Fòrum

Aparentar viure a un altre país de la UE i pagar els impostos allà en lloc de fer-ho a Espanya

TywyllUsuari sumador41.786 11 13👍 5.431
No és cap proposta ni res perquè no tenc ni idea del tema, ni si seria viable ni res, però algú ha pensat mai en aquesta possibilitat?

Jo hi he pensat quan he vist que el banc N26, un banc alemany que és 100% online i que fa poc que també opera a l'estat espanyol, no et dóna un compte bancari amb IBAN espanyol sinó alemany, és a dir, és a efectes legals un compte bancari alemany, com si el tinguessis a Alemanya.

En teoria això no ha de donar problemes perquè ara ja tothom a la UE ha d'acceptar comptes bancaris de qualsevol país de la UE, com si fos un compte bancari del propi país. Comenten que encara et pots trobar alguns problemes en fer domiciliacions a empreses que tenen formularis antics sense IBAN, però en general tot bé.

L'altra cosa que també m'hi ha fet pensar és que jo, en teoria i si no me l'han esborrat, tinc número de la seguretat social de la República d'Irlanda (PPS number), de quan hi vaig viure fa deu anys però que mai no vaig fer servir.

No ho sé, en general el meu jo pervers em diu: "defrauda, passa ja d'Espanya". És que quan penses que aquí has de pagar 300€ al mes per poder treballar pel teu compte... no és una mica de subnormals acceptar pagar aquestes merdes espanyoles sense intentar evitar-ho? 

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.192.270 missatges
  • 217.432 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat