Publicitat

Fòrum

Per que a Catalunya es vesteix tan malament?

Dinn277👍 65
Generalment la gent no sap vestir.

Ja no nomes per una massa de perroflautes, ''modennos", i demes. Es que en general costa veure gent ben vestida.

Practicament a qualsevol lloc d'Occident es vesteix notablement millor que aqui.

Respostes

Configuració
  • Jordi Freixas18.868 13 82👍 3.885
    Parla per a tu. Jo em vesteixo com em dóna la gana.
  • grinfildUsuari sumador24.837 15 45👍 3.672
    Un amic italià un cop em va dir: Quan tinc una reunió a milà, he d'anar amb camisa, americana i corbata, quan la tinc a Madrid, em trec la corbata i a Barcelona em trec l'americana. I no era una crítica a vestir bé o malament, perquè la roba que porta ell és sempre maca però si que és cert que aquí vestim més "casual", de fet amics meus que treballaven a grans multinacionals fan allò dels "casual fridays" i aquell dia no han d'anar tan ben vestits.

Més sobre roba, recomanació d'un professor que vaig tenir a la universitat "si vas a una reunió per feina i no saps com anirant els altres vés sempre amb americana i corbata, perquè queda malament que siguis l'únic vestit així però queda pitjor que tothom vagi així vestit i tu no"

Però això ho enllaçaré amb un company de classe que va anar un dia a una entrevista de treball , vestit com deia el professor i li van dir "què fas vestit així? Tu no saps que a les PIMES catalanes la gent va amb camisa però sense americana ni corbata?

Pel que fa a si ens vestim millor o pitjor, això és molt relatiu però el que crec que pequem és que vestim molt de grans marques que no ens identifiquen com a poble. Uns irlandesos em deien "m'agrada que els bascos vesteixen com a bascos" i la veritat és que podries saber identificar un basc pels vestits, pentinats i arracades.

Abans hi havia més marques de roba catalanes però actualment molts acaben anant al Zara

• joan cf3.812 13 540👍 1.040
      A casa soc la persona més anticonvencional del món. Però igual que hi ha la cortesia planera de començar a tractar la gent de vostè  i si cal sempre pots canviar, trobo molt bo el consell d'anar amb americana i corbata, que  després també hi haurà temps de demanar permís per treure's una o altra peça
    • INNOVATORUsuari sumador1.039 14👍 213
      El dia que a Catalunya vestim com a Milà, m'aniré a tirar per un pont! 
  • EPS60.481 13 8👍 9.316
    La gent ja no vesteix bé enlloc.

Però evidenment, cadascú va vestit com vol.
  • Gínjol15.563 3 120👍 5.711
      Perquè hi ha molt de pensament antiTOT, desfilagarsat, i ple de tòpics progres més avorrits que comptar-se els pèls del bigoti.
      El marxisme cultural ha dissecat la mentalitat catalana i ara tendeix a ser ortopèdica.

“A Catalunya estem plens de prejudicis, d’esnobs i de falsos moderns”
      (Jesús Ventura, pioner de la difusió de la cultura popular catalana).

• Flavia186👍 54
    A me piace il vostro stile: le Camper in particolare , ma anche  marchi come Desigual, Mango, Custo... sono molto apprezzati in Italia. 

Publicitat

Fòrums

• 9.205.745 missatges
  • 217.893 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat