Publicitat

Fòrum

Cinema asiàtic de terror

Pralija611 2👍 331
Sincerament, no sé si algú havia fet un fil sobre aquest tema. Bé, és una cosa que sempre m'ha agradat i crec que molts usuaris comparteixen la meva opinió. Podem fer un recull de pel·lícules japoneses de terror. La veritat és que no en sóc cap expert.Aprofitant que sóc el creador del fil, puc començar jo amb la recomanació de pel·lícules. Ju-On: The Grudge és una de les primeres d'aquesta mena que vaig veure, la protagonista és una noia que es trasllada a una casa on tenen lloc esdeveniments poc comuns. Una altra que us puc recomanar és The eye, sobre una noia que ha estat sotmesa a una operació de transplant d'ulls i veu coses estranyes.EDITO:UN AMABLE USUARI EM RECORDA QUE SHUTTER ÉS UNA PRODUCCIÓ DE HONG KONG.Ringu ens parla d'un estrany vídeo VHS, tots aquells que el veuen moren una setmana desprès. Shutter és una pel·lícula que tracta sobre un home, el dolor d'esquena que darrerament pateix i els records de la seva antiga xicota. EDITO:UN AMABLE USUARI EM RECORDA QUE SHUTTER ÉS UNA PRODUCCIÓ TAILANDESA.Marebito ens parla d'un home voyeur que, desprès de veure el suïcidi d'un paio i trobar el cadàver d'una noia despullada descobreix que existeix un món pervers sota les clavegueres de Tòquio.
Entre tots, podem conèixer més títols relacionats,oi? Els enllaços són dels tràilers, no pas de la pel·lícula sencera.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.204.432 missatges
  • 217.855 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat