Publicitat

Fòrum

ENQUESTA | Creus que Catalunya hauria d’importar el moviment de les ‘armilles grogues’?

ENQUESTA | Creus que Catalunya hauria d’importar el moviment de les ‘armilles grogues’?
SI
40 (71.43%)

NO
16 (28.57%)

Vots emesos: 56
Foc de Fènix1.652 8 942👍 909

Lluny de ser una revolució dels somriures, i sense líder visible ni organització concreta reconeguda, el moviment dels «armilles grogues» va tornar a mobilitzar aquest dissabte a centenars de milers d'homes i dones que van tallar i/o bloquejar carreteres i autopistes a tot França, per protestar contra la pujada del preu dels carburants i el cost de la vida. Creieu que els catalans hauríem d'aprendre d'aquest moviment, o per contra creieu que hem de seguir amb les performances dels 11 de Setembre i prosseguir amb la revolució dels somriures style. 

PS: Plagi de l'enquesta https://www.lalertacanal.cat però per raconiares, i  que?  

Respostes

Configuració
  • Defectible3.939 525
    El tema és que això és estès a tot el territori, i que l'estat francès, tot i ser la merda que és, no pot discriminar per raó d'origen. La gent allà pot demanar que es castigui o persegueixi a aquests conciutadans seus, però ah, són francesos com ells.

Aquí fas res remotament semblant i tens 2/3 de la població espanyola pel cap baix demanant un cap de turc a la manera que s'ha estat fent amb el 1-O, i poden fer-ho amb més duresa perquè som catalans i només això ja fa que ens odiïn i que demanin sang. El que, com és lògic, fa molta por a molta a molta gent (i té una part important que en faci, doncs la por s'ha de saber escoltar també).

Aquí s'han de fer coses a nivell més gran. La gent hi és. El tema és a veure qui ho organitza sense que se'l tanqui.
  • oprimit18.501 14 85👍 8.366
    Estaria bé, però si això ho fa un català és terrorisme, sedició i rebel·lió.
    • Toni Montagutí35.327 7 18👍 22.339
      Si acabes dient el mateix que diu el raconaire de dalt, de manera força més succinta, per què el votes negatiu? No ho entenc. Els negatius no haurien de ser atorgats segons les nostres antipaties.
      • Xicoira3.765 2 547👍 3.112
        Perquè tenen mentalitat de nen petit, aquesta gent o bé mai s'ha relacionat amb altres persones per debatre o no te capacitats socials
      • TUTTLE2.866 13 663👍 1.879
        Perque no deus coneixer en defectable, que sino ho entendries
        • Toni Montagutí35.327 7 18👍 22.339
          Doncs mira, de la mateixa manera que no giro l'esquena, sistemàticament, a raconaires que m'han insultat per la meva condició d'homosexual però amb els qui, de vegades, coincideixo amb altres temes. 
          A sota mateix, escriu un raconaire que demana que se'm faci el buit. Què vols que et digui, d'un personatge que s'ha complagut més d'un cop ridiculitzant-me, però a qui he votat positiu no poques vegades. Les coses, per a mi, tenen molts matisos. Ja sé que als amants del parlar violent (no ho dic per tu), el meu tarannà pacífic els treu de polleguera, avesats a les baralles de galls, a veure qui la té més grossa, però és que tant me fa: sóc així, jo, i tant em costa trobar algú absolutament insuportable com trobar-me qui em plagui en tot. 

Pel que fa a la meva tria com a raconaire de l'any, que va ser una enorme sorpresa, no veig que m'obligui a gaire res més que a estar agraït als qui, com tu, em vàreu votar. 
      • Buitraker2.729 2 685👍 3.952
        Perquè una flor no fa estiu, tros de babau! 
        Qualsevol persona amb dos dits de front i sang a les venes sap que el defecable és una rata de claveguera: per culpa seva lluisbg es va donar de baixa! Per culpa seva Hades ja ni visita el Racó, o l'enriquito es va donar de baixa. En Tobies va ser banejat i el capita carxofa i en canyadesucre porten un mes al congelador.
        Defecable és una rata de claveguera, un tumor en aquest fòrum. És l'enemic. I tu, amb tota la teva pamplinesa i la teva hipocrita moral de capellà equidistant no ho vol veure, això.
        Res de votar en positiu, el defecable. Tots els seus missatges han de ser esborrats, censurats. Tant hi fa, si el comentari és bo o no. El tumor s'ha d'extirpar.
        Res de parlar amb el defecable. Com més comentaris li fem, mes parla, el paio aquest. Com menys intervencions faci, mes facil serà censurar-lo i fer que marxi.
        I als amics de les rates, com tu, penso que també caldria censurar-vos durant un breu periode de temps.
        No pas per mala folla, sino per salvar-vos del fet de ser amics de rata. Però sobretot, per salvar el Racó.
        Tanta moralina que gastes i quina poca moral que tens. I quanta hipocresia!
    • Raico516 2👍 223
      Ja, als francesos no els passa res... Au, va!
  • Raico516 2👍 223
    Si deixem a l'escòria de Front Nacional i Som Identitaris apart jo m'hi apunto. Sinó hi aniràs tu amb l'extrema dreta
  • Màgor13.125 10 157👍 3.513
    L'impost a la gasolina és un impost als pobres.
  • BarratinaireUsuari sumador7.965 14 269👍 5.535
    No, perquè som gent de pau
  • Gorg73👍 100
    El problema no és que no hi hagi persones disposades a fer el que es fa a França, el problema són les cúpules partidistes i la crosta processista autonomista, que frenen absolutament tot i prefereixen mantenir les 4 engrunes al preu que sigui.
  • grava3.033 1 641👍 4.533
    Crec que hem de seguir amb les performances dels 11 de Setembre i prosseguir amb la revolució dels somriures style. 
  • Makaku629 1👍 857
    Si això es fes a Catalunya reivindicant la independència, l'endemà tindries tots els diaris de la península, tant madrilenys com catalans, tant unionistes com independentistes, condemnant la violència... Tuits de Junqueras i Jordi Sànchez des de la presó dient que la violència no és el camí... El conseller Buch ordenant als Mossos carregar amb violència... L'Audiència Nacional acusant de terrorisme a tort i dret. Les xarxes parlant de "nazis que quieren romper España e imponerse a más de la mitad de Cataluña". Etc., etc.

Això a França ho poden fer perquè tenen el 74% de l'opinió francesa a favor... Aquí no tindríem ni l'opinió dels independentistes a favor, començant per mossèn Junqueras.
  • Jaume_I15.207 10 126👍 7.453
    Crec que cal copiar-la fil per randa quan provin d'endur-se els presos a Madrid. serà una ocasió única.
  • rlborinot5.630 11 379👍 2.306
    Pregunta retòrica ?

Mal que ens pesi (almenys en aquesta generació), no ho viurem. 

És millor assumir-ho per no caure en el suïcidi col·lectiu. Som un país de cobards i tiets/es.
  • quatreanys34.895 6 19👍 9.957
    Fa fred, quines preguntes.
  • rlborinot5.630 11 379👍 2.306
    A banda, com es vol aconseguir res semblant, si quan algú que surt dels clixés de l'independentisme establert (el de llaços i perfomances), és denunciat públicament per la nostra pròpia gent i mitjans? Sense anar més lluny, el noi de la mani de la Jusapol, que va acabar-se entregant voluntàriament a comissària, per la pressió dels qui feien circular les seves fotos i el tractaven d'infiltrat. Després si es demostra que no ho era, tindran resposta per tot: aquest no és el camí. Doncs res, seguim dient 'Bona nits' a Lledoners, igravant amb cara de tòtils i dient que no llencis llaços a terra, a qui els treu. El nostre major problema és el nostre propi tarannà del català mig.
  • Glokta226 1👍 342
    El moviment de les armilles grogues és una barreja extranya. França és un polvorí i sovint conflueixen les tensions étniques, les protestes dels moviments socials i els activistes d'esquerres i fins i tot el nacionalisme francès i els populismes de dretes, com l'antic FN i Les Patriotes. Ho veig difícil importar-ho.
  • pastor_de_bits10.179 9 210👍 1.970
    El que hauriem d'importar és deixar els lliris de banda.
  • Defectible3.939 525

link al tuit amb el vídeo
    , doncs sembla que no s'incrusta bé...
  • HomenatgeABabel2.290 3 772👍 2.505
    Doncs mira, ja hem començat a importar-lo:

• Màgor13.125 10 157👍 3.513
    S'ha guanyat.

Publicitat

Fòrums

• 9.204.422 missatges
  • 217.855 temes
Fixa la barra dreta