Fòrum

Carta Oberta

AviMarcelinero11.429 5 179👍 5.233

Com bé sabeu alguns i amb detall, ja que us he enviat(privadament) la denúncia i l'admissió a tràmit per part de la Generalitat de Catalunya; el Racó, com a espai subvencionat amb diner públic, ha estat denunciat.

Crec que ha arribat el moment d'explicar el perquè i en quins termes s'ha fet.

S'ha denunciat al Racó per la ineficiència i ineficàcia manifesta en erradicar dels seus espais de debat la propagació d'ideari masclista, xenòfob, racista i homòfob; per bé que per la part que em toca he centrat la denuncia en tota la part de propagació d'ideari masclista, no deixo de banda les altres 3 potes sobre les quals determinats usuaris fonamenten, en definitiva, un pensament totalitari, contrari als drets humans i a la llibertat d'expressió i de ser de les persones en igualtat; resumint: ideari feixista.

I això s'ha fet després de reiterats intents públics i privats de que els moderadors de l'espai actuessin; en no fer-ho o fer-ho molt parcialment i amb poca capacitat coercitiva, han motivat especialment a tots els propagadors d'aquest ideari feixista que en creure's impunes han elevat les consignes i han arribat a la comissió de delictes greus.

Com he dit, la denúncia s'ha admès a tràmit i està en mans del més alt Departament de la Generalitat en coordinació amb el Departament al qual s'ha presentat la denúncia i que l'ha admesa en no tenir cap mena de dubte de la gravetat de les opinions versades en base a aquest ideari.

La solució és molt senzilla i dubto que el Racó(com a entitat) no la conegui i que es basa en no moderar a base de criteris confusos, plens d'ambigüetats i, per tant, susceptibles d'arbitrarietats fàcil, pública i notòriament demostrables i sense cap més opció per part dels usuarisàries que ens queixem que acatar sí o sí la seva interpretació de (no) vulneració dels seus criteris.

Per tant, es demana:

- canvi de directrius, per una normativa clarament imbricada en la legislació catalana sobre igualtat i no discriminació.

- un sistema clar i transparent de penalització. 

- un sistema clar i transparent de seguiment de resolució d'aquelles requeriments que puguem fer les/els participants quan considerem oportú queixar-nos d'acord aquesta nova i veritable normativa.

- no convertir als usuarisàries en els moderadors de l'espai. Aquesta és una tasca que, com he dit, s'ha d'estructurar conceptual i tècnicament de forma coherent amb la legislació catalana i és competència exclussiva del Racó(com a entitat). Els/Les que ens registrem en aquest espai, ho fem per opinar i per debatre no pas per fer de moderadors i molt menys per soportar la propagació d'ideari feixista.

- com a primera mesura coherent, l'expulsió de tots els usuaris propagadors d'aquest ideari discriminatori. Cosa la qual és fàcil, pública i notòriament identificable.

Els cinc punts requereixen per part de la moderació del Racó un esforç en l'aprenentatge i/o interiorització de que és i de com actua el masclisme tot deshumanitzant a la dona; un esforç que entenc i entenem que serà mínim perquè en l'espai de notícies general s'ha mostrat sempre ben procliu a la igualtat plena de la dona.

Molt senzill i molt lògic basant-se en la legislació catalana i en el respecte als drets humans i en igualtat plena.

Espero i esperem que això es materialitzi a la major brevetat i amb això poguem tancar aquesta etapa tant sòrdida i mediocre del Racó Català. I espero i esperem que es comuniqui pública i transparentment a totes les persones que participem en l'espai de fórums.

Dels propietaris del Racó depèn única i exclussivament recuperar el prestigi públic d'aquest espai de debat subvencionat amb diner públic.

Respostes

Configuració
  • AviMarcelinero11.429 5 179👍 5.233
    Missatge repetit
    usuariV,

Et queixes de forma reiterada de que et calumnio perquè opino que defenses la despenalització de les violacions.
    I darrerament amb molt de neguit per la teva part, insisteixes en què ho demostri. Res més lluny de voler-te posar neguitós, tu m’ho has demanat i jo et responc.

En el següent fil, concretament a la primera plana:

I tots els missatges que hi han entremig del missatge següent:

MLC 01.07.2018 17.34
    No tothom  pensa que cal estar d'acord en una relació. En el cas de la Manada, molts dels que garlen aquí deien que n'hi ha prou amb no dir que no, cosa que una noia beguda o en shock no té perquè poder fer.

Els que feu tantes conyetes em recordeu als que s'oposen a que a les comissàries hi hagi càmeres, accés a metges externs o visites dels advocats. En realitat defensen les tortures, encara que sempre ho negaran.

En realitat, tos sabem que pràcticament mai hi ha dubtes sobre si una relació és consentida o no. En tots els casos de parelles fixes, amb els casos de festes, discoteques i llocs on la gent s'enrotlla davant de tothom, quan la parella va a un hotel o una habitació i el porter veu com entren.

Aquí parlem d'unes situacions extremadament infreqüents. Alguna vegada t'has folla una noia sense saber si volia o no?

Hi ha dos temes a tenir en compta. Un és el del consentiment i un altre el de la prova.

Un consentiment explicit no ha de ser cap contracte signat i ho saps. Pot ser tan senzill com preguntar-li si li sembla bé tal o qual hotel, on vol anar a fer-ho si no o si porta preservatius ,o  si quan acabeu vol que la portis a algun lloc.

I sobre tot quan hi ha casos molt desproporcionats com un 5 contra 1 o pràctiques que no tothom accepta com si res.

I que acaben amb aquest missatge:

MLC 02.07.2018 01.15
    Però és que des del primer dia que hi ha una llei penal, hi hauran persones acusades falsament. És impossible el contrari.

El que no acabes d'entendre és que el testimoni d'una víctima és en tot els casos, i no només en els de violació, una prova. I com he dit, tot testimoni és escrutat per veure contradiccions, mentides, etc.

Però el mateix passa amb la tortura. Quan un presoner mostra unes ferides i denuncia tortures, el que es fa és estudiar la versemblança del testimoni comparant-lo amb el que diu el metge.

No acabo d'entendre de quines proves "materials" d'una violació estàs parlant. Que se suposa que ha d'aportar la víctima? Una confessió del violador?

En exigir proves pràcticament impossibles en un 99% dels casos com gravacions o testimonis sorpresa, el que feu es demanar la despenalització de facto de la violació.

En això seguiu l'Alcorà que diu que per demostrar certs delictes cal que hi hagi nosequants homes que facin de testimoni, amb la qual cosa els culpables queden sempre impunes si han pres la prevenció de delinquir sense testimonis.

Deixes meridiament clar que el testimoni de la dona per a tu no serveix per a res. Considerant aquest testimoni(=prova, com en qualsevol tipus de judici) d’entrada, sempre i sistemàticament fals.

Davant d’aquest flagrant inferiorització de la dona, ja en tindria més que suficient per acabar amb el teu neguit, però continuo…

He de dir-te que discrepo de l’usuari que opina:

En exigir proves pràcticament impossibles en un 99% dels casos com gravacions o testimonis sorpresa, el que feu es demanar la despenalització de facto de la violació.

Jo opino que demanes la despenalització del 100% de les violacions ja que per a tu el testimoni de la dona és fals per sistema(com t’acabo de dir) i ja que per a tu no hi ha prova possible que demostri una violació com molt bé i molt clarament vas explicar en aquest fil de forma reiterada:

Així doncs i per acabar:

Opino amb rotunditat i sense cap mena de dubte que tu defenses la despenalització al 100% de les violacions.

I ara mentre et cages en tot, jo me’n vaig que em ve molt de gust que l’home em mengi el clítoris i així arribar a l’orgasme.

PD: Cert és que tu em demanes una cita literal teva per a què jo pugui validar la meva opinió. usuariV, en el món dels adults les opinions no funcionen com en el món dels infants, els quals no tenen encara capacitat per traure l’entrallat d’afirmacions que vagin més enllà d’una oració simple i la seva capacitat d’opinió s’emmarca en les seves necessitats més immediates i més bàsiques de tot ésser humà.

Els adults tenim la capacitat de debatre no a base d’oracions simples sinó de construccions gramaticals un pél més complexes i a través d’aquestes construccions fem saber el nostre corpus d’idees en base a uns valors que tenim molt interioritzats.
    PD: també vaig dir-te que contestaria curt i clar. Clara ho he estat, molt clara.
    • UsuariV10.479 4 201👍 6.096
      Però anem a vore, com pots ser tan subnormal! Ara resulta que defensar la pressumpció d'innocència al.legant que s'han donat casos de falses acusacions de violacions equival a demanar la despenalització de la violació? 

Pren, aquí tens un comentari meu d'eixa part del fil que ho deixa ben clar.

"Tot això són cabòries teues. JO NO PROPOSE LA IMPUNITAT DELS VIOLADORS. A vore si queda clar d'una punyetera vegada. Jo el que defense, primer la pressumpció d'innocència en qualse vol cas, i segón, que no es tinga en compte exclusivament la paraula de la dona denunciant perquè és evident que hi ha hagut i n'hi ha denúncies falses en este tema per moltes raons."

Eixe raonament, que és la idea que jo vaig defensar en eixe fil i en uns altres, implica que jo vull la despenalització de la violació? Es pot ser més mentidera i manipuladora?.

Això equival a una declaració literal a favor de la despenalització de la violació? Les paraules majúscules i subratllades no ho deixen ben clar? T'has tornat boja buscant una declaració meua clara i precisa i com no trobes res, fas malabars amb un comentari que explícitament diu el contrari però que defensa la pressumpció d'innocència, dret humà fonamental que val per a este i qualsevol altre delicte.

Com ja t'he dit, tens molta sort de l'anonimat del fórum. Molta sort.

No m'he tornat boja buscant res, només m'ha calgut anar als fils i referenciar-los.

Vaig estructurar i escriure la resposta en 15'. Mira si ho tenia clar.
          Tot això són cabòries teues. JO NO PROPOSE LA IMPUNITAT DELS VIOLADORS. A vore si queda clar d'una punyetera vegada. Jo el que defense, primer la pressumpció d'innocència en qualsevol cas, i segón, que no es tinga en compte exclusivament la paraula de la dona denunciant perquè és evident que hi ha hagut i n'hi ha denúncies falses en este tema per moltes raons.

T'ho torne a preguntar. Això que vaig escriure, que vaig defensar en el fil i que CONTINUE DEFENSAT ARA, significa per a tu que jo vull la despenalització de la violació?

Insistisc, ho vaig defensar i CONTINUE DEFENSANT. Ho dic per si vols afegir a la denúncia l'agreujant de reiteració i reincidència.

Sort que vas advertir a tothom que no se'ls escapessin missatges masclistes. A tu no només se t'ha escapat, sinó que t'has auto-reforçat en la màxima expressió masclista.

Prediques el que no creus, com els capellans.

T'ho torne a posar:

"Tot això són cabòries teues. JO NO PROPOSE LA IMPUNITAT DELS VIOLADORS. A vore si queda clar d'una punyetera vegada. Jo el que defense, primer la pressumpció d'innocència en qualsevol cas, i segón, que no es tinga en compte exclusivament la paraula de la dona denunciant perquè és evident que hi ha hagut i n'hi ha denúncies falses en este tema per moltes raons."

I ho mantinc, ho subscric, ho continue defensant i ho signe i rubrique.

Ves afegint-ho a la fantasmagòrica denúncia que dius que has fet i de la que no em crec ni una lletra.

Doncs a tu l'anominat no et donarà cap tipus d'impunitat.

AviMarcelinero escrigué:

PD: Cert és que tu em demanes una cita literal teva per a què jo pugui validar la meva opinió. usuariV, en el món dels adults les opinions no funcionen com en el món dels infants, els quals no tenen encara capacitat per traure l’entrallat d’afirmacions que vagin més enllà d’una oració simple i la seva capacitat d’opinió s’emmarca en les seves necessitats més immediates i més bàsiques de tot ésser humà.

O siga, com no puc trobar una cita literal (ni aproximada), agafe qualsevol comentari sobre el tema, l'interprete al meu gust i ja ho tinc arreglat.

Un exemple de manual de demagoga manipulaora, mentidera i calumniadora.

No vaja, això ho vaig escriure per situar el nivell de resposta.

Que tu no sàpigues situar-te en un nivell de resposta adulta, és el teu problema.

O siga, tu "traus l'entrellat" de les oracions al teu gust, no?

Quin tros de manipuladora i calumniadora, estàs feta! No sé que donaria per poder-t'ho dir algun dia a la cara, mala víbora.

Et respondria exactament el mateix.

Ho dubte molt.

En la cara, davant d'un jutge, em diries que jo estic a favor de la impunitat dels violadors?

I qué aportaries?  Estos  comentaris meus:

"Tot això són cabòries teues. JO NO PROPOSE LA IMPUNITAT DELS VIOLADORS. A vore si queda clar d'una punyetera vegada. Jo el que defense, primer la pressumpció d'innocència en qualsevol cas, i segón, que no es tinga en compte exclusivament la paraula de la dona denunciant perquè és evident que hi ha hagut i n'hi ha denúncies falses en este tema per moltes raons.

Axí que no tragues conclusions calumnioses, per favor, que et crec més intel.ligent que alguna histèrica que pul.lula per ací. Jo no vull que el 99% de les violacions queden impunes, de fet no vull que queden impunes NI UNA sola violació. El que demane és que eixes violacions es puguen demostrar, més allà de la denúncia única i exclusivament de la pressumpta víctima."

Quedaries condemnada per injúries i calúmnies, McCarthyMarcelinero.

En que quedem? Que no et diria el mateix a tu o a un jutge?

Que jo no és la primera vegada que li responc a un masclista al carrer.

I no és la primera vegada que responc davant d'un jutge, per cert per casos de violacions.

Altra cosa és que aquest jutge compartís la teva cosmovisió extrema masclista. Llavors no és que em faria callar, directament em condemnaria per sol fet de ser dona independentment del que jo digués i el que jo demostrés sense cap mena de dubte. 

Ja he rebut resposta.

Espero del Racó un comunicat a la major brevetat posible.

Aprofito per recordar als administradors que tenen pendent de resoldre 2 dels 4 reportaments que els vaig enviar. Que ara mateix els acabo d'enviar un altre reportament i que, en breu, reportaré un fil per xenofòbia i masclisme greu.

Moltes gràcies per endavant.

PD: Jordi, et truco més tard. Una gran abraçada.
  • Gínjol14.625 3 133👍 4.761
     La campanya del PPC'soe continua, també al Racó:

PP, PSOE i Ciutadans volen tancar webs sense control judicial
    http://www.ccma.cat/catradio/alacarta/popap/victor-rosello-advocat-pp-psoe-i-ciutadans-volen-tancar-webs-sense-control-judicial/audio/1014192/

Tot i esperant que trascendeixi en temps i forma la decisió del Racó al respecte de la denúncia que vaig presentar a l'Institut Català de les Dones; em sembla d'allò més oportú i adeqüat enllaçar pàgines relacionades amb la llibertat d'expressió:

http://mitjansdecomunicacio.gencat.cat/ca/temes/normativa_en_materia_de_comunicacio/drets_fonamentals_i_llibertats_publiques/llibertat_d_expressio_i_de_comunicacio/

https://www.ohchr.org/EN/UDHR/Documents/UDHR_translations/cln.pdf
    Sintetitzant per a aquells que demanen frases curtes i respostes monosil·làbiques:

Houston, els feixistes tenen un problema. No poden exercir el seu dret a la llibertat d'expressió perquè la vulneren sistemàticament.

• Rolf Steiner12.395 10 164👍 4.661
    Ets  pitjor que aquest personatge,  el coronel Kilgore d'Apocalipse Now.

https://www.youtube.com/embed/Jts9suWIDlU

Evidentment és una exageració del comportament compulsiu i ple d'odi i rancúnia i egocentric que tens tu i alguns dels palmeros que pululen per aqui, 6 o 7 més algun troll espanyolarro.

Sort que no tens armes de destrucció massiva al teu avast, perquè tots els racoinaires estaríem ara per ara rabiant per la teva ordre de alliberar la zona amb Napalm i asfiaxiats o mig cremats per la teva superioritat moral portada al extrem.

Com deia Unamuno : Vencereu, però no convencereu.

• Unitat i Orgull8.530 10 256👍 4.461
    Ostres, acabo de veure que existeix aquest fil, alguns no es cansen de voler notorietat...no penso gastar ni 5 del meu temps en un fil així
  • Toti Dau2.341 14 760👍 811
    Un fil prou divertit, se m'havia passat per alt.

Publicitat

Fòrums

• 9.176.783 missatges
  • 216.834 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat