Publicitat

Fòrum

Per què no hi ha cap partit nacionalista català de dretes?

Voldrieu un independentisme de dretes?
60 (74.07%)

No
21 (25.93%)

Vots emesos: 81
Màgor13.125 10 157👍 3.513
Ara que ha pujat tant VOX, és un bon moment per parlar d'aquest tema. A Espanya tenen VOX, el PP i Ciutadans. A França tenen el Front Nacional. A Bèlgica el nacionalisme de dretes té una força molt important amb el Vlaams Belang. 
Mentre a Catalunya no hi ha res. CDC té un ideari que és pràcticament calcat al de la CUP. Está a anys llum del PP o Ciutadans a nivell espanyol ja no diguem de VOX.
No creieu que s'està perdent la oportunitat d'ampliar la base i hi hauran molts catalans independentistes que votaran VOX a falta d'alternativa?

Respostes

Configuració
  • GonexarUsuari sumador9.574 15 223👍 2.472
    Perquè els líders d'ERC i el PDECAT són molt llestos i volen eixamplar la base tirant sempre a l'esquerra, deixant aquests votants per a l'espanyolisme i no rascant ni un trist vot de l'espanyolisme d'esquerres, perquè l'espanyolisme d'esquerres, com el de dretes, abans que res és espanyol.

No és compatible dir que vols eixamplar la base i lloar a Maduro, a Cuba i titllar qualsevol cosa que discuteixi a les CUP de feixista.
  • Roderic16.445 14 106👍 8.057
    Perquè sou uns putos regionalistes.
  • Rigel62.076 10 7👍 30.473
    Perquè cal força darrere.
  • matupa595
    Totes les diferentes marques blanques dels pujolons són nacionalistes de dretes.
  • anselm_turmeda6.094 10 349👍 3.874
    Però què vol dir ser "de dretes"?
  • Afaitapagesos467 6👍 143
    Realment la dreta nacionalista es un buit en la política catalana que s'hauria d'omplir igual que s'ha d'omplir tot l'espectre polític amb partits catalans. La realitat del conjunt d'Espanya no és igual que la de Catalunya i en el cas del nacionalisme ens guanyen de lluny i de moment no sembla que poguem retallar-los distància en aquest sentit, pero jo crec que hi ha una bona base per on començar a treballar-hi. Obviament hi ha partits o associacions nacionalistes d'àmbit català, pero pel que es pot veure no atreuen prou públic com per a fer-se notar com per a veure's reflectits en la societat o les intitucions.

L'error que crec que s'ha comés a Catalunya en quant a nacionalisme és creure que aquesta ideologia no és nostrada i que és fins a cert punt retrògrada, fent que se la relacioni massa amb Espanya i els seus aspectes negatius. Pel meu parer encara no ha aparegut el nacionalisme català actual dins de la política capaç d'engrescar un estrat social que de ben segur està esperant que aquest es presenti amb cara i ulls.

• Jordi Freixas18.851 13 81👍 3.892
    El que estàs dient, no és un partit de dretes; és un partit feixista.
  • EstatpropiUsuari sumador161.266 11 1👍 25.797
    A Bèlgica el nacionalisme de dretes té una força molt important amb el Vlaams Belang. 

Mentider de merda, a Bèlgica la N-VA és el partit més important del nacionalisme flamenc i està governant. I no els hi cal ser uns feixistes.

Si tant trobes a faltar això, torna-te'n a la teua espanya fill de puta.
    • Palestra789 11👍 1.010
      Va t'explicaré una cosa de Flandes, el partit N-VA és un partit profundament de dretes nacionalista com tot el nacionalisme flamenc, la diferència amb el VlaamsBelang són les formes de com explicar-se a la població. En temes sobre immigració pensen el 100% igual, el que passa és que el VlaamsBelang ho expressa amb més radicalisme que el N-VA.
      Et trobaràs persones que han militat al N-VA i ara molts d'aquests estan al VlaamsBelang com també persones del N-VA que van tenir el seu passat al VlaamsBelang.

I la gran part d'ells són amics, poden fer actes unitaris i anar el N-VA i el VlaamsBelang.
        Em sap greu Rick, però és fals. No barregis la N-VA amb la merda nazi del VB perquè se't veu massa el llautó. 
        • Palestra789 11👍 1.010
          Tinc bons amics a Flandes que són uns del VlaamsBelang i altres del N-VA i ho conec molt millor tu. I també he anat alguns actes on van els 2 partits sense cap problema perquè entre ells són amics.
          Però en una cosa tens raó, aquí aquesta unitat que tenen allà entre nacionalistes és impossible.
            Son tant amics que mai pacten electoralment junts. 

Que tinguis amics feixistes no em sorpren. Com tampoc que siguis del MIC.
            • Palestra789 11👍 1.010
              Quan aprenguis a saber que és la política m'avises. No pacten per simplement política i no ho necessiten. I no, no tinc amics feixistes, segurament tu ets el típic ignorant que encara es creu que el MIC és feixista i coses d'aquestes d'espanyols, després ens preguntem com és que no tenim la independència? Doncs sol t'has de mirar en un mirall i descobrirem la veritat, segurament ets el típic ai ai amb el MIC no vaig quina por.... Gràcies a gent com tu a Catalunya estem com estem.
              Veig que ets com un troll, un tap cap a la independència, una persona que l'únic que fa és etiquetar a patriotes catalans per no avançar cap a la República Catalana. Quan tinguis una mica de respecte cap als patriotes catalans ho parlarem, de moment segueix dividint, falsejant la història, i fent veure que els nacionalistes més radicals catalans són feixistes.
              Si gent del N-VA i VlaamsBelang com tu diu que no es poden ni veure, com és que he sopat, dinat i he anat el 10 de setembre a una marxa de torxes amb ells i cap problema? S'ha de saber la veritat en tot i intentar no falsejar la veritat.
              Jo m'estic deixant tot per Catalunya perquè ara vinguis tu a dir barbaritats, tu saps qui va pagar diners per la Tamara i altres CDR?, saps quants d'aquests que tu dius feixistes flamencs van donar diners?
              Una mica de respecte per gent que com a mínim defensen Catalunya.
                Cap mena de respecte pels que us dediqueu a blanquejar la púrria del VB.

I els del MIC no em feu pas por, durant un temps vaig ser BBNN. El hooliganisme ja el tinc apamat, noi. 
                • Palestra789 11👍 1.010
                  Saps la diferència entre tu i jo? Jo sóc nacionalista català, vull la independència amb qualsevol preu, estimo la llibertat, i tu que fas? Insultar a patriotes, criticar, intentar crear divisió,... Segueixes totalment el joc a Espanya, segurament ells amb tu estaran molt contents.
                  Segur que ets el típic que aplaudeix que lerrouxistes vulguin fer fora a patriotes del MIC d'actes catalanistes.
                    Nacionalista? no pas, tu ets un identitari merdós al que no li fa res anar de bracet amb feixistes flamencs o amb púrria xarnega taxista com ja has demostrat. Aquesta és la diferència entre tu i jo. Jo sí que sóc nacionalista i tinc ben clars els meus enemics. Feixistes ni ací, ni enlloc.

• Palestra789 11👍 1.010
                      Comets massa errors, un d'ells creure que tothom és feixista menys tu. Vols saber coses? Aquests feixistes que tu dius van pagar diners per gent dels CDR, estan col·laborant a Flandes pel reconeixement de Catalunya, a cada acte van amb estelades orgullosos de defensar Catalunya.
                      Nacionalista és igual a la paraula Identitari, el que passa és que a segons quins països la paraula nacionalista és diferent que en el nostre país. El meu enemic és espanya i mai el meu enemic serà un patriota català, sigui d'esquerres, dretes, liberal.....
                      Però tranquil pots seguir amb el debat, però cada cop veig més clar que ets una persona que es fa passar per nacionalista català per destruir Catalunya.
                      Un nacionalista català mai insultaria a patriotes catalans i els defensaria amb orgull fins al final.
                      Que jo sapigui no t'he dit feixista, si no que toleres la seua presència lo que para un nacionalista com jo és incomprensible.
  • Fungus107👍 129
    Bé, hi és SOM. Que no els voti ni el tato és un altre tema.
  • Benfresc12.340 5 166👍 10.393
    Reporteu constantment en matupa i els seus clons com en piteru, feu-vos molt pesats i viam si aconseguim que els coi d'administradors fotin la seva feina tant tant
  • cathalà22.498 11 58👍 5.461

La majoria de l'independentisme català és d'esquerres. Però paradoxalment no hi ha cap sindicat independentista representatiu. Ahir mateix CCOO i UGT criticaven al conseller Puigneró per proposar que els funcionaris puguin fer festa els dies 6 de desembre i 12 d'octubre.
  • Gínjol15.471 3 120👍 5.625
      I si un percentatge tan elevat de raconaires vol un partit realment patriòtic que defensi la llengua catalana...
      Per què no actueu i el feu?

“Fins que no et compromets hi ha dubtes; la possibilitat de retirar-te, ineficiència i ineficàcia. En el que pertoca a tots els actes d'iniciativa -i de creació- hi ha una veritat elemental, i ignorar-la mata incomptables idees i plans esplèndids:
      Que en el moment que et compromets definitivament, la Providència també es mou.
      Tot tipus de coses ocorren per a ajudar-nos; coses que mai no s’haguessin esdevingut d'altra manera. Una sèrie d'esdeveniments deriven d'aquesta decisió, posant a favor d'uns incidents imprevists, trobades i ajuda material que cap home no havia somiat que ocorrerien.
      He après a respectar els versos de Goethe: «Qualsevol cosa que puguis fer o somiar, enceta-la. La intrepidesa té en si, geni, poder i màgia»”
      (William H. Murray, líder de l'expedició escocesa al Everest, 1951) .

Publicitat

Fòrums

• 9.204.422 missatges
  • 217.855 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat