Fòrum

Ho dubtaveu? En Pedro Sanchez,portará un exèrcit de policies i guardies civils a Catalunya.

antifa0000262 9👍 219
Operació Piolin 2 a Catalunya

Vehicles policials al Port de Barcelona, durant les setmanes prèvies a l'1-O

El Ministeri de l'Interior està dissenyant el dispositiu amb motiu de la reunió extraordinària del Consell de Ministres a Barcelona, el 21 de desembre. Més de 1.100 policies i guàrdies civils es desplegaran a Cataunya per reforçar la seguretat davant de la reunió del govern i les mobilitzacions de resposta anunciades.

El dispositiu encara no s'ha tancat i està subjecte a possibles canvis en funció de l'evolució dels esdeveniments, però ja hi ha preparats vuit grups d'Unitats d'Intervenció Policial (UIP) i quatre més d'Unitats de Prevenció i Resposta (UPR) de diferents ciutats espanyoles. 500 guàrdies civils es desplaçaran des d'altres parts d'Espanya i se sumaran als que ja estan destinats a Catalunya, segons apunta l'agència Efe.

Segons ha pogut saber TV3, el contingent s'allotjaria en hotels de municipis de la costa, que s'obririen expressament.

Si es confirma, serà el segon dispositiu més gran dut a terme mai pel Ministeri de  l'Interior a Catalunya després de l'operatiu Copèrnic de l'any passat, amb l'objectiu d'impedir el referèndum de l'1-O.

Els propietaris dels hotels SON UNS PORCS i ESPEREM QUE els amics de les porres NO PUGUIN DESCANSAR DURANT LES NITS QUE ESTIGUIN A CATALUNYA.

21 D NO MOS FARAN ESPANYOLS!

Respostes

Configuració
  • Marcos412474.079 2 521👍 2.750
    Van enviar milers pel referèndum i, encara així, no van poder evitar-ho. 1.100 piolins no són massa, encara que aquest cop haurem de sumar-ne la BRIMO, l'ARRO i alguns altres Mossos. Això ja en duplica el nombre. Però és cert que llavors vam ser més de dos milions i que estavem repartits a tots els miunicipis del país, mentres que el 21D serà més fàcil controlar-nos, perquè serem menys i estarem, la grandíssima majoria, a la mateixa part de Barcelona.

Tenint en compte que fins i tot els CDRs mobilitzen pel Consell Espanyol, això implica que qualsevol acció fora de l'area Barcelonina disenyada per aturar el moviment econòmic espanyol sobre el Principat, no funcionarà. I, a més, el 22D sembla que tornarem tots a caseta, que el "problema" ja no hi serà. Espero equivocar-me, jo penso donar-ho tot per a que aquell dia sigui el principi d'una nova i millor etapa, però no tinc molt clar què en podrem treure d'aquest dia.
  • Choike214 3👍 320
    Pots fer un tìtular encara milor : "Hitler, l'amic d'Oriol Junqueras, vol envaïr Polònia."

Els trolls convergents aneu molt desesperats.
    • nemo6.362 8 335👍 1.977
      O l'actitut de gentola com tu, que no representa ni al 0,1% de l'independentisme.
      • Konrad582👍 914
        Hahahahahahah
        Però a tu t'ha votat positiu un unionista tros de botifler!

Els processistes radicals sou enemics de Catalunya.
      • Xicoira4.119 2 514👍 3.299
        Per què li dius això? Gentola? 
      • Unitat i Orgull9.057 10 240👍 5.503
        Els únics que no representeu l´idnependentisme sou els merdes que voleu que tot segueixi igual i la rendició de l´independentisme al carrer, com han fet al Parlament.
        • nemo6.362 8 335👍 1.977
          Anem a vore, troç d'ignorant, que ja m'heu calfat, on recollons he dit que jo siga d'acord amb que tot siga igual i que espere capo rendició en cap lloc? cita'm UNA PUTA VEGADA que jo haja dit o insinuat aixó. Bretol i bocaxancla, aixó eres. Com potser el teu cervell minúscul no arriba a comprendre les coses et clarifique: considere molt digna una persona que defen el dret dels altres a votar, i fa tot per a que puguen fer-lo. Dit aixó, l'estratégia la considere morta, per que es ben clar que a la garxola no es pot fer politica i que, amb aquest govern espanyol (i bona part de la població espanyola) poc es pot parlar (dins o fòra de la cárcel). Jo separe les idees, les estrategies, els camins, les decisions, de la dignitat de les persones. 

Per tant, trobe indigne l'onada que ara ha trobat a Junqueras com el seu ninot de falla, amb cartellet humoristic, sorna, crueltat, i directe a la foguera.  Una onada que rarament fa cap critica a la resta o que fins i tot lloa a personatges nefastos, politicament parlant. 

Però com se t'ha de donar tot ben mastegat, ja tens la petita explicació, BOCAMOLL.
  • nemo6.362 8 335👍 1.977
    Ficar a Junqueras com cómplice de sanchez, o amic d'aquest, per embrutar la seua imatge es ruïn, maniqueu i tendenciós. Culpar i assenyalar a un politic digne que es a la presó per fedendre el dret a votar i expressar-se de la gent es caure molt i molt baix. I en m'ha vida he votat ERC ni ERPV. però a alguns se'ls veu el llautó a un any vista. 

Foteu pena.

• Goiat185 1👍 146
    Acabo de llegir que lo dispositiu policial que hi haura pel 21D estara compost per 9000 efectius (8000 mossos + 1000 GC i PN)

• Corinna993👍 915
      Vuit mil efectius dels mossos? Mira, l'acadèmia de mossos on vaig anar jo, com la majoria de les acadèmies estatals de policia, és bàsicament un bootcamp d'aquests. Ens foten dins uns dormitoris bruts i lletjos i ens esbronquen cada dos per tres. El campus està envoltat d'una tanca amb filferro de pues. El primer dia ens van dir que "el filferro de pues no consisteix a evitar que els delinqüents tractin d'entrar sinó de mantenir els mossos en potència a dins.''

A mitjan dia 1, un noi ja havia abandonat. A l'esmorzar el dia dos, un dels meus companys de dormitori havia abandonat. Aproximadament el 10% de les persones havien abandonat abans de finalitzar la primera setmana. I per arribar a aquest punt, probablement ja havien passat 18 mesos en el procés de contractació.

I llavors hi havia gent com els meus companys d'habitació. Prop del final de l'especialització per esdevenir brigadamòbilistes, vam haver de superar la prova física requerida per l'estat. Un dels meus companys d'habitació havia estat coixejant durant un parell de setmanes. Va començar a fer servir crosses i prenia un munt d'ibuprofè, però encara així era evident que patia un dolor debilitant. La prova de condició física va arribar, i la va aprovar coixejant com un vell. L'endemà finalment li van fer una radiografia i es va adonar que havia estat entrenant durant setmanes amb un fèmur fracturat.

L'acadèmia és coneguda per ser dura. La gent es queixa que utilitza mètodes obsolets i sense sentit. Però quan es tracta d'una situació de vida o mort, sempre podem comptar amb que rebentarem uns quants caps independentistes amb total impunitat i tirarem endavant. 
  • SantsUsuari sumador31.251 14 27👍 10.448
    Sou fastigosos 
    Una cosa es estar en contra d'ERC i un altra fer titulars tendenciosos.

Tu com saps que és amic d'en Sanchez? Compartiu amistats o us moveu als mateixos cercles? 

És informació irrellevant que només cerca crear una reacció per part del lector. I no neguis que anava en aquesta direcció.

En Torra es reunirà amb Sanchez al consell de ministres per fer-li una fel.lació amb tot de voyeurisme pels presents, però no hi té res a veure amb aquesta noticia en concret.

Com quan en Rigel es feia passar per cupaire  les típiques capelletes raconaires. A la meitat no ens interessen aquestes picabaralles entre erquis i convergents.

Deixeu-nos en pau.
    • antifa0000262 9👍 219
      No és tendenciós, l'ha fet president d'Espanya. A canvi de portar la policia colonial a Catalunya? I a sobre va donant lliçons de moral.
        Només el grup parlamentari d'ERC? Té collons dir això, i després, voler pretendre imparcialitat. 

No entenc aquesta mania envers Junqueras que, per exemple, no s'estèn a Turull, Rull, Mas i companyia.

Jo sempre he trobat que en Junqueras és un figaflor moralista cristià (sempre n'ha sigut un, altra cosa és que s'amagués de manera interessada als mitjans). I sempre m'ha semblat hipòcrita, d'altres motius, perquè es fa anomenar 'progressista' i alhora, és un devot creient, amb uns quants prejudicis.

Tot i això, trobo parcial voler fer èmfasi en ell. Deixem-lo morir a la seva irrellevància política, com s'ha fet amb Mas, i neutralitzem-lo d'aquesta manera. Però no és just donar la culpa exclusivament o, preferencialment, a ell i el seu grup.

Ep! Que ja sé que ho has posat al text, però qualsevol que obri el Racó, el primer que veurà serà el títol.
        • antifa0000262 9👍 219
          També podràs llegir en el fil com he posat a pujar d'un burro el Sr Bonvehí del PDCat. Però per la importància moral que tenia Junqueres, a mi personalment m'ha fet mal especialment la seva manera d'enfocar el problema. I actualment està aturant el procés, no se si voluntària o involuntàriament però ho fa.
  • Lur2.723 8 689👍 634
    Descarregar un contenidor de merda al port
  • Juan Lloris5.940 7 355👍 3.394
    9000 mil policies havien dit. A pagar dietes!

Quines ganes de tirar els diners, podent-ho haver fet a Madrid. Després parlen dels "Problemes reals de la gent" i de no malbaratar els diners en coses supèrflues. 
    • Corinna993👍 915
      Tot per demostrar-li a la colònia que continuen manant ells. Milions a l'atur al seu país però la inversió important és en desmoralitzar catalans i tocar-nos les cucunyetes.
  • broquil_is_over1.755 3 913👍 1.855
    Ahir veia el +324 i un processista dels collons dient que "aquesta legislatura.sánchez no podia fer res diferent del PP, però que mes endavant... potser.... mai se sap.... millor ells que Vox/PP/Cs..."

Els bords de Rardà i Campuzano son els que haurien d estar entre relxes... catalanes.
  • eufcb51
    alerta pot haver hi un atemptat de falsa bandera dies abans i tothom a caseta
  • barcelonista10015.014 11 130👍 1.535
    Aquells qui no us manifesteu el dia 21-D no teniu perdó de Déu.
  • jomateixjo200👍 83
    Organitzeu-la grossa, i que s'hagen de passar tot el nadal a Catalunya. Potser n'aprenen alguna cosa, ni que siga la tradició del tió ... ;)

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.225.341 missatges
  • 218.593 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat