Fòrum

Roger Torrent anuncia el full d'engany i ruta processaire (ràbia inside)

Què hem de fer amb els polítics 'independentistes'?
Pringar-los en mel i deixar-los davant 1 milió de mosques
14 (32.56%)

Confinar-los en arrest domiciliari, sense telèfon ni internet ni electricitat
12 (27.91%)

Obligar-los a acampar despullats al Fossar amb mitjons roses i un clavell a la mà.
11 (25.58%)

Renovar la nostra confiança en ells, són el garant de la república
6 (13.95%)

Vots emesos: 43
Astralcat 3.325 2 605 👍 2.785

Torrent insta Sánchez a defensar el seu Estatut en un referèndum d'independència

Pedro Sánchez “ha de decidir si vol ser Cameron o Rajoy”. Així ho ha assegurat el president del Parlament, Roger Torrent, que ha instat el president espanyol a acceptar un referèndum d’autodeterminació on sotmetre la seva proposta d’una millora de l’autogovern com a 'no' a la independència. “Ha de decidir si aborda el problema polític pensant en les properes eleccions o en les properes generacions”, ha afirmat en un esmorzar informatiu del fòrum Nova Economia aquest dijous.

“Si Sánchez té un projecte per a Catalunya, ha d’estar disposat a sotmetre’l a votació en un referèndum d’autodeterminació”, ha defensat el president de la cambra. De Pedro Sánchez ha assegurat que és “qui té la responsabilitat de dialogar”. Ha admès que “la música ha canviat” respecte de l’executiu de Rajoy, però ha advertit que “amb la música no n’hi ha prou”.

“Ha de decidir si es deixa condicionar per la dreta dura de Casado i Rivera o negocia amb respecte als principis democràtics”, ha advertit Torrent. “Si fa el primer, pot guanyar vots a curt termini, però colpejarà els fonaments que sostenen l’estat de dret”, ha afegit.

Durant la seva conferència, el president Torrent ha situat el referèndum acordat, la “via escocesa”, en el centre de la solució política al conflicte. En aquest sentit, ha apel·lat a construir grans aliances internes per “passar del referèndum impossible al referèndum inevitable”. Ha cridat a “impulsar tots els elements de pressió pacífica i democràtica” i “donar-ho tot” per fer-ho possible. 

"Una sentència condemnatòria faria irreversible el trencament"

Sobre el judici del cas 1-O, previst per finals d'aquest any, el president del Parlament ha advertit que "una sentència condemnatòria faria irreversible el trencament entre la ciutadania de Catalunya i les institucions de l'Estat espanyol. En aquest sentit, ha tornat a interpel·lar el president espanyol, que "ha de ser conscient que el judici polític contra l'independentisme és la prova el cotó de la democràcia espanyola".

https://www.elnacional.cat/ca/politica/torrent-sanchez-referendum-autodeterminacio_304170_102.html

Respostes

Configuració
  • Argimont 6.852 2 315 👍 4.302
    Fer enraonar als sectaris del Racó que es creuen molt inteligents es missió imposible.

A veure noi , Sánchez ni pot fer concessions ni molt mes permetre això .

Nomès Li estàn forçant a reconèixer que no pot oferi res.

Si no voleu processisme d'aquest tipus, agafeu les armes
  • dumis 1.803 5 898 👍 1.074
    Que bé els hi va l'excusa dels espanyols.. Saben fer alguna cosa més que plorar?  mama Espanya em pegaaaa.. Que vagin a la merda home
      I vosaltres sabeu alguna altra cosa que plorar dins un fòrum?
          El primer que cal fer es deixar d'enganyar-te a tu mateix.

Quan parleu d'el processisme dels politics  potser no heu vist el vostre processisme.

Ja nomès tenir una hipoteca amb per exemple la Caixa es Fer processisme .

No voler Fer vagues ,deixar dw pagar hipoteques a la Caixa o impostos a l'estat Espanyol ja es Fer processisme...

El que cal es ser coherents amb vosaltres mateixos i no sou coherents i demaneu als politics el que no sou vosaltres .

Es urgent que deixem de Fer el joc als nostres enemics , TOTS , politics o no politics.

Jo no veig televisions espanyoles que manipulen .
          Si veig i llegeixo llibres i periodics espanyols que crec que no manipulen amb el cas català fins i tot ser espanyols.
          Es un exemple.

• Estatpropi Usuari sumador 157.167 10 1 👍 23.829
    Tornate'n al Joc de Cuines hipster, que això et va molt gran!
  • Sau de Treviac 4.291 1 494 👍 4.564
    Ho trobo bé en el sentit que cal escenificar que el nou govern espanyol tampoc vol assumir la demanda molt majoritària en tre la població de Catalunya de celebrar un referèndum d'autodeterminació acordat entre els governs català i espanyol, un referèndum sobre la independència de Catalunya amb tots els ets i uts segons els estàndards internacionals. Si el govern espanyol no ho accepta aleshores estarem legitimats per a exercir la via unilateral. I el procés que serveixi per escenificar aquesta negativa espanyola no s'hauria d'allargar més de tres mesos, com a molt. Si fos així no ho trobaria pas malament, ho repeteixo.

D'altra banda, no m'ha agradat gens el que diu al final: "una sentència condemnatòria faria irreversible el trencament entre la ciutadania de Catalunya i les institucions de l'Estat espanyol". El que hauria de fer irreversible una sentència condemnatòria, senyor torrent, no és pas el trencament entre la ciutadania catalana i les institucions espanyoles. Aquest trencament ja fa anys que s'ha produït. Hauria de fer irreversible el trencament entre el govern català i les institucions espanyoles, totes. Dient el que diu, el president Torrent, el que fa és espolsar-se del damunt totes les responsabilitats i decisions polítiques que hauria d'assumir l'independentisme polític que governa a la Generalitat (ell inclòs!) derivades d'una duríssima condemna als presos polítics i traspassar-les al poble català. D'això se'n diu tenir molta barra.
  • urzulluz 7.068 8 308 👍 1.763
    Quan és la sentència ? Ho dic per saber el dia que aquestes paraules se les endurà el vent.
  • fou 46 6 👍 12
    A mi la proposta no em sembla tan malament, però he votat 'Obligar-los a acampar despullats...' pel Torrent.
  • rotllan 9.260 4 234 👍 7.360

"Una sentència condemnatòria faria irreversible el trencament"

Traducció:
    Si hi ha una sentència absolutòria no hi haurà trancament i defensarem l'encaix de Catalunya a Espanya. I si no... també, que ja hem vist com les gasteu per una DUI simbòlica i de per riure.

• Jaume_I 14.847 10 131 👍 6.920
    Estic esperant amb candeletes que es formi el gran exercit català que ens portarà a la llibertat. 

/ironia
  • noietcanadenc 1.828 2 886 👍 1.788
    Si el referèndum tingués les opcions de triar entre independència i estatut no em sembla malament. Guanyem amb amplíssima majoria
  • Ryotsu 327 👍 256
    Els que no volen tornar a fer política normal dins la legalitat acceptant que el referèndum no serà possible en els següents anys i que no tenim majoria social, però tampoc no volen una via unilateral perquè diuen que no tenim capacitat d'imposar una nova legalitat, què volen? És que no entenc quines altres alternatives hi ha. Bé, podem seguir igual que ara, fent el ridícul uns anys més demanant el referèndum negant-nos a negociar qualsevol altra cosa fins que ja no tinguem ni majoria al parlament, però no crec que això sigui desitjable.
      Existeix un problema , Espanya tampoc compleix la  seva LEGALITAT  i tampoc ofereix res.
      Tot el Procés ha servit per desacreditar el sistema corrupte judicial  i no judicial que Hi ha a Espanya 

Si no ofereixes res i no compleixes les teves lleis doncs no se que collons  volen solucionar
      • Ryotsu 327 👍 256
        Fa poc PDECAT i ERC han dit que no donaran suport a la moció de diàleg dins la llei. Això no és cap proposta, però per alguna cosa es comença si es decideix tirar per l'opció 1. Sempre es pot optar per la unilateralitat si voleu. Però no veig quines altres opcions hi ha, i això és el que jo vull saber.
          Mira noi , la llei Espanyola o com interpreten la seva llei diu que no es pot  anar contra el Rei , per exemple , es a dir , poden ficar a presó a qualsevol persona quan Li roti als senyors jutges nomès amb això.

Nomès amb les interpretacions de les lleis que fan els jutges espanyols ja tenen legitimitat  per ficar a presó a qualsevol independentista o antimonarquic
          • Ryotsu 327 👍 256
            Això no té res a veure amb el que jo pregunto 

S'ha d'estar molt cec per no veure que el govern espanyol té totes les de guanyar, que por molt que ho repeteixen en Torrent i companya no hi haurà cap referèndum ara ni com a mínim en els propers anys. Jo vull saber què proposa la gent que no vol cap de les opcions que comentava abans.
              Demanar negociar qualsevol altra cosa i no saber que, es molt realista .

I fer-se passar per independentista dient això també.

El problema es que ets independentista i no saps que ofereix el govern espanyol

Jo entenc que es dificil ser unionista a aquest fòrum  , però si argumenteu les coses potser serà molt mes facil.

Repeteixo , no sabem que collons ofereix el govern espanyol per començar a negociar.
              Ara nomès tenim pressos politics
              • Ryotsu 327 👍 256
                M'és igual el que et semblo, per mi com si em vols considerar carlista. Jo he fet una pregunta perquè no entenc la gent que ja està contenta amb les accions del govern, tot i que si són com tu tot té més sentit.
                  Potser per no ser un troll hauries de dir la veritat i argumentar.

Si voleu negociar quelcom , cal oferir quelcom 
                  • Ryotsu 327 👍 256
                    Quina és la veritat? 
                      No ets independentista i no saps que ofereix el govern espanyol

Potser el primer que has de fer es dir la veritat.

No soc independentista i el govern espanyol no pot oferir res per afavorir l'autogovern català perquè es feble i està limitat per partits espanyolistes 
                    • Ryotsu 327 👍 256
                      Jo és que en cap moment he parlat d'un oferiment concret del govern espanyol, no sé què he de confessar encara.

I jo si em considero independentista. El problema del fanatisme és que ja només pots veure els extrems, o estic amb tu o em converteixo directament en un enemic espanyolista. Sóc independentista perquè a les espanyes som una simple minoria enfront d'una gran part de la població espanyola nacionalista que no vol acceptar l'existència d'altres nacions dins de l'estat, i perquè considero que és l'única manera de poder salvar el català. No sóc independentista perquè odiï els espanyols, perquè m'he cregut la caricatura que es fa d'ells des de molts sectors indepes, o perquè consideri que els unionistes són colons amb els que no m'he de relacionar, i abans prefereixo negociar amb unionistes catalanistes que amb fanàtics indepes com el teu cas, per mi no tot es justifica per la causa. Ja està, aquesta és l'única veritat, però ja sé que no serveix de res perquè per tu continuaré sent un espanyol. Ara pots contestar la meva pregunta, o simplement tens fe cega en els polítics processistes?
                      Però que collons parles  amb aquest totxo?

Te Espanya o el govern espanyol d'el PSOE   res a oferir  per millorar l 'autogovern català?

No 

Perquè ?

Perquè els espanyols voten en majoria que no .

Ras i curt .

Tenim persones dins la presó i si els espanyols voten a aquella gent es que ens volen a la presó

• Ryotsu 327 👍 256
                      I a mi què collons m'expliques, si no estem parlant d'això. Jo almenys responc al que vas dient, però és que ja ni t'entenc. És com parlar amb en Gínjol, que tu dius A i ell Stalin. Apa, adéu.
                      Stalin diu el troll Espanyol 
  • calmet 1.082 3 👍 1.576
    Quim Torra diu en una entrevista a El Periódico que està disposat a bescanviar l'1 d'octubre i el 27 d'octubre per un referèndum pactat amb l'Estat === ningú es queixa.

El partit de Puigdecony pacta amb el PSOE una resolució per negociar dins la legalitat espanyola === ningú es queixa.

Junqueras diu des de la presó que la via unilateral ja no és possible === traïdor!!1!!!1

Torrent proposa a Sánchez incloure el seu nou Estatut en un referèndum === traïdor!!1!!!1
  • Carles Martell 2.521 728 👍 3.854
    Em sembla una bona proposta.
  • fcim 19.084 9 79 👍 1.876
    una sentència condemnatòria faria irreversible el trencament entre la ciutadania de Catalunya i les institucions de l'Estat espanyol.

La imtegritat física dels que van (vam) participar a l'1O és menys important que la dels que estan a la presó?

Agredir catalans surt gratuït excepte si són mandamassos polítics a sou?

Si un policia espanyol li trenca la cara a un independentista no tindrem independència, si empresonen el Junqueras sí? 
  • Rigel 60.444 10 7 👍 28.632
    Cal passar-los per sobre, enviar-los a la paperera de la història.
  • Rigel 60.444 10 7 👍 28.632
  • lluisbg 23.763 3 49 👍 5.557
    No entès que vol dir del tot

PD: T'has canviat l'avatar
  • hinotori 26 👍 8
    Que mania amb organitzar un altre referèndum.
    El 1O era VINCULANT! Ja n'hi ha prou de burlar-se del poble!
    República feminista ja!
    • Astralcat 3.325 2 605 👍 2.785
      No. República dels catalans. No volem extremismes. Ni masclisme ni feminisme.
      • hinotori 26 👍 8
        El feminisme no és cap extremisme.
        Les catalanes hem estat 300 anys sota l'opressió espanyola i milers d'anys sota l'opressió patriarcal, el feminisme és necessari.
          No ens encallarem amb això ara. Però les coses clares, jo seguiré dient piropos si una noia m'agrada. Inclús si detecto no gaire interès probablement insistiré amb més perspicàcia sense sentir-me violador per això 
          • hinotori 26 👍 8
            Tu segueix en el segle XX si vols, la societat cada vegada està més conscienciada contra el masclisme. I tard o d'hora assetjar amb "piropos" serà delicte al nostre país tal com ho és en repúbliques consolidades com la francesa.
              Hahaha. Assetjar diu. Ni perdo temps amb integristes com tu. I ei, només en el teu interior sabras si, com qualsevol persona, tens les teves fantasies que un noi (o noia) t'interpeli dien-te coses maques pel carrer..
              • hinotori 26 👍 8
                Clar que si, tots els dies em llevo esperant que un bavós desconegut em deixi anar horterades o obscenitats. Segur que si tu fossis una dona també ho voldries.
                  De quines obscenitats parles?  El problema avui dia és que en qualsevol cosa la gent se'n va a l'extrem, com tu.
                  Jo d'obscenitat cap ni una. Si em surt de l'ànima transmeto conceptes dolços i agradables de forma espontània si davant els meus ulls hi tinc un ser humà de sexe femení que fa patxoca. I et diré que és l'espurna de forces relacions personals entre sexes. De fet, amb algunes noies amb qui he tingut relacions m'han comentat que tal dia que els hi vaig parlar en un context així ho van trobar agradable i atractiu.

Si fos per vosaltres, les feministes extremes, els homes tant sols ens la podriem pelar com un mono, per que moltes dones no diuen obertament m'agrades a la primera insinuació i desitgen entremeliadament que hi vagis una mica al darrere (amb respecte, però sí, que insisteixis).

Però bé, això ja és un abc que tu saps perfectament (si realment ets dona) i ens estem anant massa off-topic.

Publicitat

Fòrums

• 9.159.829 missatges
  • 216.264 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat