Fòrum

Un pastisser unionista, alcaldable del PP a Barcelona...

EstatpropiUsuari sumador167.280 11 1👍 28.634

L'empresari Josep Bou, candidat independent del PP a l'alcaldia a Barcelona

Bou, que deixarà de presidir d'Empresaris de Catalunya, proposa una "Barcelona millor i de tots", una ciutat "catalana i espanyola"

12/12/2018 - 12.23Actualitzat 12/12/2018 - 12.24

El Partit Popular de Catalunya confiorma el nou candidat per a l'alcaldia de Barcelona. És Josep Bou, president de l'entitat Empresaris de Catalunya.   
Bou presentarà la seva candidatura com a independent al front de la llista del PP en un acte aquesta tarda, després de la renúncia d'Alberto Fernández Díaz a repetir com a cap de llista popular a la capital catalana. L'acte es farà sota el lema "Barcelona serà millor, serà de tots", davant el monument a les víctimes del terrorisme situat davant del centre comercial Hipercor de Barcelona, escenari de l'atemptat d'ETA el 1987.

Encapçalarà una llista que pretén que sigui majoritàriament d'independents i reivindicant una ciutat "catalana i espanyola" que no caigui "al servei del separatisme".

En una entrevista a Antena 3 ha dit que es presenta en una candidatura "totalment neta".

"Em presento. Em presentaré amb el PP. No tinc perfil polític, sóc empresari, però un gran coneixedor de la ciutat".

"Entraré amb una candidatura totalment neta, d'independents. A algun del PP pot ser que l'agafem si ens interessa, sobretot gent que sigui municipalista. Però hi haurà total i plena llibertat, és el pacte entre Pablo Casado i jo."

Ho ha confirmat aquest dimecres el president del PP català, Alejandro Fernández, en un missatge de Twitter en el qual ha donat la benvinguda a Bou al projecte popular i li ha agraït "la seva valentia i compromís amb Barcelona".

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.297.392 missatges
  • 221.141 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat