Fòrum

Comprar pis: opcions

JNS4.291 12 496👍 1.515
Saps el barri on t'agradaria viure però no tens prou per comprar-t'hi un pis/estudi al comptat, i tens clar que no vols signar cap hipoteca en ta vida.

Hi ha uns barris, on tu no hi viuries, on els pisos estan més barats i un d'aquests sí que el podries comprar al comptat.

Compres un d'aquests pisos en aquests barris que no t'agraden i el llogues/en llogues les habitacions. 

Amb el que treus del lloguer del pis/habitacions del pis, llogues un pis/estudi al barri que t'agrada, i si ho fas bé encara te'n sobra i pots estalviar.

-----------------

L'altra opció és comprar la nua propietat d'un pis amb usufructuaris, que acostumen a estar més barats, i amb el lloguer fix que et donen llogues un pis al barri que t'agrada.

------------------

Una altra opció és comprar un local al barri que t'agrada, que està molt més barat que un pis, i convertir-lo en habitatge.

-------------------

Bona o mala idea? Quina és la millor/pitjor?

Respostes

Configuració
  • Hanzel und Gretyl5.306 10 403👍 1.841

Tots a viure amontegats, tot per a valtros. Jo de mentres a viure tranquil en una caseta en 12.000m de parcela i aigua corrent per la sèquia al costat de casa a totes hores.

Mira que he viscut anys a la ciutat, però hui en dia, amb tota la feina que pots fer des de casa, em sembla ganes de viure malament aguantant sorolls, olors i bruticia. Tot per estalviar-se 30m en cotxe quan s'ha d'anar a algo imprecindible.

• JNS4.291 12 496👍 1.515
      Cadascú té les seves preferències, necessitats i circumstàncies, igual de respectables que les teves, recorda-ho. Els de camp no teniu cap superioritat moral.
      • __33221__122👍 44
        Pots comprar-te a les afores, es a dir a les ultimes cases de les afores, no estàs fora de la ciutat però tampoc al centre, es a dir no al camp. Totes les cases que veia del centre s'havien de reformar i tenien més de 15 anys. Jo me la compro als afores, ja me la compro nova i encara més barata. 

Jo vivia abans al camp, vaig estar com més de 25 anys, no vull tornar ni de conya. Per això ara visc a les afores de la ciutat, es com viure a la ciutat però molt i molt més tranquil i amb molts llocs per aparcar. Nomès tinc problemes quant hi ha la fria de la ciutat, que s'omple ple de cotxes.
    • peix_menut1.727 6 920👍 431
      12 000m de parcela!  

Pensi com tu, però de moment només tenc 550m de parcela. 
    • milicià català4.364 12 491👍 532
      Com es porta això de vendre sostenibilitat i agafar el cotxe cada dia per tot?
      I que consti que jo sóc de comarca però el transport públic de la nostra regió espanyola per x raons que sabem tots fa vergonya.

• AviVicenç15.176 5 128👍 1.885
    Perquè compar un pis o llogar-lo si el pots okupar? i tindras totes les benediccions colauistes i de més de un Cupaire.
     rellogas les habitacions a 300 euros i a més a més en faras negoci.

Com que oficialment seras un necesitat social tindràs prioritat a la hora de adjudicació de hipotetics pisos socials.

Si el tindre que reventar la porta i canviar el panys se't fa feixuc segur que trobarars al  Carnero de torn que per entre 600 i dosmil euros segons estigui inclosa la conexio electrica i d'aigua,

okupa el pis de un particular i no de un banc i disposaras del seu ajuar, mobles i electrodomestics. en ultim extrem un particular pagara el que sigui necessari perque marxis.

• Desconfiat4.151 3 510👍 4.432
    No compris pis, compra cotxe.
  • DazedAndConfused5.808 4 363👍 1.814
    I comprar amb hipoteca, llogar i pagar les quotes de la hipoteca amb el lloguer no és factible?
  • since1886368 9👍 18

M'interessa el fil. Fa com a 4 anys que busco un pis que estigui bé per la zona de Vila de Gràcia/Putget Farró, a Barcelona. Són dues zones cares.

L'evolució del preu, des de fa dos anys a avui ha estat una bogeria. Fa dos anys trobaves pisos reformats de 50/60/70 metres per menys de 190.000€. En vaig anar a veure un a la Vila de Gràcia per 155.000, un loft reformat amb una petita terrassa. El mateix pis dos anys després valia 230.000€.

Crec que ara per ara Barcelona està impossible. Algún entès podria donar la seva opinió sobre el tema preus? Si han de seguir baixant, si s'estancaran o senzillament seguiran pujant?

En principi per un pis petit no tinc pensat demanar hipoteca i el pagaria al comptat.

• albert23Usuari sumador17.808 10 92👍 1.444
    Veient que el contracte de lloguer se m'acaba aviat i me'l pujaran mínim 200 € i els lloguers no paren de pujar, m'estic plantejant comprar. Ara bé, tinc un dubte amb el tema compra. Del preu marcat, s'ha de posar una entrada i entenc que es descompta del que després demanes per hipotecar-te. I aleshores, el que si s'ha de pagar a part, és l'impost aquell i altres despeses oi? És així?
  • __33238__42👍 28
    Jo visc en un càmping en una mobil-home que em vaig comprar de segona mà per 9.000€
    La vaig comprar al comtat i ara només pago 300€/mes en concepte de parcel·la i despeses (sense límit).
    Això sí, visc en un càmping de la Catalunya central. Oblida't de fer aixo a la costa o AMB. 
    En principi no és "legal" viure tot l'any en un càmping, però a l'hora de la veritat hi ha propietaris que ho permeten.
    Al meu càmping hi ha un home que porta vivint-hi 30 anys.
    Una bona opció per viure sense hipoteca  
  • milicià català4.364 12 491👍 532
    Depén si ja tens patrimoni provinent de la familia o vols contruir un projecte propi a la vida. En el primer cas ni se t'acudeixi seguir la bombolla i viu la vida, en el segon fes-ho però vigila que els llogaters no sempre paguen i n'hi ha que trinxen pisos sobretot en aquests barris.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.225.341 missatges
  • 218.593 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat