuen a Catalunya com si això fos Albacete

Estan integrats?  Integrats a Espanyistan serà ja que Catalunya els importa poquet

Si bastants d' ells passen de tot lo català com de la merda...

Crec que només una petita part d' aquests estan integrats de debò...

No t' he votat negatiu però llegint- te m' he quedat amb la boca oberta....
          Ja sé per on vas

Només és català el meu segon cognom

Trankillparnill escrigué:
              I d'on és el teu primer cognom, si es pot saber?

El meu pare era andalus, és un cognom que es veu per Andalusia i una mica per Argentina

Tant important és això per a tú?

El meu pare era andalus però jo he nascut a Barcelona, a Gràcia
          • fcim19.295 10 81👍 2.072
            Doncs, ves-te'n al teu país!!

Bé, el meu segon cognom també és folaviler

La meva primera frase estic fent conya d'una baralla que vaig veure un cop fa anys a Barcelona entre dos latinos, i el moment més surrealista, és que un amb accent sudaca de collons li diu a l'altre vete a tu paí. Quins collons...
        Clar...tú dius l' immigració espanyola d' abans del franquisme, aquesta sí que bona part es va integrar però eren minoria llavors...
    • Benfresc13.622 6 151👍 13.767
      És clar perquè quan van començar arribar aquí tothom era català, així normal que la major part s'integressin, els que van vindre més endavant ja ben pocs es van catalanitzar, a més ja porten unes quantes generacions aquí i molts s'han barrejat amb catalans ètnics. 

Jo conec gent amb pares d'arreu del món que també s'han catalanitzar.
  • Roderic18.219 15 90👍 9.218
    La sueca per sobre de totes.
  • Albèrri148👍 55
    A mi m'agraden força aquelles families on un és català, i l'altre és forà, i el forà apren els costums i el català. O aquells que tenen la voluntat d'integrar-se i tb comparteixen amb gent la seva cultura, costums i llengua, on casi passen desapercabuts en el tracte personal perque saben com funciona el sistema en el què viuen.
  • Rackoonaire823 1👍 934

La millor immigració seria la femenina que se li hagués passat l'arròs.

Femenina. En altres països només deixen entrar dones i amb raó. Els homes són la majoria de la població reclusa. Ens estalviarém moltíssims crims i trencaríem el doble joc de les feministes que promouen immigració fortament masclista.

No entrarien en competència demogràfica amb les dones indígenes. Win-win.

Publicitat

Fòrums

• 9.302.180 missatges
  • 221.335 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat