Fòrum

Es un bon mòbil el Xiaomi MIA 2 Lite? Algú d'aquí el té aquest mòbil?

__32865__292👍 15
En líneas generals... Relació qualitat/preu encara que jo el vaig comprar per 249€ la versió de 4GB 64GB en un pakistani

Respostes

Configuració
  • UsuariV11.186 4 187👍 6.732
    Alce el fil. A mi també m'interessa el tema. Estic plantejant-me canviar de mòbil (tres anys són molts) i una de les opcions que baralle és la del Mi A2 que, segons he llegit en diverses webs és la millor relació qualitat-preu en mòbils de gama mitjana-baixa (lo que jo necessite) ara mateix al mercat. També voldria saber, si algú hi està posat-, quina diferència hi ha entre el Lite i el no Lite, doncs jo em faig un embolic ja que cadascun té avantatges i desavantatges respecte a l'altre.

• __32865__292👍 15
      Doncs resumint, que el Lite te millor batería 4.000 mh a la contra del Xiaomi mia 2 3.100 mh i aquest últim guanya en tot el Lite lo que fa respecte multimèdia, cámara etz...
    • Hidra1.010 3👍 1.470
      Jo tinc el Mi A2 (no Lite) de fa uns mesos i estic content amb ell. El pots trobar ara per ~200 € (versió 4 GB RAM/64 GB emmagatzematge). La càmera és prou bona tenint en compte el preu del mòbil, té càrrega ràpida (QC 3.0). Si el compares amb el Lite, l'A2 té millor chipset (SnapDragon 660 vs SD 625 que s'ha quedat un poc antiquat) i millors càmeres. També té USB tipus C en lloc de MicroUSB (tot i que açò és més per la gràcia de tindre'l que una millora real actualment). El Lite, però, té millor bateria (4000 mAh vs 3000 mAh), té port d'auriculars (al no Lite hauràs de fer servir un adaptador USB-C/port d'auriculars) i possibilitat d'ampliar l'emmagatzematge amb una MicroSD (el no Lite no en té). He de dir, però, que a mi la bateria de l'A2 em dura dos dies fent un ús lleuger-mitjà del mòbil.
        Gràcies. Informació molt completa. Dos cosetes només. No entenc això dels auriculars, vols dir que no puc posar directament la clau dels auriculars normals i corrents de cables i "pinganillos" dins les orelles?. I una altra, dius 200 euros? on? pèrquè jo la versió 4/64 GBs (imprescindible ja que no és ampliable) no la trobe per baix de 230-240 euros.

• Hidra1.010 3👍 1.470
          L'únic port que té el mòbil és l'USB-C per a carregar-lo i per als auriculars (no pots carregar-lo i fer servir auriculars alhora).

Per als auriculars necessites un adaptador (ve inclòs amb el mòbil), no té port d'auriculars:

Altra opció és usar auriculars Bluetooth, clar.

Respecte el preu, a Amazon el tens per 205€ el blau i 209€ el negre.
        • albert23Usuari sumador17.867 10 92👍 1.493
          Jo m'acabo de comprar el Xiaomi Redmi i n'estic molt content. També bateria de 4000, doble càmera bona, 64 GB memòria, ràpid... no puc demanar res més per 200 €.
            Quin Redmi?

Note 5
                I, si ho saps, quina diferència hi ha amb el MI A2, també de 4/64 GB? Si és bastant més barat.

Vaig fer la mateixa pregunta al dependent de la botiga i em va dir que la única diferència és que el MI A2 té el sistema operatiu Android pur i el Redmi, un Android no tant pur. Cosa que a mi m'és ben indiferent haha!
                    Sí, és com la diferència entre Lite i no Lite, un embolic. Trauen mòbils diferents amb diferències inapreciables per a la gran majoria dels usuaris. Ja podrien simplificar la gama de productes.

Ja em va passar amb el BQ, que és el mòbil que tinc ara, que si Aquaris, que si U, que si V, que si X...

• Hidra1.010 3👍 1.470
                      Açò és el que m'agradava de l'antiga Motorola abans de ser comprada per Lenovo. Tenies només tres categories de productes amb tan sols 1 mòbil per any per a gamma baixa, mitjana i alta: E, G i X. I val a dir que els mòbils eren increïbles i a preus molt competitius. Jo vaig tindre el Moto X original (del 2013) durant 4 anys i era fantàstic (tenia la millor implementació de Active Display que he vist mai, per a veure les notificacions a la pantalla sense encendre-la completament). Llàstima que ara ja no siga així.
                  • gtrabal136 2👍 66
                    El Note 5 té millor bateria, port jack d'auriculars, ampliació per micro sd, i porta la capa de personalització MIUI, el Xiaomi Mi A2 té millor càmera, una mica millor pantalla, port USB C i Android One com a sistema operatiu, que és Android "Pur". En tot cas, la diferència entre ambdós models és força petita, el Xiaomi Mi A2 Lite sí que té una diferència més marcada respecte qualsevol dels altres dos terminals.
        • gtrabal136 2👍 66
          Sobre el tema dels auriculars, et ve amb l'adaptador. Sobre el tema dels preus, a Espanya està al voltant dels 200-210€, mentre que a la Xina està per uns 160-170€ segons les ofertes que hi hagi.
    • gtrabal136 2👍 66
      Depèn del pressupost que tinguis ja, aquí s'ha comentat molt el Xiaomi Mi A2 però cal dir que per un preu similar ja hi ha el Xiaomi Mi8 Lite que és una mica superior en comparació al Xiaomi Mi A2; també tens el Xiaomi Redmi Note 5 o Redmi Note 6 Pro que són pràcticament el mateix, amb un preu lleugerament inferior als altres dos. Ja si poguessis arribar als 250€ a la Xina doncs hi ha el PocoPhone F1 que és àmpliament superior a la resta, però si no, doncs ja tens els altres. Salut!
  • oprimit19.370 15 79👍 9.728
    Quan et compris un Xiaomi assegura't que sigui la versió global, si és una versió Xina, encara que inclogui el català, et pot donar problemes alhora d'instalar algunes aplicacions com ara Netflix.
  • EstatpropiUsuari sumador164.923 11 1👍 27.580
    No marxaves?
  • Davar14.511 6 137👍 6.249
    Jo el tinc. El vaig comprar per Aliexpress per uns 160€. Relació qualitat preu immillorable. És molt bona opció.
    Una altra cosa que es critica al Xiaomi Mi és que no compta amb la funció NFC que serveix per a pagar directament amb el mòbil, cosa estranya perquè la majoria de mòbils de gama semblant sí que ho tenen. Penseu que realment això és pràctic? Jo realment veig molt poca gent pagant en el mòbil en les botigues i supermercats.

• gtrabal136 2👍 66
    Per aquest preu és caríssim. Salut

Publicitat

Fòrums

• 9.251.484 missatges
  • 219.463 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat