Fòrum
[ACTUALITZAT] Trobada Raconaire Saturnalia 29-12-2018
Bon dia!
Arriben aquestes dates tan boniques i tal, i mira, per què no fem una trobada?
Apunteu-vos-hi!
Assistents:
- Roderic
- Macarronet del meu cor
- galetacuqui
- EmulatorQ
- Toni Montagutí
- Benfresc
- Segon_usuari_Bob
- Arkitekte
- Choike
- pastor_de_bits
- Marcos41247
- ziol (+1?)
- Bushido
- Hevyata rural
- Heikki
- onofre
- Aufrany
- Roderic
- Fungus
- TUTTLE
Possibles:
- zikort
- Eimeric
- Comtat_Invisible
- Pocafeiner
- Fidel Alfals
- Turanga_Leela
- Estatpropi
- HomenatgeABabel
- Choike
- JoanVecord
- Hummer_Sex
- Landaluze
- hiparxiologista
Votacions lloc:
Terra d'escudella
Jaume Compte
La bauxa
Addis Abeba
Votacions plans:
Proposeu el que volgueu i ho apuntaré. Quan n'hi hagi prou idees votem
Arriben aquestes dates tan boniques i tal, i mira, per què no fem una trobada?
Apunteu-vos-hi!

Assistents:
- Roderic
- Macarronet del meu cor
- galetacuqui
- EmulatorQ
- Toni Montagutí
- Benfresc
- Segon_usuari_Bob
- Arkitekte
- Choike
- pastor_de_bits
- Marcos41247
- ziol (+1?)
- Bushido
- Hevyata rural
- Heikki
- onofre
- Aufrany
- Roderic
- Fungus
- TUTTLE
Possibles:
- zikort
- Eimeric
- Comtat_Invisible
- Pocafeiner
- Fidel Alfals
- Turanga_Leela
- Estatpropi
- HomenatgeABabel
- Choike
- JoanVecord
- Hummer_Sex
- Landaluze
- hiparxiologista
Votacions lloc:
Terra d'escudella
Jaume Compte
La bauxa
Addis Abeba
Votacions plans:
Proposeu el que volgueu i ho apuntaré. Quan n'hi hagi prou idees votem
Respostes
ConfiguracióMarcos41247
Galetacuqui, la dona d'un raconaire, una raconaire gran que no comenta sovint i una noia no raconaire.
Sento no poder donar-te més detalls. Ja saps com se'm donen els nicks i noms de desconeguts.Dònut_Ebrenc
Bé! Fa uns dies me pensava que havia sigut totalment un camp de naps, com has dit!
Te va agradar el bar Koiton?Marcos41247
Aquella nit no estava d'humor per ballar i la música que hi posaven no era a la típica de disco a la que estic acostumat, però el bar en sí em va semblar molt guai i la cervesa té bon preu.
__32626__
Sona bé. Un dia hauré de venir a alguna d'aquestes trobades! Però amb molt d'alcohol que sinó no em desinhibeixo.
Hummer_Sex
Finalment no hi vaig poder assistir-hi, va coincidir amb un altre sopar amb amics ja reservat amb bestreta, si la trobada haguès estat el dia 28, llavors cap problema, vejam la propera si coincidim millor amb les dates, però pel que llegeixo, molts vau anar força desorientats pel que fa a la ruta de bars post-sopar, el bar aquest que esmenteu antifeixista i independentista no em sona gaire pel nom, però imagino que si se per on pot parar
⬆
Vam quedar amb en Sr. Montagutí a Ronda Universitat i a algú se li va anar el cap i va arribar 13 minuts tard!
A l'arribar al mercat, vam passar mitja hora allà davant la porta com una Constitució espanyola tapant el camí a la llibertat dels catalans i vam decidir reprendre el camí quan èrem un grup d'uns 10-12. Primera interacció adolescent-hormonada entre l'Amanida i el Veterà de Sant Martí. Un grupet en el que m'incloeixo de quatre patriotes ben parits ens vam separar per traició del grup principal, i vam aventurar-nos valentament pels carrers nocturns de la capital Tavernària per la nit, fins que ens vam retrobar amb els dissidents i vam entrar tots junts a un bar. Allà vaig poder tenir converses interessants sobre aquest, lo nostre món, que anaven des de la Xina fins Alemanya.
Més tard, vam anar al restaurant de la discòrdia. La meva primera crítica és que vam reservar per aquella hora i no hi havia lloc. Aquesta gent ha d'aprendre el que és una reserva. això no pot ser. Que no saben que els europeus respectem les nostres promeses sense faltar mai a la nostra paraula? Ni que fossim polítics catalans!
Més tard, vam anar xino-xano cap el bar antifa Koiton, a petició d'una senyoreta no-raconaire, que va posar-se els pantalons de la nostra subtil relació i va prendre el control d'aquell desgavell, que vam passar mitja hora a la plaça sense decidir un bar. Patètics...
Allà va ballar el Mossèn de Gai i la resta vam fingir que no teníem dos peus esquerres. Més interaccions sucoses entre els dos profetes del nostre fòrum. Quin gaudiment!
Se'n va anar la gent fins que romaníem en West, en Montagutí, en Benfresc i un servidor. Vam acompanyar l'avi cap a la seva parada, que ell sí tenia coses a fer el dia següent, no com el jovent ni-ni, i vam decidir quedar-nos a la Plaça de Sants a esperar en Alvocat, que tornava amb un Hyphen salvatge a trobar-nos.
A prtir d'aquell moment vam caminar orfes per la ciutat, un parell competint amb els guiris al metrp cantant cançons patriòtiques amb unes veus horripilants, i vam quedar-nos mitja hora davant d'un club anomenat Wolf, més car que sa mare als temps de les primeres accions prostitutives. Vam decidir deixar-ho còrrer, després que els dos hòmens del grup que no estaven borratxos a més no poder fessin sorollet i busquessin brega amb gent pel carrer.
A la tornada, amb el convocant més torrat que el president dels europeistes i el novell que, pobrissó, n'hauria d'acabar fart de la nostra fauna, vam tornar cadascú cap a casa.
REFLEXIONS:
Primer de tot, em va fer la vida veure que allò no va ser totalment un camp de naps. Noies valentes van venir a dil·luir tanta testosterona. Que m'agradin els senyors no significa que els aguanti massa.
Vaja, que m'ho vaig passar molt, però que molt bé. Me n'alegro que ningú acabés a l'hospital.
Que no passi massa temps per la pròxima!
VISCA CATALUNYA LLIURE!