Fòrum

[Pregunta] Algú s'ha tret el carnet de cotxe recentment?

Defectible7.981 270

Resulta que em vaig treure la teòrica pel meu compte fa uns mesos, i hauria d'anar fent la pràctica.

Tot el meu entorn es va treure el carnet fa entre 10 i 20 anys, així que les seves experiències no m'ajuden, i per això vinc a preguntar-ho aquí.

Bàsicament m'agradaria saber una mica quan em pot costar tot plegat per zona Catalunya central, i durant quant de temps acostumen a durar les pràctiques. Una mica per fer-me'n una idea dels preus, del número de pràctiques, etc. Necessito informar-me per evitar que em prenguin el pèl, que és el que em faran quan vegin que hi vaig sol i no sé res de res. Només sé que van a uns 40€ l'hora a la meva localitat, però no sé quantes pràctiques et fan fer ni quan et pot arribar a costar tot plegat.

El tema de la durada m'interessa especialment, doncs segurament hauré de començar tractament farmacològic que m'afectarà la percepció en breu, i crec que seria millor esperar a fer-ho a treure'm el carnet, però massa tampoc em podria esperar.

Gràcies per adelantat a qualsevol persona amable que tingui alguna cosa que aportar-me.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.268.177 missatges
  • 220.050 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums
Publicitat