Fòrum

Pregunta per als entesos en videojocs (PS4, discs o digital)

TywyllUsuari sumador41.677 11 13👍 5.252
M'he comprat la PS4 i el GTA V ('tà molt bé), però jo no vaig passar mai de la PS2 i moltes d'aquestes coses modernes se m'escapen. De moment, pel que he pogut trobar per la xarxa, entenc que si compres un joc en disc no pots jugar-hi sense inserir el disc cada vegada a la PS4, encara que el joc suposadament s'intal·li dins la màquina. Si vols jugar sense disc, t'has de comprar necessàriament la versió digital del joc. Així doncs, en cas que el compris en disc, el disc esdevé una mena de "clau" per poder accedir al joc (demostrar que l'has pagat, bàsicament), el qual ja està instal·lat a la play. Però el meu dubte és: a part d'això, quines diferències quant a hardware hi ha entre instal·lar/jugar la versió disc i la versió digital d'un joc de PS4? Les dues versions ocupen exactament el mateix espai dins el disc dur de la PS4? O la versió disc ocupa menys perquè no està instal·lada al 100% sinó que bona part del joc es llegeix des del disc?? I quina versió va més fluiïda? I com puc saber quant d'espai lliure em queda al disc dur de la PS4?? Quin embolic, tot això.

Respostes

Configuració
  • AltairRC1.917 865👍 1.282
    El que dius al final crec que és el correcte. Un joc en disc només instal·la al disc dur la part que estas jugant en aquell moment i altres dades com les partides guardades, que ocupen poc. En canvi un joc en format digital s'instal·la totalment al disc i ocupa més, i el disc de la PS4 és limitat. Hi ha una opció del menú per veure quina ocupació hi ha, pero ara mateix no recordo on.

A banda que baixar-te un joc digital en la PS4 pot trigar dies.
  • Kevin Durant i Lleida4.170 1 506👍 2.478
    Franklin, Michael o Trevor? 

Publicitat

Fòrums

• 9.174.417 missatges
  • 216.746 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat