Publicitat

Fòrum

Agressió sexual a Ciutat Vella, el detingut és un conegut de la policia (no es podia saber)...

EstatpropiUsuari sumador161.342 11 1👍 25.835

Detenen un noi per una agressió sexual a Ciutat Vella

Redacció 18/11/2018 - 12.32Actualitzat 18/11/2018 - 12.52

Mossos d'Esquadra

Mossos d'Esquadra

Els Mossos han detingut un jove acusat d'agredir sexualment una noia la matinada de divendres a Ciutat Vella, a Barcelona.

Segons la Cadena SER, que explica la versió de la noia, el detingut la va empènyer contra un portal, li va tapar la boca amb la mà i la va agredir sexualment. Dos joves van sentir els crits de la noia i van anar a ajudar-la.

El presumpte agressor va aconseguir fugir, però els Mossos el van detenir una hora més tard. Té vuit detencions prèvies. Les dues últimes, per furt.

Respostes

Configuració
  • Jordi Freixas18.868 13 82👍 3.885
    Per un moment, en el títol havia llegit que era "un conegut policia"...
  • llevantdemallorca18.436 13 87👍 4.030
    Si ni se'n parla, ja en sabeu el color de pell. 
        • MLC11.044 4 188👍 8.719
          Però és la veritat. Les torxes que feu servir ja no són l'estopa, sinó potser digitals, però es tracta del mateix.

Si voleu saber la nacionalitat és per poder denigrar als que la comparteixen. Si algú matés o violés a una filla meva que ni tinc, el que voldria és que el fill de puta ho pagués, però el fet que sigui eslovè o xipriota me la portaria fluixa.

Vosaltres aneu com a voltors a cada crim per pode proclamar que els negres o els xinesos o qui collons us passa pel cap, són éssers miserables que porten la violació i el crim a la sang o ves a saber on i així poder-los denigrar a tots, després de fer quatre recomptes amb la cigala que fan vergonya aliena de llegir.

Ho sabeu vosaltre, ho sabem nosaltres i per això no hi ha cap raó per donar carnassa als taurons.
          • erianocar2.802 1 676👍 1.780
            Cometen molta més violència rls immigrants envers els locals, però molta més, que viceversa.

I estic segur que n'ets conscient.
            • MLC11.044 4 188👍 8.719
              Cometen molta més violència els homes contra les dones que les dones contra els homes. Que proposes?

La idea que si un jueu mata a un cristià, la culpa és dels jueus i es pot anar a cremar-els-hi les cases, va causar milers de morts fa segles i alguns volen seguir l'estela.

Estigmatitzant als immigrants, impedint que tinguin feina i casa, només agreuges els problema. Cal castigar als delinqüents i no a tots de forma global.

• rotllan10.413 4 204👍 9.250
                Exactement, per això a les notícies diuen un home ha mort la seva dona i no pas una persona ha mort el seu cònjuge. Com ha de ser.
                No per això diguem que ens estan estigmatitzant als homes. Si més no, jo sóc home i no em sento estigmatitzat.
              • sbarpa_941.818 5 890👍 801

MLC escrigué:
                Cometen molta més violència els homes contra les dones que les dones contra els homes. Que proposes?

Molt fàcil: immigrant que vingui a delinquir, deportat. En quant als homes, que som el 50%, és més difícil erradicar-nos.
          • LesttattUsuari sumador37.681 11 16👍 12.459
            Abans de fer pagar el mal que l'hi han fet a ta filla o a ma mare hauríem de cercar i detindre el delinqüent. Com?. Tenint tota la informació possible -nacionalitat inclosa-. Sino, com el penses trobar, per fer-li pagar tot el mal que ha fet?

Tret de detenir el possible maltractador, tota aquesta informació també tindria aquella utilitat per aturar tota la delinqüència a Catalunya. Perquè, si el percentatge de violadors i delinqüència en general es majoritàriament causada per una immigració, ja tenim per on començar a resoldre el problema: Aturar-la.

No es una qüestió de caça de bruixes ni de voler semblar més solidari que l'altra. Es una qüestió de supervivència. La nostra supervivència que continua penjada d'un fil degut aquest maleit llirisme.

Ara que, si preferiu no dir la nacionalitat per no semblar suposats racistes mentre tota aquesta delinqüència continua delinquint i maltractant, això ja es una altra cosa.
        No veig grups de dones amb torxes anant a cremar cases d'homes. Quan um espanyol torni a matar la seva dona per ser correctes direm persona mata el cònjuge.
        • MLC11.044 4 188👍 8.719
          La comparació no és vàlida. Que algunes vegades funcioni la comparació entre la discriminació de les dones i la dels immigrants no vol dir que es pugui traslladar automàticament a qualsevol casa.

Els homes i les dones vivim barrejats als mateixos barris i les mateixes cases i tenim lligams de família entre nosaltres i d'amor en la gran majoria de casos i pertanyem a la mateixa cultura. Els immigrants viuen normalment en guetos, existeix un gran desconeixement de la seva cultura i només una minoria hi té llaços d'amistat o amor.

Per això, justament, quan un immigrant marroquí viola una dona catalana, les torxes surten al carrer, contra el primer musulmà (o sikh amb turbà o potser fins i tot un pakistanès amb boina) mentre que si un home català mata una dona catalana, cap dona culparà al seu marit o als seus fills pel que ha fet un desconegut.

Per això hi ha partits que volen expulsar immigrants, però cap que vulgui expulsar home.
            La comparació és perfectament vàlida. Que tu visquis a Pedralbes no vol dir que els altres no convisquem amb immigrants. Al meu poble molts veïns són moros, negres i romanesos i treballen al camp, de paleta, manobra, de fuster, de ferrer, al bar, a la fleca, etc.
            • MLC11.044 4 188👍 8.719
              Ja t'he explicat el perquè la comparació no és vàlida. La comparació entre la relació que hi a entre veïns del poble i la que hi ha amb pares, fills, amants i germans, ja converteix en una ximpleria el que dius.
          • Sau de Treviac4.774 1 449👍 5.282
            El fet és que els homes catalans no violen dones marroquines ja de fa molts segles.
            • MLC11.044 4 188👍 8.719
              Et recordo que el Marroc només es va independitzar d'Espanya al 1956!!I l'exercit espanyol de colonització estava farcit de catalans i a més de massacrar marroquins, possiblement la soldadesca en violava més de les que et penses.
              • Sau de Treviac4.774 1 449👍 5.282
                D'acord, no et dic pas que no. El que em refereixo és que en una situació de no violència com ara i aquí els homes catalans no violen dones marroquines, però sí a la inversa, homes marroquins a dones catalanes. La realitat és aquesta.
                • MLC11.044 4 188👍 8.719
                  Però això tampoc és veritat. Hi ha molts violadors i pederastes europeus i no sé d'on t'has tret que no violen marroquines.

I no hi ha europeus que van a zones turístiques marroquines per enllitar-se amb menors?
      • broquil_is_over1.438 3👍 1.487
        Mira que ets fariseu... els que aneu amb torxes tot el puto dia per TV, ràdio, premsa i xarxes socials sou els femellistes contra els homes!!!
      • Ultrança7.779 5 273👍 1.049
        Heus aquí tenim el defensor de les victimes.

Gràcies per la tasca fonamental que fas, sense tu regnaria el desordre i linxament a gent desvalguda.

Sort que tenim gent com tu al poder així tothom al carrer és més segur.
        • MLC11.044 4 188👍 8.719
          Jo només són un humil espectador sense capacitat de penjar a més d'un dels ous, que és el que em diu el cor.
            Si tinguessis humilitat no faries seguidisme d'idees que et fan pervertir la noció de justícia.

És precisament el problema l'arrogança intel·lectual i el desig de creure que ets més curós en les teves estimacions que l'altra gent, enganyats i toscos.

I així caus de 4 potes en un parany.
            • MLC11.044 4 188👍 8.719
              Xerrameca buida. Evidentment si faig servir unes estimacions en lloc d'altres és perquè penso que són més curoses i si jo penso que les coses són d'una manera, penso que la resta estan equivocats.

I el mateix fas tu.
                Jo que he canviat de parer en el racó més cops dels que es poden comptar? Ni reconeixeries el que escrivia abans amb ara.

Tinc la prouta humilitat com per no creure'm virtuós de defensar gent que desconec, pretenent-los victimes, perquè la meva idea de l'home i la societat vagi per sobre d'allò real.

Per considerar-te equivocat t'hauria de creure capaç de judici racional i crec que et mouen les entranyes, les ganes de fer el que perceps com a bé.
                I això sense posar la Veritat al capdamunt de tot és recepta de fracàs.

No la trobaràs en estudis científics, gràfiques, bates blanques, declaracions d'experts i manifestos. Només és vanitat.
                • MLC11.044 4 188👍 8.719
                  Em sap greu però tinc filosofitis o al·lèrgia a la filosofia. Aquests discursos del "només sé que no sé res", el Bé i la Veritat, em semblen milongues.

Les coses les veig més senzilles. Si els racistes aboquen merda contra els immigrants, jo abocaré merda sobre ells.
                    Jo no t'he filosofejat en cap moment, t'he donat una acció pràctica per fer ta lluita un succés, que hi hagi concordància entre el que veus, penses i practiques.

Com que no et molestes en acceptar que la realitat contradiu en punts el teu paradigma, vius entabanat, et seria massa dolorós i ofensiu veure-ho d'una altra manera, d'aquí que tornem al primer punt de l'orgull.

Segueix amb la teva justa lluita noi, tanta certesa tens en qui és bo i malvat i t'avorreix el concepte de la veritat. No sé d'on vindrà la certesa. I no sé d'on has tret que jo t'he dit que no podem arribar a saber res.
                    • MLC11.044 4 188👍 8.719
                      Ho sento, però raones com un filòsof i parles com un d'ells o al menys un que els vol imitar.

La idea de que els que pensen diferent de tu estem entabanats i no volem donar-te la raó perquè som orgullosos em sembla força divertida.

No has pensat que potser és al contrari. Potser tu ets massa orgullós com per acceptar que jo tinc raó i que tu estàs entabanat amb tanta filosofia?

El concepte de veritat tal com el maneges no em sembla avorrit, sinó propi del segle XIX. Després de la teoria de la relativitat o del descobriment de la mecànica quàntica, el que em diguis sobre la veritat  com que no em convenç massa.
                      Això és tot? Relativisme i el "i tu què?"

Sí, si que he considerat sobre la certesa del que dius. A diferència de tu, que has fet una encomiable tasca d'ajupir-te perquè tots els arguments meus et passin per sobre.

Clar que em pregunto constantment si estic enganyat en el que crec.

Els problemes de l'home són perennes, amb o sense quàntica, la meva manera d'enraonar no canvia per molt que tu creguis conèixer més coses del món natural.
                    • MLC11.044 4 188👍 8.719
                      Aqest és el problema. Tot el que em dius no difereix massa del que podia dir un capellà del segle XV abans de cremar una bruixa. Són xerrameca buida. Un programa d'ordinador podria parlar igual repetint i combinant frases "filosòfiques" sense sentit fora de l'autocomplaença del que les diu.

És retòrica des de la ignorància. Pensament terraplanista.
                      Bons memes noi. Que ets professor d'història també? Ja friso perquè els muntis la pel·lícula als nanos.

Se nota que ets algú despert amb interès per aprendre.
    • Jordi Freixas18.868 13 82👍 3.885
      Uau... qué mal todo 
    • LesttattUsuari sumador37.681 11 16👍 12.459
      Ja t'ho dic jo.

De Líbia. No poso l'enllaç per ser un mitja botifler. Però nomes cal cercar la noticia, afegint -nacionalitat-
  • Gínjol15.563 3 120👍 5.710
      Lamentables tots els casos de delinqüència, maltractes, suïcidis, crims i violacions, i lamentables els bojos que els cometen.
      Però no sé si acabarem fent del Racó una versió catalana d'"El Caso" (periòdic durant el franquisme monogràfic sobre tots aquests temes).
  • FollUsuari sumador77.460 12 3👍 40.208
    Les lleis són massa toves. Ho veu tothom però ningú fa res. Fins quant haurem d'anar suportant notícies de desgràcies acompanyades de "tenia x antecedents i detencions" "era un conegut de la policia"...
    • Gínjol15.563 3 120👍 5.710
        Les lleis estan fetes a mida dels lobbies.
        I el lobby de la Seguretat Privada està en mans de la família de Mayor Oreja.
        Per què et penses que l'Orejón Mayor tenia tant d'interès per no negociar res amb ETA i el PP tant d'interès per importar delinqüència de tot arreu?

Qui fomenta la immigració i el multiculturalisme?
        Els vinculats amb Aràbia Saudita, el petroli...
        I ací tenim els trolls ultraimmigracionistes que els fan de propagandistes:

- FAES: “La UE necesita millones de inmigrantes para sostener su Estado del Bienestar

Aznar: "Los inmigrantes son necesarios porque ellos pagarán nuestras pensiones"

- Felipe González: «Europa necesita la inmigración árabe»
      http://www.abc.es/espana/20150902/abci-felipe-gonzalez-arabe-201509022124.html

• Ius Novum2.500 3 733👍 4.690
    Quina pena que fa veure en què s'ha convertit Barcelona i també Catalunya...I ja no parlo de tot Europa.

Barcelona podria ser una ciutat elegant i senyorial amb el magnífic eixample que té, i amb un centre històric ben cuidat podria ser una autèntica joia. I què tenim en canvi? Un centre històric convertit en el Bronx i una ciutat feta una autèntica merda.

L'herència destructora que van començar els primers governs sociates l'han continuada tots els governs que hi ha hagut posteriorment. Barcelona avui és un veritable femer.

Molta, molta pena.
  • willybarna11.123 10 185👍 2.872
    Tranquils companys! Quan en Graupera sigui alcalde de Barcelona, acabara amb tot aquest desgavell.

No defalliu, el Maig ja es ben a prop.

Per fí s'ha acabat votar d'amagatotis i amb una pinsa al nas, per a l'ajuntament de Barcelona, a Convergencia i Unió. Ara sí que toca.

Publicitat

Fòrums

• 9.205.713 missatges
  • 217.893 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat