Fòrum

Buffets lliures: sí o no?

Kevin Durant i Lleida4.170 1 506👍 2.478
A mi em fan molt de fàstic: preus baixos, qualitat baixa (evidentment), afavoreixen la garreperia (és comú veure gent servint-se menjar que acaba "dissimuladament" a carmanyoles, tuppers i similars), afavoreixen la golafreria (gent que se serveix plats de récord Guinness que deixen a mitges), etc. El concepte, per se, em sembla un despropòsit.

Enceto el debat, aviam què en pensa el raconairam.

Respostes

Configuració
  • Magalí727.627 1 282👍 2.601
    En el meu cas és una opció quan quedes amb la família o un grup nombrós ,fa com de "festa" i tal... Però a qui no ens agrada gaire afartar-nos,  no resulta massa econòmicament. 
  • Mercator3.602 3 570👍 2.781
    Quan vaig a dinar amb els pares (jubilats) normalment acabam a un bufet lliure, que almanco els que conec jo estan ben transitats per jubilats (Raiguer-Nord estil Canyamel, Menestralia...). Tampoc crec que la qualitat sigui realment pitjor que un restaurant a la carta qualsevol, l'estratègia de negoci és diferent però la qualitat és similar.

A on sí que hi vaig de tant en tant, perquè a la meva parella li agrada són aquests Bufets a la Carta orientals, que són bàsicament sushi, on t'ho duen a taula però pots menjar tant com vulguis. No em desagraden, tot i que a jo em tira més la cuina Allahu Agbar, però l'oferta no és tan grossa i ja te'n vas a 20-25 eu per persona. Quan els bufets o restaurants de tota la vida són 12-15 eu.

De totes maneres el bufet lliure funciona perquè a la gent li agrada, aquest sistema va ser una de les grans innovacions en turisme, avui dia qualsevol hotel amb una certa grandària funciona a base de bufet. Ja que el sistema només ret bé amb moltes de taules. Jo crec que estan bé com una opció més. I com comenten per a dalt potser de bona qualitat estil el que hi ha a Narbona.
  • maori13.091 3 158👍 6.154
    Va home, segur que ets el primer en apuntar-te a un acte on ofereixen sangus i unes cerveses.
  • CargolerPsicodelic94👍 98
    Una examiga això ho va fer un restaurant de buffet lliure de Bon Area de guardar tot al bolso, i quant estava a punt de marxar, el segurata li va preguntar on estava tot el menjar que feia uns pocs minuts estava a la taula? li van fer pagar de nou, com si hagues entrat al restaurant dos vegades i el menjar que tenia al bolso, s'ho van quedar al restaurant. 

No vagis tant de pijo, que fins i tot el Jordi Pujol hi va
  • rlborinot5.555 11 389👍 2.134
    Jo sóc un fanàtic dels buffets lliures japos, que abunden a Barcelona. 
  • antropòfag10.026 9 213👍 2.665
    Un any, el dia de nadal, em vaig afartar com un pòtol a casa els sogres. Durant tota la tarda vaig estar bevent i fumant porros i és clar, a la nit tenia una fam de déu. Vaig acabar convencent a la meva incrèdula parella d'anar al buffet lliure dels xinos. No me'n recordo si estava gaire bo o què. 

Publicitat

Fòrums

• 9.174.193 missatges
  • 216.741 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat