Fòrum

Resum del que li està passant a Dani Mateo

PeixVerd13.214 7 158👍 5.887
Després de veure les últimes declaracions seves en les que surt plorant perquè l'han citat a declarar i diu que està preocupat com ESPANYOL del que això representa del SEU PAÍS i LA SEVA BANDERA (perquè no hi ha moment en el que no aprofite per a dir que es sent molt espanyol i que la bandera se l'estima com a la seva mare)...
Podem resumir senzillament tot aquest cacau maravillau d'aquesta manera...

PD: A mi sempre m'havia caigut bé Dani Mateo i realment m'importa una merda que ell se senti espanyol. Sempre he defensat que em sembla legítim. Ara però, aquesta manera d'arrossegar-se pel fang fent tota la pena es PATÈTIC. Com dic, si Gabriel Rufián es fiqués d'aquesta manera cada cop que tota Espanya se li tira a sobre pels seus shows, ja fa molt de temps que hauria deixat el congrés plorant com un nen i demanant perdó... 

Respostes

Configuració
  • Ius Novum2.643 3 700👍 5.165
    Està tastant la seva pròpia medicina.

Au, que t'aprofiti, pallasso!
  • __32931__295👍 51
    Un altre exemple del pragmatisme espanyol que el catalanisme romantic no enten.

Les marxes pugen o baixen segons les circumstancies.

Quan al 2002 tot eren flors i violes, bombolla, treball, zero crisi politica, somos una democracia bla bla, obviament res aixi passaria.

Ara es un moment completament diferent, una crisi general, un moment quasi de guerra, i aleshores es mou la reina per atacar.

Fa 10 anys quan tot eren flors i violes la dreta espanyola era pro UE total, patriotisme institucional, sionisme, els Losantos i Vidals mantenien la seva radicalitat sense sortir-se d'aquest parametre correcte.

Pero les coses han canviat. L'extrema dreta ha pujat a Europa. I malgrat el sistema internacional ho te tot molt lligat, en un futur poden treure l'espassa, i potser encara menys probable pero no imposible poden guanyar.

Per tant des que aquesta situació existeix treuen la rossa aquella d'Hogar Social Madrid als platos de la dreta, tímidament. El Vidal ja no es sionista, ara ja parla de negacionisme, i considera al Pedro Varela un pres politic.

Funden Vox que no es HSM pero es una dreta ja mes definida. HSM de moment mes marginada pero presentada.

En definitiva tot l'aparell segueix fidel a l'UE sionisme en tant que encara es qui mana molt folgadament, pero a la banqueta ja van escalfant paulatinament maquinaria ultra dretana a la que tímidament fan passejar una mica.

Si el sistema actual aconsegueix aguantar la situació, ells sempre n'han estat fidels.

Si els ultres europeus dema dominen, nosaltres erem aquí, amb vosaltres, amb la rossa d'Hogar, Vox, la Fundación Franco...

I ja pots veure fins i tot com els radicals polonesos porten banderes espanyoles i com están guanyant recolzament general de l'extrema dreta mundial, que el catalanisme refusa i no vol, i si dema aquests ultres guanyen poder ja podeu imaginar si hem begut oli.

Tot depen, els escacs. M'agrada atacar amb la torre? Depen de moltes coses. Si veig espai per follar-te la moure, si no m'interessa doncs no.

Igual que fa 70 anys. El recolzament als nazis per part de Franco seguia sent, com fan ara, relatiu, distant, calculat.

Sabien que els nazis podien perdre, i de perdre els hi caurien hosties gegants, i als seus amics tambe, per tant molt amic molt molt amic, com un italia, no en soc. Pero de moment manen. Allá están. I jo els vull caure be, doncs tenen el poder, pero no m'hi ficare a recolzar-los plenament ni oficialment. Millor jugo a ser neutral. Es que igual s'emporten una hostia gegant...

Passen els anys. S'apropa la caiguda nazi. Encara no es oficial pero els indicis manen. Anem a salvar jueus a Hongria, Ángel Briz, va! Que a aquests nazis els follaran ja. Ara anirem corrent a salvar jueus en nom del franquisme, els donarem passaport espanyol.

Espera, que ja som al 45. Han perdut. Saps que? Declaro la guerra al Japo. Els enemics dels nazis estarán contents amb mi. I jo calent al costat del sol que escalfa i ha guanyat.

I aixi funciona la cosa.

Mentre que el catalanisme mai canvia, mai s'obre, mai fa estrategia, mai pensa que el que ara serveix potser dema no, que els veins no son amics sino interessats i s'ha de mirar d'aconseguir aliats. No veu aixo. Es sempre igual. Askerra askerra askerra askerra. 

Es com quan s'anava a les semis i finals de la Copa del Rei amb Pinto de porter mentre qualsevol altre equip anava amb el porter titular a la final. "No, que ell va jugar la primera fase contra el Benidorm no el trairem!". No, es que contra el Benidorm havia de jugar ell per fer descansar Valdés, era el que tocava, el que interessava, perque el Benidorm no tenia perill. Pero ara a les semis contra el Valencia ha de jugar el bo, perque el Valencia es perillos. Ja no es el Benidorm. Es una altra etapa. I aixo no va de ser un cavaller amb el Pinto, va de guanyar la Copa.

Doncs aquesta mentalitat tan infantil es la que hi ha aquí. I amb aquesta mentalitat es vol la independencia, regalant-ho tot al rival, aliats inclosos.

• Hyphen376👍 574
    No li passarà res a en Dani Mateo. Tota la polèmica aquesta per mocar-se amb la bandera espanyola s'ha fet amb la intenció de promocionar Vox.
  • K.T.P402👍 447
    No m'interessa el que li passi a un espanyol amb la seva bandera.
  • llevantdemallorca18.781 13 84👍 4.379
    Quin desastre. Que malament tra-tra tot. Crispetes. 
  • EmulatorQUsuari sumador64.260 15 6👍 19.225
    Mireu aquest fil i els vídeos.
  • Rigel64.522 11 5👍 33.173
  • maori15.620 3 121👍 7.908

El jutge arxiva la causa contra Dani Mateo per mocar-se el nas amb la bandera espanyola

El titular del Jutjat d’Instrucció 47 de Madrid ha arxivat la causa oberta contra l’humorista Dani Mateo per un presumpte delicte d’odi per haver-se mocat amb la bandera espanyola durant un gag humorístic del programa El Intermedio de la Sexta. El magistrat, però, no estalvia retrets a l’acusat.

La denúncia contra mateo la va posar l’organització Alternativa Sindical de Policia. Aquest dimecres la Fiscalia ha demanat l’arxivament de la causa en considerar que l’actuació de Mateo va ser un “esquetx d’humor satíric” amb “certa dosi de provocació” emparada per la llibertat d’expressió. Ara el jutge coincideix tant amb el fiscal com amb Mateo en què no hi havia “cap intenció de fomentar l’odi contra ningú”.

Adolfo Carretero opina que la de Mateo va ser una “actuació humorística en un mitjà públic i amb nombrosíssima audiència, molt desafortunada i provocadora”. No obstant això, el jutge segueix el criteri de la Fiscalia i acorda que no hi ha prou proves per imputar-li un delicte d’odi i tampoc d’ultratge a la bandera.

Segons el seu judici, “conforme al principi d’intervenció mínima del dret penal i l’àmplia llibertat d’expressió que ve tutelant el Tribunal Europeu de Drets Humans d’Estrasburg”, els fets no encaixen prou amb els supòsits de l’article 543 del Codi Penal, “en no estar prou acreditat l’ànim d’ultratge” a la bandera.

Tot i així, el jutge expressa que, en la seva opinió, mocar-se amb la bandera d’Espanya, anomenar-la “drap que es ven als xinesos” i llançar-la a terra, “encara que es pretengui fer en un context humorístic, són per se actes denigrants”.

Carretero justifica així que “no es podien rebutjar de ple” les denúncies presentades contra Mateo sense que aquest “aclarís el sentit de la crítica i si hi havia ànim d’ultratge, perquè amb l’humor també es pot ultratjar i injuriar persones i símbols”.

Però a la vista que la Fiscalia ha considerat que l’ànim del còmic no va ser ultratjar, sinó que es va tractar d’“una posada en escena desafiadora o crítica” permesa per la llibertat d’expressió, “encara que pugui ofendre els sentiments de molts espanyols”, el jutge conclou que no sembla raonable continuar amb el procediment.

Així, decreta el sobreseïment provisional i l’arxivament de les actuacions, “sense perjudici de les accions civils que, en el seu cas, puguin correspondre al perjudicat”. La resolució es pot recórrer.

http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/1537206-el-jutge-arxiva-la-causa-contra-dani-mateo-per-mocar-se-el-nas-amb-la-bandera-espanyola.html?utm_source=facebook&utm_medium=xarxes&utm_campaign=xarxes&fbclid=IwAR02-QGGmYj2_4BxMoIffsz2UhJv3C6KanKeDpD3XZPoINHynBm0u5AhQNw 

• broquil_is_over2.463 3 742👍 2.889
    A veure: a mi em fa pena el Dani Mateo, com em fan pena el periodista assassinat i esquarterat a l'Aràbia Saudí. Ser còmic en una dictadura es un ofici de risc, i per aquest motiu, aquest ESPANYOL té la meva admiració i solidaritat. Molt mala persona ha de ser algú, per a que m'alegri dels seus mals, i aquest subnormal, que jo sàpiga, no ha cantat el "a por ellos" ni res similar. Dit això: el seu país anorrea el meu, i prefereixo un ESPANYOL a la presó que un CATALÀ, posats a denunciar caspanya al TDH o Estrasburg

Publicitat

Fòrums

• 9.268.006 missatges
  • 220.048 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat