Publicitat

Fòrum

Disparen a un noi de 14 anys al demanar pel camí cap a l'escola (EUA)

catalàamallorca40.158 7 14👍 15.812
Les imatges de la càmera de seguretat de Jeffrey Ziegler mostren com dispara la seva escopeta envers Brennan Walker, un noi negre de 14 anys que demanava pel camí cap a l'escola. Els fets han ocorregut a la ciutat d'Oakland (EUA).

https://www.youtube.com/embed/PdHIbz924Bc

Respostes

Configuració
  • Konrad452👍 710
    Pobre noi...
  • anseso20.889 8 69👍 3.801
    Ignoro si has inserit qualque vídeo perquè no el puc veure. No sé què passa però no puc visionar alguns vídeos.

Això no obstant, pel que dius es tracta d'un altre injustificable acte de violència gratuïta, no importa vers a quin color de pell hagi estat comesa.

Crim repugnant.
  • Trumpista1004.194 2 503👍 4.441
    Com ho saps que això no és fake news?
    Com ho saps que el noi demanava el camí cap a l’escola? 
    Com ho saps que això no és un video-muntatge per part dels lobbies de sempre per implementar la seva agenda política?

Si realment li van disparar sense més i el noi simplement volia demanar l’adreça a l’escola és condemnable, evidentment, no es pot anar disparant a la gent sense motiu. Però em sembla que aquí hi ha quelcom que no quadra, quelcom que no s’explica... 

Cal recordar que als EUA, penetrar o violar una propietat privada et permet defensar-la amb les armes si qui entra a la teva propietat té intencions hostils o no se’n vol anar.

A més, segons sembla, això és Oakland, CA, no estem parlant pas de Texas... molt estrany tot.
    • Nester921 1👍 1.089
      https://atlantablackstar.com/2018/05/24/michigan-man-charged-with-firing-shotgun-at-teen-asking-for-directions-expected-to-stand-trial-prosecutors-say/

Home de Michigan carregat de disparar escopeta a l'adolescent Demanar indicacions d'espera que es presentin a judici, els fiscals diuen

24 de maig de 2018
      2568

Prova Jeffrey ZeiglerJeffrey Zeigler (a l'esquerra) gairebé va matar a Brennan Walker, de 14 anys, quan l'adolescent es va presentar a la porta buscant instruccions. (Imatges cortesia de l'Oficina del Sheriff del Comtat d'Oakland / Fox 2 Detroit)

Un home de Rochester Hills acusat de disparar la seva pistola a una adolescent que va trucar a la seva porta a la recerca d'adreces, s'espera que es jutgi.

Jeffrey Zeigler, de 53 anys, es va traslladar a la pista de circuit el dimarts després de renunciar a la seva audiència preliminar sobre l'assalt amb la intenció d'assassinar i els càrrecs d'armes derivats del tiroteig del 12 d'abril , informa Associated Press. L'advocat de Defensa, Robert Morad, va dir al lloc de notícies que totes les qüestions del cas seran abordades en la propera prova.

Encara no s'ha establert cap data oficial.

Brennan Walker, de 14 anys, gairebé va perdre la vida el dia que es va aturar a les portes de Zeigler per demanar indicacions. L'adolescent li va dir a la policia que havia perdut l'autobús escolar aquell matí i que estava intentant fer la caminada de quatre milles a l'escola quan es va perdre. A la recerca d'ajuda, Walker va trucar a la porta d'un desconegut i va ser rebut per l'esposa de Zeigler, qui va acusar a l'adolescent Negra de tractar de robar-la.

Moments més tard, l'adolescent va dir que Zeigler venia corrent per les escales amb la seva escopeta i li va disparar un xut. No obstant això, va perdre's, i Walker va poder escapar il·lès.

"La meva mare diu que els nois negres són disparats perquè, de vegades, no es veuen la seva edat, i no em veig la meva edat. Tinc 14 anys; però no tinc 14 ", va dir Fox 2 a Detroit a principis d'aquest any. "Estic content de que, com jo, no m'he convertit en una estadística".

Zeigler podria enfrontar-se a la vida darrere de les reixes si es considera culpable.

https://atlantablackstar.com/2018/04/13/racist-couple-shoots-14-year-old-looking-directions-calls-people/

Un noi de 14 anys d'edat, Michigan, gairebé va perdre la vida després d'haver perdut el seu autobús escolar aquesta setmana.

Brennan Walker va anar a buscar assistència a la llar a la comunitat de Rochester Hills el dijous després que es va despertar tard a l'escola i es va perdre el seu autobús, informa Fox 2 a Detroit. Les coses van donar un gir al pitjor, però, l'adolescent es va enfrontar amb un home amb una escopeta.

"Vaig arribar a la casa i vaig trucar a la porta de la senyora", va dir Walker a l'estació. "Llavors va començar a cridar-me a mi i ella era com" Per què intenta entrar a casa meva? " Intentava explicar-li que intentava arribar a Rochester High. I em va seguir cridant ".

"Llavors el noi va baixar, i va agafar l'arma. Ho vaig veure i vaig començar a córrer. I va ser quan vaig sentir la bala ", va continuar.

Afortunadament, l'home va perdre's i Walker va poder fugir a la seguretat. L'adolescent va dir que corria, es va amagar i va cridar. No va tenir el seu telèfon amb ell en aquella època i es va perdre intentant caminar per la ruta de l'autobús cap a l'escola.

"La meva mare diu que els nois negres són disparats perquè, de vegades, no es veuen la seva edat, i no em veig la meva edat. Tinc 14 anys; però no tinc 14 ", va dir a Fox 2 Detroit. "Estic content de que, com jo, no m'he convertit en una estadística".

La mare de Walker, Lisa Wright, va dir que estava treballant quan va escriure el que li va passar al seu fill. El marit de Wright es troba actualment desplegat a Síria i ella va dir que va assumir que la trucada era sobre ell fins que es va adonar que estaven cridant als seus 14 anys d'edat.

Segons els investigadors del comtat d'Oakland, l'amargament de la trobada va ser capturat per la vigilància del timbre de la parella. Les autoritats no han publicat el vídeo, però la mare de Walker va dir que ella definitivament havia confirmat les seves sospites.

"Una de les coses que més destaca, que probablement més em enfadona és que mentre mirava la cinta, es pot sentir la dona que diu:" Per què "aquesta gent" tria la meva casa? " "Va dir Wright. "Qui són," aquestes persones? " I això em va apartar. No volia creure que era el que semblava semblar. Quan l'he sentit dir això, era com, però és [com sembla] ".

Van arribar els diputats del Sheriff del Comtat d'Oakland i van arrestar el marit de la dona poc després de l'incident. Actualment s'està celebrant a una presó local i s'espera que sigui acusat el divendres, segons Fox 2 Detroit.

"És absurd que això succeís", va dir el xèrif del Comtat d'Oakland, Michael Bouchard. "... Em sento terrible per al jove; Em sento terrible per a la mare i l'ansietat que van haver de passar. Anem a demanar que tots els càrrecs que puguin ser permesos per aquest noi, que van pujar i van disparar una escopeta perquè algú va trucar a la porta ".

https://heavy.com/news/2018/04/jeffrey-zeigler-brennan-walker-jeff-rochester-hills-ziegler/

Segons el departament del Sheriff del Comtat d'Oakland, Ziegler "va ser acusat d'assalt amb intenció d'assassinat i delicte de foc". Zeigler es troba a la presó local, que dóna la seva edat a 53 anys. Va dir al tribunal que no estava ocupat actualment. Va dir que va ser l'últim empleat el 2014. "Va ser el dia que em va ferir en un incendi de la casa per rescatar a tres nens", va dir a la cort. Era bomber.

No és aliè a les càrregues d'armes. El 2004, la policia de Warren, Michigan, va arrestar a Zeigler per les acusacions que va disparar "en un cotxe en un incident de ràbia sobre la carretera I-696", va informar Fox 2 a Detroit. Es va declarar culpable d'un delicte menor en aquest cas, segons l'estació de televisió.

• oprimit18.518 14 86👍 8.401
        Qui la lia és la dona i el tio surt encegat a disparar que fa un tret d'advertència. Si l'hagués volgut tocar ho hauria fet.
        Repeteixo, podríem estar parlant d’alternative facts. L’acte de disparar a algú desarmat i sense motiu aparent és condemnable  però això de que al noi li van començar a disparar simplement sense motiu aparent no s’aguanta per enlloc. Ara bé, a veure que decideix el jutge. 

Ja sabem tots que darrera d’aquestes campanyes els lobbies de sempre no bysquen justícua, sinó manipular i aprofitar uns fets determinats per avançar en la seva agenda política. En el fons, el que volen és aprofitar que el noi era negre per presentar-ho com un acte de racisme i aprofitar per fer campanya contra el dret constitucional de la possessió d’armes, si en comptes de negre, hagués sigut un noi blanc, el ressó que hagués tingut hagués sigut molt menor. Fuxa’t com remarquen que és negre... els primers racistes manipuladors són ells!
  • erianocar2.798 1 678👍 1.779
    Suposant que la notícia és tal com s'explica, certament és condemnable. No pots disparar a algú que fuig, sigui un lladre o no.

Ara bé, l'home que li va disparar, no ho va fer perquè fos negre sinó perquè es pensava que era un lladre, ja que qui va obrir la porta va ser la seva dona i aquesta es va posar a cridar que era un lladre. L'home es trobava al pis de dalt i en sentir els crits va baixar corrents amb l'arma i no va fer preguntes.

Es que és evident que aquesta notícia fa un tuf de manipulació total. Devia disparar perquè es pensava que era un lladre, no pas perquè fos negre. Si el lladre hagués sigut blanc ningú no en parlaria...

Però als globalistes no els hi importa el que realment va passar, ells volen treure suc de que el noi era negre per tal d’alegar racisme i fer campanya per prohibir la possessió d’armes, i sobretot intentar lligar aquest incident amb Trump. No seria d’estranyar que col.loquessin estratègicament una gorra de MAGA a casa aquest home per establir una connexió amb Trump. Els mitjans globalistes ja han demostrat que són capaços d’això i més.
      • Arkitekte4.435 2 477👍 4.171
        Seria extrany que aquest home no hagués votat al Trump.
          És possible, però aquí el que estem denunciant és la manipulació dels corporate media, que intenten treure suc al fet de que el noi fos negre per alegar un suposat racisme de la societat (que és fals) seguint les guidelines del marxisme cultural que pretén explotar una suposada duscriminació racial (minories) per enfrontar blancs amb negres i avançar cap al seu objectiu polític del NWO. Fixa’t que ells no es centren en el fet de que disparar a algú desarmat és condemnable, sinó que recalquen el fet de que el noi era negre, amb lo que poden establir la conexió de racisme, amb lo qual elaborant-ho una mica poden lligar-ho amb el fet de que s’ha de prohibir la possessió d’armes perquè els racistes la fan servir per atacar nois negres i al final fan un matxembrat de que Trump està a favor de les armes, ergo Trump és racista i Trumpisme és racisme.

I quan el gran Kanye West els demostra el contrari i els deixa en pilotes denunciant la seva malignitat i manipulació, aleshores, furiosos, tornen a manipular i el titllen de trastocat, boig i pertorbat... tècniques Goebbelianes ee manipulació...

• alexpv1.882 2 876👍 1.025
            El vídeo del K. West és increïble... 
            Realment es pot criticar en Trump de moltes coses, però no precisament de racisme.
            I els mitjans de comunicació americans progres són racistes, en tant que solament veuen negres i blancs en les notícies quan en esta mena d'informacions es podria fer pedagogia real: si una persona ve a ta casa amb intencions de preguntar i tu li pegues un tret, te n'aniràs directament a la puta garjola, escombra humana!
          • Konrad452👍 710
            Tot el dia veig mems del Kanye West i el Trump a instagram
      • catalàamallorca40.158 7 14👍 15.812
        Si el noi hagués sigut blanc la dona no hauria cridat i el sonat del marit no li hauria engegat un tret. Deixa't de conspiracions.

Publicitat

Fòrums

• 9.205.610 missatges
  • 217.890 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat