Fòrum

Sisplau admins, podríeu explicar el motiu per què es tanca un fil? (En general, vull dir)

erianocar3.965 1 535👍 2.757
Si no ho dieu, hi ha el perill que continuem cometent el mateix error en el futur.

Concretament, està prohibit dir moro? Si és així, per quē? I si volem parlar de les festes aquelles que fan pel nostre país, hem de posar-ho amb asteriscs?

Respostes

Configuració
  • Xulomander6.421 4 336👍 7.171
    Normes dels fòrums

Normes bàsiques de convivència

Abans que res, volem deixar clar que els fòrums de Racó Català són un espai de debat que aposta per la llibertat d'expressió. Creiem fermament que tota societat que vulgui ser moderna, avançada i justa l'ha de cuidar i promocionar i aquest és un pilar del qual se sustenta aquest fòrum.

En aquest sentit, i en pro del diàleg, des de l’administració respectem totes les opinions personals exposades en els fòrums encara que moltes no les compartim. Esperem el mateix dels usuaris.

Recordem que el respecte cap a l'altre és fonamental. Demanem que, a part de tolerar les opinions de tercers, també les contesteu amb respecte, sense insultar ni utilitzar exabruptes.

Recordem que Racó Català no és un lloc on discutir sobre problemes personals entre els usuaris.

Recordeu que si voleu deixar de visualitzar els missatges d'usuaris concrets, podeu anar al seu perfil i clicar al botó Ignorar.

Recordem que les decisions dels moderadors, basades en aquests punts, s'han de respectar, encara que no hi estigueu d'acord. No obriu un fil per queixar-vos de les nostres decisions, teniu eines per contactar amb nosaltres directament.

Recordem que els comentaris són responsabilitat dels respectius usuaris. Els responsables de Racó Català manifesten la seva pròpia opinió a través dels seus continguts editorials, publicats en les diferents seccions d’Actualitat.

Normes obligatòries d'aquests fòrums

Els missatges han de ser en llengua catalana.
    L'explicació és molt simple: els fils s’han d'entendre a tots els territoris dels Països Catalans. Excepcionalment es pot acceptar un fil en una llengua diferent de la catalana si les circumstàncies ho requereixen.
    Estan prohibides les imatges explícites de sexe o violència.
    Excepte en fils de la categoria adequada i amb un títol que avisi del contingut. De no ser així, podeu enllaçar les imatges a mitjans externs, però no inserides als missatges del Racó.
    Està prohibit el contingut il·legal i expressions constitutives de delicte.
    No es permeten la distribució, intercanvi o difusió de qualsevol tipus de contingut il·legal. Tampoc expressar opinions que puguin constituir un delicte. Tampoc es permetrà que aquest contingut es promocioni mitjançant links a vídeos, perfils, webs, etc.
    Està prohibit l’assetjament digital.
    No es permetrà que cap usuari obrir fils amb el propòsit exclusiu de criticar i/o mofar-se d’altres usuaris.
    Estan prohibides les amenaces.
    No es pot defensar l'assassinat de ningú. Qualsevol referència a matar, torturar, apallissar i similars també hi estan prohibides, naturalment. Així com les amenaces a altres usuaris. Independentment de la seva ideologia.
    Està prohibida la propaganda reiterativa.
    No es permet la propaganda massiva de cap organització/web/persona/etcètera. Aquest no és el lloc per abocar-hi links, imatges, missatges i pamflets d'una determinada organització de manera reiterada. Si voleu enviar-nos comunicats o fer una campanya de publicitat, poseu-vos en contacte amb nosaltres i ho valorarem.
    S’han de col·locar els fils en l’apartat corresponent.
    Els fils que estiguin a un apartat incorrecte (per exemple un fil d'esports a política en lloc d'esports) o bé es tancaran o bé es canviaran d'apartat.
    No es pot abusar de l’enllaç de reportació.
    Recordeu que si voleu ajudar als moderadors, cada fil i cada missatge disposen d'un enllaç per reportar qualsevol comentari. No obstant això, els administradors no sempre acceptaran les vostres peticions. Recordem que els administradors de Racó Català no tenen l’obligació de respondre tots els missatges que reben.
    No estan permesos el segons usuaris.
    No està permès crear un segon usuari sota cap concepte i tampoc durant un bandeig temporal.

L'incompliment de qualsevol d'aquestes normes suposa o pot suposar una o algunes de les següents accions:

Tancar el fil corresponent.
    Eliminar/moderar el missatge corresponent.
    Bandeig temporal de l'usuari corresponent.
    En cas d'incomplir reiteradament les normes o d'obrir molts fils semblants o iguals a fils tancats l'usuari podria ser expulsat permanentment.

Aquestes normes també s'apliquen als comentaris de les notícies.

Des de l'administració de Racó Català volem deixar clar que prendrem les mesures oportunes per conservar el bon ambient dels fòrums. Recordem que és la responsabilitat dels usuaris comprovar periòdicament aquestes normes per futures actualitzacions.
  • __32950__351👍 221
    Si et refereixes a algun fil en concret, quin és/era el fil en qüestió? (si es pot saber)
    • erianocar3.965 1 535👍 2.757
      El que preguntava si es coneixien fills de mmoros amb noms occidentals.
      • __32950__351👍 221
        Macagundena, ja se te l'han percudit, 404 al canto, efectivament.
      • Defectible7.981 270👍 3
        Curiós, jo hauria jurat que t'havien esborrat aquest fil que titules com a "Com més cosins, més endins. Allahu akbar!" per després escampar ideari xenòfob i racista des del títol al contingut —i col·locant-lo a "ciència i tecnologia", per més inri.

Però jo t'ho explico, estigues tranquil.

Tu no ets client d'aquí: els admins fan el que els hi convé. I com comprendràs no els convenen fils que seran un niu de comentaris racistes et al. Per tant, el fil s'esborra i santes pasqües, que és com hauria de ser i és a la majoria d'internet que conserva un mínim de civilitat.

El que és un misteri, per a mi, és per què et segueixen tolerant a tu com un usuari reincident a l'hora de fer servir el racó quasi exclusivament per tot allò que es contradiu amb les normes.
          Mira que ets curtet, Defecable.

• Defectible7.981 270👍 3
            La ironia més grossa de totes és com els que demaneu més autoritarisme, mostreu una falta absoluta de respecte per les meres normes d'un lloc web.

La tragèdia és que les dues coses tenen més a veure del que pot semblar.

D'altra banda, és ben curiós com veniu de llocs web més grans —a jutjar per tots els anglicismes, fonts i ideari que feu servir— però a la vegada mostreu un ple desconeixement del funcionament de comunitats d'internet. Si algú és un problema, se'l fa fora i punt. No hi ha més. Si tu no ets al carrer és per pura bondat de qui està al càrrec. (I jo també.)
      • catalàamallorca41.967 7 14👍 18.683
        M'ha sorprés força veure que l'han xapat, la veritat.
  • __32950__351👍 221
    Per cert, tenint en compte que ja hi ha uns quants raconaires bandejats sembla que sine die, d'altres que ja han rebut tocs reiterats, etc., s'ha pensat a muntar un fòrum propi per a fer-hi una migració massiva ordenada d'un sector del raconairam si fos el cas? Es podria ficar en un servidor i un domini rus, per exemple, i a córrer.

No ho sé, per dir algo.
      Per què rus?
      • __32950__351👍 221
        Per a poder dir-hi coses lletges sense que et vinguin amb la legislació espanyola ni l'europea a tocar els collons i tancar-te el fòrum. També s'hi hauria de tenir en compte la legislació russa, però entre que s'ho miren, decideixen ficar-s'hi o no, ho tradueixen, etc., doncs penso que pot ser més fàcil passar una censura administrativa.

Però fas bé de preguntar, ara seriosament, donat el cas s'hauria de mirar bé.
    • __32626__1.173👍 1.234
      Això és com els usuaris feixistes de reddit que van migrar al fòrum voat que és un cau de racistes i supremacistes blancs perquè reddit els fotia fora. El racó de fet és molt més tolerant que molts altres de fet eh.
      • __32950__351👍 221
        Però què m'estàs dient! Que hi ha un fòrum ple de racistes i supremacistes blancs, i jo estic aquí perdent-hi el temps i fotent el xorra? Saps si hi tenen subfòrum en català?

Jo els que conec són forocoches i Burbuja, i allà són bastant més tolerants 
        Buenu, i també un altre que prefereixo no dir perquè és molt lleig, que aquell si que és l'hòstia de tolerant... 
        Però no són en català, ni hi tenen subfòrums en català (de moment).
        • __32626__1.173👍 1.234
          4chan oi? 

No estàs perdent el temps, estàs contribuint a normalitzar el feixisme català. Ja saps, normalitzem la llengua en tots els àmbits i ideologies!

Per altra banda, crec que a forocoches hi ha alguns fils en català, però l'ambient en general d'aquell lloc és fastigós, prefereixo no entrar-hi.

Salut!
          • __32950__351👍 221
            No, no és el 4chan...

Doncs si estic contribuint a normalitzar el feixisme català, ho estic fent molt malament, perquè encara no m'han bandejat cap vegada 

A forocoches no hi he vist mai cap fil en català, però no ho sé del cert, me'l miro de tant en tant per a riure una estona, si t'ho prens a conya són uns catxondos, una mica salvatges, però jo m'ho passo bé amb les ximpleries que diuen.

Per cert, que em tens encuriosit, a banda dels altres tres usuaris que em van clitxar de manera explícita, tu també ho vas fer i l'usuari teu és relativament nou, em tens un xic intrigat 

Salut!
            • __32626__1.173👍 1.234
              Home només dic que si et sembla que estàs perdent el temps aquí perquè xalaries més en un fòrum de supremacistes, millor queda't aquí i converteix el racó en el lloc on tu et sentis a gust, al capdavall aquest és l'únic lloc on pots fer el mongol en la teva llengua.

Tres usuaris t'han clissat ja? Jo abans de fer-me un usuari vaig estar un parell d'anys llegint els fòrums i anava veient qui era qui. I un trol magnífic com tu es veu d'una hora lluny, no tothom té el teu talent i la teva cura gramatical i ortogràfica només per trolejar. Causes impressió, vaja.

Per cert, em pica la curiositat, a quin fòrum tolerant i lleig et refereixes que no és 4chan?
    • Jordi Freixas20.533 13 74👍 4.617
      Oh, sí us plau!  Migreu tots cap allà, si fa falta, connecteu-vos a un servidor de Saturn.

El que resultaria divertit, és que el servidor al qual s'hi acabés instal·lant aquest fòrum feixista que dieu, enlloc de ser de Rússia fos de Turquia o Iran... 
  • malllamplll_3.880 3 538👍 2.561
    No ets en Trumpista
  • Roderic18.123 15 90👍 9.134
    Sé bona font que els administradors sospesen l'opció de bandejar-te definitivament.
  • rotllan12.184 5 170👍 12.316
    Aquest missatge ha estat esborrat
  • Benfresc13.547 6 153👍 13.591
    Fes-te imperialista espanyolista , així tindràs impunitat per dir el que vulguis sense que els admins fagin res.
  • EstatpropiUsuari sumador167.280 11 1👍 28.634
    Aquest fil trenca les normes. Si vols saber cap dels motius els has de contactar directament.
  • __32950__351👍 221
    Què, com va això, cap novetat?

Està el dia gris, sembla que plourà.
  • ansar18.616 13 88👍 6.771
    home, si vols insultar algu impunement acusant-lo de ser:

- criminal, genocida, malabestia, ignorant, sadic, superb, covard, vil, violent... fes-te fundamentalistra cristià 
    (exemple aqui https://www.racocatala.cat/forums/fil/205300/mite-jesus-origen-cristianisme?pag=6#10043898)

- podemita, espanyolista, agent del CNI,  inflitrat, malalt mental, degenerat, troll, espanyol, sectari, ignorant, retardat, idiota, subnormalretardat, imbecil, subnormal, fastigos, rataputo pertorbat mental, etc... fest-te convergent  

Publicitat

Fòrums

• 9.297.369 missatges
  • 221.141 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat