Fòrum

Jusapol torna a Barcelona dissabte.

Unitat i Orgull8.650 10 251👍 4.683
Fa un parell de dies vaig recordar que farà un mes Jusapol va dir que el dia 10 de novembre, o sigui aquest dissabte, tornarien a manifestar-se pels carrers de Barcelonna. Com no s´escolta absolutament res de res vaig pensar que al final no vindrien.

Doncs ara fa uns minuts em trobo la sorpresa de que si venen aquests desgraciats, que venen dissabte, i que tornen a sortir a les 12h des de la Via Lietana on la prefactura de la policia nacional.

Només falten 3 dies pràcticament i no entenc per quin motiu tot està silenciat... avui els CDR han tret el comunicat i es farà convocatòria com l´altre cop. Però de moment no diuen dia ni hora, diuen que ja avisaran. Ho trobo un greu error, quan amb menys temps s´avisi a menys gent arribarà i menys gent serem  no entenc quina tàctica és aquesta la veritat...

Espero que tots estigueu atents al tuiter dels CDR per quan diguin dia i hora perquè dissabte hem de ser molta gent com l´altre cop..penseu que aquest espanyols de merda després de l´altre cop que els vem fer patir vindran preparats i disposats a tot...

Que ningú es quedi a casa dissabte, Catalunya es defensa al carrer, hem de ser-hi tots per no deixa a la gent sola! prou excuses! som els primers que hem de donar exemple abans de demanar comptes als polítics! 

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.192.262 missatges
  • 217.432 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat