Fòrum

L'edat daurada del racó

esclata-sang876 1👍 634
Porte 1 any visitant, quasi diariament, el racó. M'he trobat gent amb molts coneixements en història, llengua, politica, actualitat.....i he aprés molt. M'agrada el racó i no conec cap altra xarxa social al 100 % en català 
El cas és que l'altre dia vaig llegir a un usuari referint-se a "l'edat daurada del racó". Quants anys fa d'això? Com era el racó ? 
Els veterans, conteu-nos un poc....

Respostes

Configuració
  • Jaume_I15.145 10 126👍 7.393
    Jo trobo que ha canviat i lunical queixa és la radicalitat d'alguns, per mi excessiva i no permeten un debat raonable.
    Els fils dels presos són delirants i una vergonya.
    De fet, cap espai indepe hauria de permetre ho.
  • Màgor13.039 10 159👍 3.494
    Quan vaig entrar al racó per allà el 2006 era un cau d'adolescents. El nivell ha pujat com no.
  • pastor_de_bits10.148 9 211👍 1.941
    Com ja han dit molts usuaris si bé hi ha menys activitat és perquè aquesta s'ha traslladat a les xarxes socials. Però encara hi ha prou moviment per aquí. Sí que està més descafeïnat, però tampoc hi ha un canvi tant radical com per fer una idealització exagerada del passat, almenys des del meu punt de vista.

Ara bé, els que diuen que abans tot era pau, amor, respecte per les altres idees, etc. senzillament menteixen. Més aviat al contrari, era més salvatge, el sistema de karma fomentava la formació grupets ideològicament similars, que s'organitzaven com com hienes per fregir el karma del contrari i provocar bandejos. Les últimes grans batalles van ser entre racomunistes i identifuakes, però també n'hi havia hagudes altres de memorables entre erkis, cupaires, reagrupats, convergents... sempre hi havia un camp de batalla on sembrar una nova pàgina al llibre dels Feyts. Per mi, això és lo bo que tenia, aquesta guerra constant i que era fàcil desfer-se'n dels trolls.
    • Màgor13.039 10 159👍 3.494
      Doncs perquè no vas viure l'època dels moderadors voluntaris. On en teoria s'havien triat moderadors responsables i van acabar tancant fils sistemàticament, esborrant missatges i banejant per afinitat personal.
      I entrant en conflicte els propis moderadors.
    • rotllan10.042 4 214👍 8.590
      Ja vaig veure les guerres karmiques d'espectador, potser cap al final. No et podies registrar pq el registre era tancat, però en algun fil vaig llegir que si envisves un mail et creaven un usuari o algo així i ho vaig fer així per entrar, però em penso que ja havien tret ek karma.
  • rlborinot5.602 11 385👍 2.247
    Quedarà freak dir-ho, però jo he anat creixent a la vegada que el Racó. 

Era força jove quan vaig entrar per primera vegada (al principi només per llegir). I desde allavors, hi entro sovint, però mai he tingut una mitjana de missatges per dia com d'altres. Realment és que un es troba usuaris mítics, dels quals has compartit tot aquest temps, coneixes a la perfecció com pensen, però ni us coneixeu ni us heu mai intercanviat un MP. A vegades tinc curiositat per saber les 'pintes' de qui s'amaga rere un nick/avatar.

He viscut l' època que parleu, fils sonats, i les 'batalles' que comenteu, i d'altres, que hi han hagut en aquest transcurs de temps. 

Tampoc penso que hagi baixat tant la quantitat de missatges, tot i tenir la 'competència' d'altres xarxes socials que abans no existien. 

En aquests anys, si destacaria que la tendència ideològica ha anat canviat, abans era un Racó més esquerranós, i ara és més dretós.

Publicitat

Fòrums

• 9.192.269 missatges
  • 217.432 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat