Publicitat

Fòrum

L'ANC engega una campanya de consum desvinculat de l'IBEX (i l'IBEX s'enfada i no respira)

Carles Martell2.861 1 667👍 4.793
Aquí en teniu l'explicació:

I la resposta de Foment:

Respostes

Configuració
  • Anònim1016.483 6 106👍 15.377
    GUERRA CONTRA L'IBEX!
  • batet902 1👍 405
    Sanchez Llibre no deu saber que es el capitalisme .
  • Ultrança7.779 5 273👍 1.049
    Au, ja tenim la falsa dialèctica muntada per aquest cicle informatiu i així podem creure'ns que l'ANC fa res per l'alliberament nacional. Una mica més transparent i faria riure.
    Segur que els dolentots de fomento ja tenien preparada la declaració des d'ahir. Com no pot ser d'altra manera ens ho escampa la nostríssima RAC1.

Tot menys parlar d'independència.

#FemRepública
    • Argimont7.927 2 271👍 4.755
      Potser caldrà crear un fill per Trolls, hiperventilats i tarats, tu tens les tres coses i potser caldrà un moderador que limiti les opinions dels Trolls als fils infirmatius .
      Anirem proposant coses , no criticant des de l'anonimat, i la RAC es una emisora privada, cal deixar les palles mentals de si Colón era català i pensar en el present perquè sospito que per aqui van les teves hiperventalacions i tares mentals
        Per punts i al·lusions:

1. Qui ha dit res d'en Colom i sa figura? En el fil vaig parlar concretament d'en Jaume Ferrer de Blanes, Santàngel, Fra Boïl i germans Margarit. En negues la procedència?
        A part l'aspecte organitzatiu, tècnic i de finançament exclusiu per part de la Corona de Catalunya Aragó. Sense cartògrafs de l'escola mallorquina i  avenços en construcció naval catalana no hi ha 1r viatge, així de simple.
        Documenta't.

2. Anirem distraient el catalanam i fomentant oposició exclusiva amb Espanya mentres obviam ESPECÍFICAMENT qui feu la falsa declaració per la qual no estem independitzant-nos.

3. Tenim anonimat en la mateixa mesura que tu tens nick i encara no hi ha usuaris que poden valer d'haver-te conegut.

4. Qui presenta més trets de tenir una personalitat psicòtica en aquest intercanvi ets tu, xiquet. Però segueix diagnosticant que fas riure.

Esclau mental processista que voldries tapar la boca a mig món si això t'ajudes a dormir més bé en les teves incoherències.
          Be, sospito qui ets a que et dediques , no ets el primer al racó .
          M'importa una merda aquesta gent , perquè jo no visc del Passat i l'història , aquest es el teu problema
            Pensava que el paranoic sospitós era jo.

Jo no visc de traure el passat i la història (i les meves inseguretats personals sobre el tema) en fils on no pertoca. A diferència del que has fet tu en aquest fil.
              No , es que una persona fanàtica com Bilbeny porti rao o no , que barreja tot per tenir una mentalitat fanàtica i quan la critiquen es posa a plorar i hiperventilar no la vol al meu costat i no parlo nomès de Bilbeny.

M'importa una merda que aquelles persones siguin catalanes o de Groenlàndia 
                Però que collons dius tu ara d'en Bilbeny, el que he esmentat són fets contrastats admesos per la historiografia espanyola mainstream xec. Divagues.

Que vam llegir les rondalles de las joyas de Isabel quan erem nanos o com va la cosa? Ni a ma mare la veig tan traumada quan s'explica el consens acadèmic present?

Si és el cas demano disculpes i potser us hauria de tractar de vos.
                  1. l'història del Passat. I discutir si Colón era català o de la Xina  no aporta gens a l'independentisme.
                  2. Les hiperventalacions de Bilbeny i altres discutint si Pinzón era un terribke pastor d'Andalusia o un noble Cabrer de Girona aporten el mateix a l'independentisme
                    No se t'entèn en res.
                    Qui ha tret aquest afer en un fil sobre l'ANC on no hi pinta absolutament res? Tu.
                    Qui presenta posicions deformades que jo mai he escrit en aquest o qualsevol altre fil? Tu.
                    Qui comença a perdre l'oremus?
    • Marcos412473.957 2 526👍 2.648
      Ets molt pesadet, eh?
      hem de fer que la gent abandoni les empreses colones, per necessitat, però tu vens a queixar-te de la campanya que PER FI ho posa en moviment. A tu el que t'interessa és queixar-te de tot. Si no ho fan és perquè no volen i si ho fan és perquè no ho volen però volen que pensem que sí.

Molt bé, com tu vulguis, però fes que la gent s'apunti. M'és igual la raó, però que deixin de pagar a l'IBEX35.
        Sento fer-me pesat doncs. Suposo que TV3 i les xarxes no són tant feixugues amb els seus monotemes.

Aquestes organitzacions han perdut tota legitimitat de prentendre treballar per Catalunya després d'encobrir l'engany polític i només et fan perdre el temps setmana rere setmana. Planteja-t'ho si vols al final de l'any a veure on som.

Que passarà amb aquestes empreses nostres quan siguin prou grans, prego que m'ho diguis?
        Doncs que seran l'IBEX, perquè aquest és el marc.
      Aquestes declaracions són per fotre por als no convençuts i de cara al públic espanyol, que s'ho menjarà de ple i amb patates. No estan fetes des de l'honestedat o atenent-se a dir el que creu.

És un joc per exaltar-te i que surties a defensar l'ANC.

L'objectiu és transformar l'independentisme en un modus vivendi, una marca, una identificació personal, en comptes d'una via d'alliberament nacional polític.
        Aquestes declaracions es  perquè la ANC mobilitza 1 milió de persones que son clients també molts d'aquestes empreses , i Sànchez Llibre ha estat posat per això , no Hi ha gens de casualitat.
        La Caixa es la Caixa i no Bankia o el Santander perquè encara Hi ha gent i molta que te diners a aquest Bancs i son catalans.
        Si la Caixa s'ha de anar a la merda , m'importa una merda , perquè han estat ells mateixos els que han contribuit a això finançant  coses contra els seus clients.
        I així es com la gent pot influir amb les empreses , i això es el poder de la gent
          Aquestes empreses devindran espanyoles quan siguin prou importants per ser cooptades, com ho foren la Caixa i tots els grans en qualsevol indústria. Això no és solucionar cap problema només posar-hi un pedaç i creure que fas "república" quan la legislació que segueixen és l'espanyola i on paguen impostos és a Hacienda. Per tant caldria canviar de régim i després voràs com les empreses no es fan IBEX.

L'Assembla (o més aviat politburó) s'engegà un any després de les consultes populars d'Arenys per conduir-nos suposadament a l'alliberament nacional no per fer llistetes de consum que qualsevol ens pot realitzar.

Quan aquest milió d'afiliats passin del processisme a l'independentisme i despertin d'on rau el problema ja no ens dedicarem a performances i actes esterils creient que podem constituir-nos, fer estructures d'estat, fer república i altres mandangues sense declarar la nostra independència unilateralment. Tot això és només fer país com en l'era Pujol, autonomisme i sentir-se bé. Posar el carro abans que les rodes.

I t'ho diu algú que té parlem, somenergia i enginyers contractats i fa la declaració i pagaments d'impostos via la Gen. Que no vol dir absolutament res perquè mai han volgut fer res més enllà de traspassar l'import integrament a Hacienda, és tot estètic.
  • Foc de Fènix1.652 8 943👍 909

Enorme l'ANC, amb campanyes com aquesta l'independentisme apunta on fa mal. Caldria complementar-la amb una represa del "NO VULL PAGAR". Si els mass media i partits procecistes com la CRIDA-PDCAT i ERC no i donen suport i posen pegues quedaran ben delatats.

Caldrà veure si els catalans volen actuar de veritat i de manera continuada i compromesa...o si realment l'ANC només pot mobilitzat per fer caminades i performances.

• K.T.P175👍 212
    També seria molt útil una llista amb les empreses que en l'útim any han marxat de Catalunya.
  • the_west_rulez14.768 3 133👍 13.802
    Bona iniciativa, tot i que amb retard. 
  • RepúblicaP2P386👍 196
    És una tasca fonamental, espero que la duguin fins al final i realment desplacin a la menjadora de corrupció que és el podrit poder econòmic a Espanya. Sinó no té sentit. Prou gesticulacions.
  • __33175__13👍 4
    Fa un mes que em vaig registrar i encara estic esperant alguna resposta. Aveure si sera veritat...
  • ArnauUsuari sumador6.054 16 351👍 1.005
    Ja heu canviat TOTS d'empreses?
  • Sau de Treviac4.774 1 449👍 5.284
    Les vendes de diaris en català i autocentrats nacionalment han augmentat. La campanya espontània de boicot als productes espanyols i de suport als productes catalans comença a tenir els seus primers resultats. 
  • Guardià de la Cripta22👍 139

Aquest fil potser és un dels autènticament útils. Si els 2 milions i mig de catalans canviéssim en massa i sortissim de la teranyina de l'IBEX, els hi faríem patir on més mal els fa: La butxaca.

Jo, personalment, ja sóc de la Caixa d'Enginyers, la llum la tinc amb Holaluz, el gas amb Catgas (tot i que Holaluz també fa gas) i la connexió a Internet (fibra òptica) i telèfon mòbil amb una petita companyia comarcal.

Sempre que puc vaig a comprar o directament al pagès, en cooperatives del meu territori, o al Bonpreu-Esclat.

No entenc com un independentista pot estar donant diners a La Caixa, Banc Sabadell, Endesa, Mercadona i tota la resta de rates de clavaguera que, literalment, són les que paguen per la nostra repressió: Sense anar més lluny Mercadona va cedir els seus pàrquings i va donar dietes a la Guàrdia Civil l'1 d'Octubre, financia partits del Sistema espanyol com C's i PP...

Publicitat

Fòrums

• 9.205.724 missatges
  • 217.893 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat