Fòrum

Ajuda important i urgent! [Tema serio]

Bufó1.966 8 849👍 245

D'acord, m'he despertat amb un problema força gran i a mesura que van passant el dia la cosa empitjora.
Us poso en situació, la cosa es que porto més de dos anys amb ma parella, com tothom em tingut els nostres alts i baixos en la relació, i ara portàvem una temporada força dolenta que m'havia fet replantejar el futur d'aquesta.

La cosa es complica desde que fa un temps que no li venia la regla ,no en portem els comptes, però si que ens donava la sensació que ja en feia massa temps de la última, i avui al matí només de despertar-nos he anat a la farmàcia, em fet la prova i està embarassada de 3 setmanes.
N'hem estat parlant i ella vol tirar endavant amb el nen, però no jo, som força joves i la veritat que no tenia pensat ser pare a aquesta edat, i menys després per la temporada que portem darrere en que el nen es veuria envolt en un ambient "tòxic".

Que puc fer jo en aquesta situació? Ella no vol tirar-se enrere, diu que es el que necessitem per fer reviure la relació, però no es cert. En cas de que el vulgui tenir, que puc fer jo? La meva situació econòmica es bàsicament nula, estic estudiant, treballo quan puc, i no podria fer-me càrrec del nen.

Vull que m'enteneu, en una altre situació hauria estat el primer en lluitar per ell, en tenir-lo, i cuidar-lo lo millor possible, però tal i com estan les coses, i la relació que portem, el nen no creixeria feliç ni "estimat", a més el nostres pares no es poden ni veure, els nostres germans tampoc... crec que no es el moment de tenir-lo.

Si ella el vol tenir, em veuré obligat a fer-me resonsable si o si, no?

Respostes

Configuració

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.173.576 missatges
  • 216.710 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats