Publicitat

Fòrum

Una dona denuncia una agressió feixista a Torrefarrera per posar llaços grocs "Morireu sent espanyols" o "Zorra", són a

Nester899 1👍 1.052

https://elmon.cat/politica/dona-denuncia-davant-mossos-agressio-torrefarrera-posar-llacos-grocs

Una dona denuncia una agressió feixista a Torrefarrera per posar llaços grocs

"Morireu sent espanyols" o "Zorra", són alguns dels insults que van rebre l'Eva Maura i una desena de persones més el passat 12-O per part d'una família d'espanyolistes

perNerea Rodríguez14/10/2018 15:50 | Actualitzat a 14/10/2018 15:56
L'Eva, agredida a Torrefarrera per posar llaços grocs
L'Eva, agredida a Torrefarrera per posar llaços grocs | CEDIDA

L’Eva Maura és una dona de 38 anys que viu a Torrefarrera, al Segrià. La nit de l’11 al 12 d’octubre es trobava al poble penjant llaços grocs amb una desena de persones més. Segons ha explicat al Món, eren pràcticament les dues de la matinada quan tres persones -pare, mare i fill- se’ls van apropar en el moment que penjaven llaços grocs en una tanca de Torrefarrera. “Vam quedar tan tard perquè no volíem problemes, i pensàvem que a aquestes hores ja estarien dormint”, assegura l’Eva, que afegeix que, tot i així, des d’un balcó, “ens van començar a cridar i insultar”. Deu minuts després, els tres membres de la família van sortir de casa seva, se’ls van acostar i els van començar a “increpar, amenaçar i insultar”.

“Van anar per mi, perquè jo al gener ja vaig interposar una denúncia contra el noi, també per una agressió feixista”, assegura l’Eva. Van començar a escridassar-los i insultar-los, tot dient “Marxeu d’aquí”, “Morireu sent espanyols” o “Zorra”, entre d’altres insults. El fill encara va anar més enllà: “Si fossis un home t’hagués rebentat”, li va dir, i la mare va afegir: “Ja la rebentaré jo!”. Seguidament va ser quan es va produir l’agressió física a l’Eva: “La mare no em deixava passar per la vorera, em va donar un empenta, i em va posar el cap a terra estirant-me dels cabells. Llavors va ser quan em van pegar”, recorda. “Els meus companys me’ls intentaven treure de sobre, però em van trencar la camisa i em van fer sang”, afegeix. Explica que la seva parella la intentava tranquil·litzar, perquè “estava a punt de tenir un atac d’ansietat”.

El braç de l'Eva amb esgarrapades després de l'agressió
El braç de l'Eva amb esgarrapades després de l'agressió | CEDIDA

L’Eva reconeix que el pare “es va tallar molt perquè va veure que hi havia clients seus amb mi, perquè ell té un negoci d’alumini al poble”. La mateixa nit l’Eva va anar d’urgències al CAP Prat de la Riba, i després a posar la denúncia davant dels Mossos d’Esquadra. L’informe mèdic, al qual ha tingut accés El Món, constata que l’Eva té “esgarrapades” a la clavícula dreta, espatlla i avantbraç, que li van provocar sang. També té lesions a l’avantbraç i a la zona dorsal, així com dolor a la columna vertebral. Per tot això, el metge li va receptar Tramadol i Paracetamol, i l’Eva explica que “els dolors són molt forts i quan se’m passa l’efecte dels medicaments em fa molt de mal”.

D’altra banda, a la denúncia, a la qual ha tingut accés El Món, també consta que els agressors van agafar el mòbil d’una de les persones que acompanyaven a l’Eva, i que el van llençar a terra. L’Eva afegeix que a una altra dona li van agafar el mòbil per esborrar els vídeos que havia gravat. A la denúncia, l'Eva demana una ordre d’allunyament cap als tres membres de la família perquè “té molta port d’aquestes persones i perquè ja ha patit altres agressions per part seva”.

Aquests són els moments previs a l'agressió que va patir l'Eva, mentre pare, mare i fill els increpaven i insultaven: 

https://www.youtube.com/watch?v=Fw4pFfCgkPY&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=rU1BwIILyLU&feature=youtu.be

Agressió prèvia

L’Eva també ha explicat a aquest diari que “la primera agressió feixista” la va rebre per part del fill el passat 15 de gener. “Vaig posar denúncia, però em va fer vergonya explicar-ho als mitjans de comunicació”, confessa la noia, que relatava com va anar l’agressió: “Nosaltres teníem permís per fer servir una sala de l’Ajuntament, per fer roses per Sant Jordi. Hi havia gent molt gran treballant-hi. El noi estava amb la seva colla sota el porxo de l’Ajuntament dient-me que li fes un petó a la bandera espanyola. Jo li vaig dir que no tenia cap problema, que era ell qui tenia problemes amb la meva”, explica l’Eva, que continua el relat: “Jo estava descarregant el cotxe, amb dos persones més, i ell va entrar al recinte, tot i no tenir permís. Vaig tancar-li la porta, em va empènyer i em va fer una traveta per darrera, i vaig sortir volant. Vaig caure d’esquenes”.

L'Eva recorda que just abans de caure va agafar-se a la jaqueta del noi i li va trencar la màniga. "A sobres em va reclamar 90 euros per la jaqueta!”, es queixa. La sentència, recorreguda per totes dues parts, va establir una ordre d’allunyament fins el mes d’agost, i que l’Eva pagués el 90 euros de la jaqueta trencada. “L’ordre d’allunyament m’ha anat perfecte, fins que s’ha acabat”, lamenta.

Respostes

Configuració
  • RepúblicaP2P333👍 169
    La propera vegada, sortiria però amb 3 amichs esperant en un cotxe a la cantonada, i quan apareguin, fotria el fill al cotxe i me l'enduria a un camí de muntanya fosc, li ensenyaria el que és fer-se respectar i el deixaria allà. No sé vosaltres, però així és com s'ha fet tota la vida.
  • Konrad410👍 658
    Molt bones les definicions de feixisme d'en Fidalgo.
    • Fidalgo1.236 3👍 2.078
      Si t'interessa el tema et recomano el programa del Pablo Iglesias "Fort Apache" que té un capítol dedicat al tema. El pots trobar Al youtube i n'es un dels millors. Es diu "el fascismo viste de traje y corbata" o algo així. No m'agraden les seves idees però li reconec que quan la mesa és plural fa bons debats i ell no és un cap de pardal com en Rivera i d'altres.
      • Konrad410👍 658
        Ah, sí, fa un temps vaig veure alguns capítols... Ja el buscaré aquest que tu dius. Certament l'Iglésies no té res a veure amb la resta de polítics espanyols.
  • Screen3.989 1 523👍 1.901
    Significatiu del terror en el que viuen els pobres colons escanyols és que tres van atacar 10 indepes... 

(que ben santament no s'hi van tornar ja que si ho haguessin fet hores d'ara en Casado, en Primo de Rivera... etc. xisclarien com monges violades).

• Dinn165👍 26
    El tema aquí es que si puges a l'espai i veus el mon des d'una perspectiva global, els castellans no destaquen ni de bon tros per bravura.

I aleshores? Doncs que els catalans son probablement el poble mes tou que conec.

Els castellans tenen un nivell de xunguerio real poc superior a zero, pero els catalans es que es un nivell -1.

Jo he estat segurata als pitjors serveis ferroviaris de Catalunya i a discoteques fotudes. 

El castella pot cridar el "yo te meto yo verás yo si te...", i res. No fan res. I sempre, vull dir sempre, quan pugen i es posen xungos, tu com a segurata crides mes, "que te pasa???! que te pasa??", li fots l'empenta seca al pit aquesta QUE FOT TANT, i tot baixa.

La técnica de l'aposta boja, el comensar de 0 a 100 de cop. "Qué qué te pasa que te pasa?!", el cap prop del seu nas, tot del tiron, sense aturar les passes, i la palmada al pit, que es la declaració de guerra a on saps que tot acaba. Si no respon a aixo, ja es la fi del conflicte, i ja ve el "tío, es que yo lo único que he hecho vale, es no sé qué", i ja tot es punxa, ja es "es que tío", i ja.

Aixo no ho pots fer amb un dominica.

L'aposta forta de comensar de 0 a 100 bruscament serveix nomes per penya de perfil baix.

El que passa es que la societat catalana es tan tova que al costat dels catalans semblen russos.

Pero objectivament no. Son entre res i poc en aquest sentit.

Vaja, que aquesta es la carrera entre un cargol normal i un cargol amb Alzheimer. El cargol normal son els espanyols, pero son cargols.
    • Dinn165👍 26
      Per posar un exemple invers, recordo un vespre tocant de nit jo tot sol.

Vestíbul d'una estació. 25 nanos catalans (16-20 i pocs anys). Quan dic 25 vull dir 25, literalment.

Apalancats a terra, fumant, Xibeca, cap voluntat d'agafar el tren... en fi.  Evidentement se'ls ha de fer fora donat que es una situació que no pot ser.

Arribo allá. I els hi plantejo que no pot ser.

Tots es van aixecar, del tirón. Res de "si, els collons ens pirarem hahaha", res de menjar-me l'olla i discutir, res de "sí ara, despres marxem", i continuar allá. Res d'aixecar-se i insultar. Va ser "ei, pireu-vos", "vale", i pirar.

Aixo seria absolutament impensable amb Jonis i Jenis. Parlem d'una superioritat numerica multiplicada per 25.

Jo vaig flipar mentre s'aixecaven i piraven amb aquesta facilitat.

• maori13.447 3 154👍 6.403
        Vestíbul d'una estació. 25 nanos catalans (16-20 i pocs anys). Quan dic 25 vull dir 25, literalment.Apalancats a terra, fumant, Xibeca, cap voluntat d'agafar el tren... en fi.  Evidentement se'ls ha de fer fora donat que es una situació que no pot ser.Arribo allá. I els hi plantejo que no pot ser.Tots es van aixecar, del tirón. Res de "si, els collons ens pirarem hahaha", res de menjar-me l'olla i discutir, res de "sí ara, despres marxem", i continuar allá. Res d'aixecar-se i insultar. Va ser "ei, pireu-vos", "vale", i pirar.

I això és dolent, en aquesta situació? Jo he treballat amb segurates i francament prefereixo gent així que no pas iaios a qui se'ls hi enfot tot, o guiris que els hi dius que han de marxar i se't reboten dient "no, que jo he pagat per això, sou uns mentiders blablabla", o espanyols que directament t'engeguen a la merda (sense arribar a les mans, però).
    • Canyadesucre9.577 3 223👍 14.549
      Quanta raó tens! Afegiria a més que molts cops ni tan sols cal el cop al pit.
      I és una cosa que passa a tots els nivells. Comparem com tracta l'estat el tema de Catalunya i com tracta el de Gibraltar.
      O quan en plena eufòria pronazi van enviar a Rússia la División Azul però quan els nazis van començar a perdre la guerra la van reirar.
      O com l'any 45, amb el Japó quasi derrotat, va Espanya i li declara la guerra per caure més simpàtics als vencedors.
      Espanya i els espanyoleitors només s'atreveixen amb els més febles que ells i que saben que no respondran. El més patètic és que sigui una gent així els que ens tenen sotmesos.
    • cristinon24.017 9 48👍 1.244
      Els dominicans són molt agressius, oi que sí?

I els russos també oi?
        Jo de vegades he pensat que amb la barreja de gent de nacionalitats que tenim a Catalunya els més tous som els catalans per descomptat, els espanyols són una mica guerres, però només una mica.... però compte amb sudamericans, sobretot dominicans i certs musulmans perque penso que poden arribar a ser la òstia d´agressius, oi?
        • Dinn165👍 26
          Evidentement, el poble catala está sobrecivilitzat i els altres venen de la cova. La comparació es insultant.

Els dominicans son básicament de sang africana i aixo succeix sempre arreu amb la gent negra. No tenen autocontrol i s'empenten com una bala.

Un negre podría matar-te davant una comissaria policial per una simple discusió sense importancia.

Els sudamericans son un rotllo mes complexe.

El mateix individu pot esser molt salvatge, pero tambe pot ser molt docil. Pero clar, per a aixo davant hi ha s'haver quelcom mínimament testosteronil, i nomes dic minimament. Es a dir, no val un hippie monyes de les JERC amb pantalons de tela lila.

L'alcohol tambe te molt a veure amb el descontrol dels sudamericans.

Et poden canviar de 0 a 100 rapidissimament. Et poden treure un arma blanca ara i als 5 minuts acabar plorant o dient "te respeto, yo te respeto", i dir-te que ens anem de putes. 

La policia llatinoamericana parteix amb una gran avantatge: canten molt i molt rápid. Una passada. Es que no cal ni que la policía els interrogui, tal qual els emmanilla comencen a llensar merda dels seus companys que han participat en el delicte amb detalls que es surten del que la poli demana fins i tot. 

I aixo per una policia cal or.

Pots veure a YouTube "ronderos cajamarca" pero exemple. Hi ha molt material. Allá ala pobles fan rondes i empaiten als lladres i actuen amb una submissio increíble de reproduir.

Pero clar, es el que et comento, arriben aquí i es troben un país i un sistema de nenes vestides de rosa, i clar, tot aixo que t'explico no es veu clar.

Pero amb els 4 que tenim collons ja es una altra cosa.
            I com acabarà tota aquesta barreja que tenim a Catalunya?

T ' anava a fer una pregunta: els gitanos no són molt semblants als dominicans?

Fa 4 anys en un bar un gitano em va dir que em volia matar per haver dit  jo que els jugadors del Reial Madrid eren uns fills de puta perque havien guanyat  0- 4 al camp del Bayern Munchen a les semifinals de la Champions 2013- 2014

Bé....exactament ara que me' nrecordo em va dir que a la propera vegada que digués allò que vaig dir doncs em mataria

Ho trobeu normal?

Per cert , és un gitano de Sevilla però que fa molts anys que va emigrar a Catalunya
  • Rolf Steiner12.487 10 164👍 4.766

Morirem essent catalans.

Em reservo l’opinió sobre els merdosos espanyols.

• ocelldefoc4.048 5 518👍 1.472
    Tot té un límit.
    Violència no. És el que C´s i companyia volen, però tampoc deixar-se atonyinar.

La defensa pròpia és ben legímita. No podem permetre que se´ns pixin a la cara d´aquesta, i menys a Torrefarrera, on els agressors són minoria aclaparadora.

Publicitat

Fòrums

• 9.190.123 missatges
  • 217.346 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat