Fòrum

Coses que us provoquen una pèrdua instantània de líbido

Capità·carxofa3.660 1 564👍 9.791
-Descobrir que una noia no es depila les aixelles
-Adonar-me que pretén ser una mantinguda
-Que un noi s'espanti molt o que plori

I les vostres?

Respostes

Configuració
  • Juan Lloris6.300 7 342👍 4.049
    Ja durant la feina el que més em desconcentra són els dubtes. Preguntar està bé, no sempre podem intuir-ho tot, però la incertesa de fer-ho contínuament et fa perdre la concentració del moment. 

És més eròtic actuar amb decisió i convicció.
  • EstatpropiUsuari sumador166.773 11 1👍 28.433
    Alguns fils i comentaris que es fan aqui.
  • ziol7.628 15 284👍 3.135

Les rampes a la planta del peu.

M’ha passat algunes vegades quan he forçat els dits dels peus, especialment amb llits sense peu on recolzar-s’hi adequadament, o a dins d’una tenda.

És instantani. Ni libido ni punyetes, fa mal i em cal posar-me dret i prémer amb el peu a terra perquè em passi.

Val a dir que les coses que fan mal, sobre tot si és sobtat, es recorden tota la vida. Maleït hotel a Palamós, amb un llit que relliscava…

• Defectible7.981 270

Vaig a fer-me l'avorrit aixafaguitarres :b

Em pregunto fins a quin punt sabem que el concepte de líbido és científicament obsolet des de fa un parell o tres de dècades.

La idea científica més acceptada actualment per explicar el nostre comportament sexual és coneguda com a "Model de sistema dual", comprès pels excitants, que passen en el sistema nerviós simpatìc (SNS), i els inhibidors, que passen pel sistema nerviós parasimpàtic (SNP —no Scottish National Party).

Això vol dir que, per molt hom pugui estar molt excitat, si alguna cosa li posa "els frens", no actuarà. Però aquesta cosa que li posa "els frens" no té per què ser una cosa que faci baixar l'excitació, pot ser simplement una amenaça (p.ex. una potencial ITS, o la persona que ens excita ser família o parella d'amistat).

D'aquesta manera, hauríem de dividir les idees en aquest fil en dues categories:

1. Coses que no ens exciten ja d'entrada. p.ex. Els homes, a les dones lesbianes. O els Raconaires.

2. Coses que us activen els frens, tot i la presència d'excitants. p.ex. Frenar-nos davant d'algú que ens agrada després de descobrir cert aspecte sobre ell, com ara que vota Ciudadanos, que fa faltes d'ortografia molt fortes, o que té els genitals del sexe oposat del que el seu gènere ens suggeria.

• Astralcat3.578 2 575👍 3.107
    Suposo que ja s'haurà dit per aqui, però l'alé carragadíssim d'alcohol en una noia em fa fàstic. Veure-la beguda en sí no tant, però sí ensumar-ne el flaire bucal.

Algunes noies que per motius fisiològics en treure's les calces deixen un rastre policromàtic a la part inferior baixa de d'aquesta peça de roba interior (no segueixo). Se'm passa aviat, però si en contemplo una imatge directa i propera em talla una mica el rotllo per que sembla barreja de menstruació i popó.

Escollir com a moment per debatre quin tipus de relació vols amb mi o què som just quan s'està mig despullat abans de fotre un clau. Amb la cigala ja fora vaja. Ostres, només m'ha passat una vegada de jovenet amb una noia més jove i em vaig ofuscar. -De veritat ARA en aquest precís moment del temps hem de parlar d'això? Amb l'agreujant que la pregunta me la feia com a peatge sorpresa, però que calia pagar a 1 cm abans de la meta. Ara me'n ric, però quina emprenyamenta. Al final del vespre em va demanar perdó per que estava nerviosa i no trobava el moment i clar a l'últim segon ho va deixar anar. 

• __2393__10.333 15👍 2.071

Astralcat escrigué:

Escollir com a moment per debatre quin tipus de relació vols amb mi o què som just quan s'està mig despullat abans de fotre un clau. Amb la cigala ja fora vaja. Ostres, només m'ha passat una vegada de jovenet amb una noia més jove i em vaig ofuscar. -De veritat ARA en aquest precís moment del temps hem de parlar d'això? Amb l'agreujant que la pregunta me la feia com a peatge sorpresa, però que calia pagar a 1 cm abans de la meta. Ara me'n ric, però quina emprenyamenta. Al final del vespre em va demanar perdó per que estava nerviosa i no trobava el moment i clar a l'últim segon ho va deixar anar. 

Això és molt greu.  Quan passa això la única sortida digna és vestir-se, anar-se'n ràpidament i esborrar el número de la noia.  Si et truca més de 3 cops seguits li dius que la denunciaràs a la policia per assetjament.
      • Astralcat3.578 2 575👍 3.107
        Ho és. Al final vam follar mitjançant sibilines coaccions emocionals que li vaig fer en contrapartida de la mala jugada, és el que hi ha  Val a dir que jo tenia 19 anys i la noia 17 segons ella, però jo penso que 16 amb prou feines. És una edat que la veritat homes i dones fem el pena en algunes ocasions. Ara bé, si em trobo això en edat adulta en les circumstàncies escrites...bé, millor no dic el que faria que és poc adequat.
    • alexpv2.593 3 708👍 1.562
      L'olor a tabac... quin oix! 
  • khesanh196847👍 27
    Em sembla molt fort que en el fòrum es pugui dir tan obertament que no t'agraden les dones amb penis però sí la resta.
    No són preferències, és transfòbia.
  • Sam Belluga3.956 4 533👍 9.584
    Els fils d'en GICA.

PD: Ja s'ha dit?
  • Rackoonaire665 1👍 746
    Que tingui nòvio. Mal alè. N'hi ha tantes de coses.
  • llevantdemallorca18.792 13 84👍 4.392
    Taràrnia. 
  • RepúblicaP2P613👍 376
    Quan algú diu que ha d'anar a comprar al Mercadona

Publicitat

Fòrums

• 9.284.690 missatges
  • 220.660 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats