Fòrum

Detingut a Barcelona un pixaassegut de la Patrulla de la Mort que planejava un assassinat....

EstatpropiUsuari sumador160.272 10 1👍 25.343

Detingut a Barcelona un suec de la Patrulla de la Mort que planejava un assassinat

El jove, de 21 anys, està acusat de participar en 7 assassinats a Estocolm

Redacció 09/11/2018 - 11.29Actualitzat 09/11/2018 - 11.39

La policia creu que el detingut planejava un assassinat de forma "imminent"

Detingut a Barcelona un home fugit de la justícia sueca acusat de participar en 7 assassinats. Segons la Guàrdia Civil, pertany a una organització criminal anomenada Patrulla de la Mort i tenia planejat assassinar una persona a Espanya de "forma imminent".

Els agents tenien coneixement que se'l buscava internacionalment per formar part d'aquest grup, una organització molt violenta integrada per ciutadans suecs d'origen somali dedicada al tràfic de drogues, el blanqueig de capitals i venjances organitzades.

Al setembre havien detectat que el jove, de 21 anys, era a Màlaga. Segons la informació policial del país nòrdic, era en aquesta zona on probablement pensaven cometre l'assasinat. Arran d'aquesta informació es va accelerar la investigació.

La policia en va localitzar el domicili però, llavors, ja havia marxat cap a Barcelona, on el van identificar i detenir malgrat que duia documentació falsa.

L'home havia fugit del seu país a Espanya, on tractava d'ocultar-se, després de la seva suposada participació en set assassinats a Estocolm.

El grup criminal està dirigit per quatre joves d'entre 20 i 30 anys, que serien els responsables d'introduir grans quantitats d'haxix, cocaïna i drogues sintètiques a Suècia.

El detingut seria un dels caps del grup criminal. A Suècia se n'han detingut dos més, que haurien facilitat informació sobre l'arrestat.

Ja s'han inciat els procediments per entregar-lo al seu país.

Respostes

Configuració
  • Defectible2.971 652
    un pixaassegut

Un cop de google em suggereix que t'ho acabes d'inventar.

Si és així és un bon insult, et felicito.
  • __33103__78👍 72
    Edita el fil, aquest té de suec el que jo tinc d'aborigen de Papua-Nova Guinea.
  • LesttattUsuari sumador37.392 11 17👍 12.061
    Un nou cas d'integració de tota aquesta immigració que arriba a Europa.

• Toni Montagutí34.916 7 18👍 21.977
      Com l'assassí d'Olof Palme. Petersen, es deia?
      • EPS60.461 13 8👍 9.257
        De fet no es va conèixer mai qui va matar a Palme.

Com no, havia d'aparèixer l’honorable Toni, amb l’intent de salvar el cul a tots aquests delinqüents i assassins pel simple fet de ser immigrants.

De cada un suec, català, alemany, italià, belga... que hagi comés un delicte deu o vint són ocasionats per immigrants.

És a dir, tanquem les fronteres des de Gibraltar passant per Itàlia i acabant a Grècia i ja et dic jo ara que la majoria d’assassinats, violacions, robatoris i delinqüència en general baixarien d’una manera notable a tot Europa, Catalunya inclosa.

• Toni Montagutí34.916 7 18👍 21.977
          Pixes fora de test. On defenso jo la delinqüència? On? Cerca en el teu ampli arxiu i m'ho fas saber. Tinc curiositat.

Els pro-immigracionistes sempre feu servir la mateixa estratègia del "..on he dit això" o "... on he defensat allò".

Cert, pràcticament no ho dius (dieu) mai. Però tampoc vens d’una manera directe per denunciar aquell delicte que hagi sigut comés per una immigració. De fet, ni us agrada que es mostri les seves respectives nacionalitats.

Les teves respostes representen ser aquell intent d’excusar-los o desviar l'atenció mostrant un altre cas, com el de l'assassí d'Olof Palme que has exposat, que poc o res te a veure amb la noticia.

A més, i com ja t’ho he dit, de cada català, suec, alemany o italià que hagi comès un delicte, deu o vint son fets per immigrants, succeït dins d’aquell país que els acollit.

• Xicoira3.540 2 583👍 3.003
      Doncs aquest es nacionalitzat suec, no se que dius ara de refugees.

Què passa que perque sigui morenet no pot ser suec?

Com cau la careta, i despres teniu la barra de dir que no sou racistes. 
        Dic refugees perquè la majoria de violacions, assassinats, robatoris i delinqüència en general es ocasionada per l'arribada d'aquesta immigració / refugiats, o la seva majoria.

No tinc res contra el que l'anomenes de morenet. Però entendràs que un "morenet" dins d'un país on els seus habitants són generalment de pell més aviat blanca i pèl ros, poc tenen de suecs.

Es com si jo acabes sent nacionalitzant al Japó. Segons les teves deduccions seria un japonès més?

*-El que tu anomenes racisme, altres li diem lògica.
    Suec comet un crim

Ultradreta raconaire: "aska si es murenu no pot se suek tiu!!!1 Pro no soc rasista eh?? Tinc amics morus, perdó, magrebins..."

Hi ha una gran part de suecs que porten generacions integrats d'origen arab. Que passa que només son suecs els blancs?

Ara us n'assebenteu que l'escòria criminal no té país...
    • __33103__78👍 72
      Dir que un africà és suec només per tenir-ne la nacionalitat és una xorrada comparable a dir que els catalans som espanyols perquè ho posa al nostre DNI.
        Una analogia que no s'aguanta per enlloc.

No pots tenir la nacionalitat catalana, Catalunya no es un pais independent.

Si que pots ser suec d'origen africà. Com de costum ni puta idea i parlar per parlar.

Hi ha catalans de soca-rel que son colons, això els fa menys catalans? No, els fa uns botiflers de merda. Doncs aixo.
        • __33103__78👍 72
          De què coi parles? Els suecs són un poble europeu, per tant un suec africà és una contradicció. Pots dir-me racista i tot el que tu vulguis però no aconseguiràs canviar la realitat.
            • __33103__78👍 72
              És que no és racista dir-ho. Ara estem parlant d'africans, però d'un italià, un francès i fins i tot un danès diria exactament el mateix.

O ets d'un país o ets d'un altre, a menys que tinguis un pare de cada lloc, i en aquest cas encara seria debatible depenent del cas.
              • Defectible2.971 652
                Ara entenc per què ets un mem en aquest lloc web.
                Ser "d'un pais" es un marc territorial, no racial.

El concepte de "els negres a Àfrica i els europeus a Europa" és una xorrada. Un dels motius pels quals ho és, perquè Àfrica és un continent empobrit i els condemnes a restar allà per sempre. O ser ciutadans de segona a un altre pais

Ppodem parlar pàgines sobre quins son els motius i quin paper hi te occident, però a tu aixo te la pela, ets en Pernil i només fas el que fas per trollejar, no sé què d'un estudi social diu.

Apa i bona nit, tu i la teva retòrica d'HSM us en podeu anar a cagar a la via
                • __33103__78👍 72
                  1. Com a Nacionalista català que sóc no crec que un país equivalgui a un estat (d'altra banda diria que tots som espanyols i prou) sinó a un grup ètnic. Els somalis no són d'ètnia sueca i per tant no són suecs. Així de senzill

2. El lema "Europeus a Europa i Africans a l'Àfrica" també el comparteixen molts negres i és totalment legítim per diverses raons. Si vols ho desenvolupo una mica.

Per cert, jo estic d'acord amb iniciatives com les de Gadaffi per a alliberar l'Àfrica de les urpes del colonialisme financer i millorar considerablement la qualitat de vida dels seus ciutadans. Clar que segurament tu et penses que en Gadaffi era un "Dictador malvat" i prefereixes seguir condemnant els africans a malviure al tercer món i a ser mà d'obra barata al primer món.

Podríem parlar també de com les elits financeres del primer món són les primeres promotores d'aquesta allau migratòria per motius que també podria desenvolupar, però a tu segur que te la pela i prefereixes seguir pensant que estem acollint tots aquests morenets per raons humanitàries i d'acollir "aquests pobres desamparats".
                    Doncs a mi el tema aquest no és que no el comparteixin més Africans, és que no tens dret de limitar la possibilitat d'hom de naturalitzar-se a on viu i treballa.

És positiu que vingui gent sempre i quan la gent que ve aporti, una cosa és aquest tema i altre dels "refugees" (on es tracta d'una qüestiò etica per sobre del cost i benefici). No està escrit enlloc que si ets Africà, has de romandre a Àfrica, i no pots ser d'un altre país

Si no, demana-ho als afroamericans. Que per tu potser són africans? Doncs no, són americans amb tots els drets (tot i el racisme institucional latent).

Mira, a mi no em posis al mateix sac que molts progressistes que no s'informen, que n'hi ha com a tots els col.lectius. Ja sé que el tema ONG's no beneficia a Àfrica, de fet és una prova de com el model de creixement econòmic basat en la acumulació de capital no funciona.

Voler millorar Àfrica, que és difícil per no dir quasi impossible (degut a molts factors) no és incompatible amb la movilitat territorial, i la possibilitat d'establir-te a un país i ser tractat sense prejudicis.

Que a més és un dels temes cardinals de la proposta independentista, no sentir-se discriminats al propi pais (Catalunya). O a tu potser t'agradaria anar a viure a Holanda, tenir fills, casar-te i naturalitzar-te, i que et tractin com a forani?

No saps quan se li ha atorgat la nacionalitat ni quant de temps porta vivint alla. El que tampoc es pot fer es dir, naturalitzats dolents no son suecs, perque si son suecs ho son tots.
                    • __33103__78👍 72
                      I perquè collons hauria de voler que no em tractin de forani si no sóc d'allà?

No sé si saps que jo ja visc a estranger des de fa uns anys (l'any que ve penso tornar a Catalunya), sempre se m'ha tractat com si fos de fora i a mi em sembla perfecte, per molt de temps que hi porti per bé o per malament jo sóc català i no ho podré canviar mai.

Sobre que el tema refugees és una "qüestió d'etica"'... collons sí que han fet bona feina adoctrinant-te. Els immigrants aquests que ara volen emmascarar com a refugiats els estan enviant aquí per moltes raons però cap d'ells és realment "ètica", ni per a ells ni per a nosaltres, i de fet no ho fan tant per voluntat pròpia com per un pla orquestrat per les elits.

I no els afroamericans no s'els pot considerar americans propiament dits perquè formen part d'una ètnia totalment diferent a la blanca que ara per ara domina el país.
                      No és qüestió de que et "tractin" c a forani, sino que tinguis els mateixos drets.

No com a turista sino a com a NACIONALITZAT.
                      ...
                      els afroamericans no s'els pot considerar americans propiament dits 

Què són llavors, vietnamites?

Contradictori amb el teu primer missatge és dir poc, noi.

Mira que dir que estàs fent un paper no treu que facis el ridícul.
                    • __33103__78👍 72
                      Tu segueix preocupant-te pels "drets" de la gent d'altres grups ètnics que s'ha instal·lat a la teva terra, que en un tres i no res te n'adonaràs de que més t'hauria valgut preocupar-te pels de la teva gent 
                    • Aquest missatge ha estat esborrat
    • llevantdemallorca18.279 13 87👍 3.884

Xicoira escrigué:

Una cosa és ser solidari, l'altra és ser un submís. 
    • EPS60.461 13 8👍 9.257
      Tinc amics morus, perdó, magrebins..."
      Diria que al Racó no hi ha practicament ningú, amb amics magrebins, i dic amics d'anar a casa o de visitar-los al seu país, no coneguts o saludats. I parlo tan del sector pijoprogre com identitari.

Hi ha una gran part de suecs que porten generacions integrats d'origen arab. Que passa que només son suecs els blancs?
      Els àrabs són blancs i així es consideren. De fet hi ha molts àrabs racistes amb els negres, de fet, molts coneguts magrebins (o moros com vulguis), se senten molt més propers als europeus que no pas a la gent de Mali o de Senegal a pesar de ser musulmans com ells.
      Els somalis, com aquest senyor, són considerats negres, no àrabs, a pesar de que els somalis tenen força "sang àrab".

Aquesta si que te país, és somali, és una màfia somali, ells s'identifiquen així, no se si hi havia grups mafiosos originaris suecs com a tals, ara com a mínim tenen aquests.

• __33103__78👍 72
        Com a curiositat, jo sí que tinc un amic magribí i l'he anat a visitar al seu país. A vore quants pijoprogres poden dir el mateix 

En quant a lo segon, és totalment cert, de fet a les antigues classificacions racials sempre es considerava els àrabs i la gent de l'Àsia Central com a caucàsics, el que passa és que avui hem passat de considerar la blancor com quelcom biològic a dir que és quelcom cultural quan per mi això és un error, una cosa són les ètnies blanques i una altra les civilitzacions europees.
  • BarratinaireUsuari sumador7.902 14 271👍 5.452
    És tan suec com l'Arrimadas catalana. 

Publicitat

Fòrums

• 9.192.263 missatges
  • 217.432 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats