Fòrum

La nova ocurrència de la Inquisició de la Diversitat: la Hermione de Harry Potter és negra

FollUsuari sumador77.460 12 3👍 40.208
La notícia és de fa temps però me n'assabento ara.

Resulta que després de fer que els caçafantasmes siguin dones, la Inquisició de la Diversitat no n'ha tingut prou i ara resulta que la Hermione de Harry Potter és negra.

Us presento la nova Hermione, que representa l'obra teatral de l'últim llibre, que també és una obra de teatre "The Cursed Child":

Un cop més quan algun fan ha tingut la gosadia de qüestionar-ho han tornat els mateixos arguments. Si tothom que no volia que li canviessin els personatges dels caçafantasmes per dones va ser acusat de "masclista" evidentment tot aquell que trobi el canvi extravagant és acusat de "racista".

El nivell de deliri és brutal, fins al punt d'afirmar que realment als llibres mai no es diu que no sigui negra i que probablement era negra des d'un principi perquè tenia els cabells arrissats, malgrat en les imatges de portada sempre és blanca i Rowling no va dir mai que això estava malament, per no dir que a les pel·lícules l'actora és blanca.

Prefereixo almenys la gent que és honesta i diu que evidentment és un canvi respecte als llibres i les pel·lícules però que calia introduir personatges negres en favor de la "diversitat", ja que la resta no s'aguanta per enlloc. 

Ja han arruïnat els Caçafantasmes i Harry Potter, quina serà la següent víctima de la Inquisició de la Diversitat?

Respostes

Configuració
  • beerbong447 4👍 200
    No veig cap problema ni un que pugui ser tant negra com blanca, com si diuen que és xinesa amb permanent.

Els que vos queixau, pensau si vos pareix igual de malament les imatges del bon jesuset que pareix nascut al nord d'europa quan hauria de ser ben moreno de pell i amb el nas d'un pam.
  • Almogaten3.843 9 535👍 7
    La adaptació de la torre oscura als cinemes
  • 19842.523 14 727👍 69
    Es el final d'Europa, l'Islam ha guanyat la guerra. Ara toca anar-se'n a la muntanya a fer el hippie com Varg Vikernes.
  • LandertxuUsuari sumador3.718 9 554👍 1.168
    En aquest cas no ho veig malament. Probablement l'autora no tingués al cap tots els detalls de tots els seus personatges. Per exemple la raça de la Hermione. I això pot fer que si la millor actriu disponible per la pel•lícula és blanca doncs li sembli bé, i que si la millor actriu disponible pel càsting de teatre és negra doncs també li sembli bé.
  • EPS60.481 13 8👍 9.316
    La pregunta és, si un personatge fos negre, parlem d'un personatge bo, no el dolent de la peli, s'atrevirien a "fer-lo blanc"?

La resposta tots la sabem.
    • Argimont7.946 2 271👍 4.764

Ja podeu tancar el fil
      • EPS60.481 13 8👍 9.316
        Tot just l'acabo d'obrir.
          M'ha vingut al cap, una obra de teatre basada en Sister Act, una peli americana dels 90. Doncs el cas és que al fer l'obra de teatre i adaptar-la als diferents països, s'exigia que la protagonista fos negre (o mig negra). 

Tornem al mateix, algú s'imagina al contrari?

T'he respòs dues vegades però sembla que no vols reconeixer que molts s'imaginen el contrari.

PD,Si volen posar a un negre con a protagonista d'una obra de ficció tant efm fa, jo no llegeixo Harry Potter.Per cert , es mentida que s'exigia , la mateixa autora de Harry Potter va dir que sixo es mentida
          • EPS60.481 13 8👍 9.316
            El que he dit és:

Com si a mi m'importés Harry Potter, l'únic que m'agrada destacar és la hipocresia de certs sectors.

al fer l'obra de teatre i adaptar-la als diferents països, s'exigia que la protagonista fos negre (o mig negra).

Em sembla que està clar que són coses totalment compatibles

De debò, amb tots els respectes, ni com a manipulador vals la pena. T'ho explicaré per a que els que teniu problemes de comprensió ho entengueu:

Entenc el que facin directors i productors, ells estan venent un producte, si fos una història que m'agradés especialment potser em molestaria més (com si un personatge xinès el canviessin per un blanc), però entenc que volen vendre el seu producte i suposo que deu vendre més així, tot i així, el que m'agrada destacar, és la hipocresia i la doble bara de medir de la societat actual que tantes vegades he destapat, com són aquests casos de "canviar" el personatge.

PD,Si volen posar a un negre con a protagonista d'una obra de ficció tant efm fa, jo no llegeixo Harry Potter.Per cert , es mentida que s'exigia , la mateixa autora de Harry Potter va dir que sixo es mentida

Jo estic parlant de Sister Act com exemple impensable en una altra direcció, no dic que aquí fos el mateix que això de Harry Potter, on s'hi s'exigia que fos negra, i que al cas contrari seria impensable. Tens un cacau que no hi ha qui s'aclari.

Collons , la mateixa hipocresia de Fer a Jesús de Nazaret blanc nordic ... Ara si vols Fem comparacions entre l'importància  de Harry Potter i Jesus al mon
              • EPS60.481 13 8👍 9.316
                De debò, suposo que ja deus està diagnòsticat, i segurament que això del Racó et va bé per a la teva normalització, cosa que jo me n'alegro, de debò, però tens problemes de comprensió sobretot amb el tema dels símils.

la mateixa hipocresia de Fer a Jesús de Nazaret blanc nordic
                I fer un Jesús de Natzaret negre com fan a Uganda??

Estàs barrejant temes com fas altres vegades, una cosa és una figura mitològica religiosa com Jesús, que tothom se'l vol fer seu, amb obres de cinema i teatre.

Algú s'imagina que s'imposés per contracte a un actor blanc en una obra recent, com l'exemple que he dit però a l'inrevés?
                Algú s'imagina un personatge negre, per exemple un cap zulú en una pel·licula, interpretat per un blanc? això seria com el cas que parlem de Harry Potter.

Aquesta són les preguntes.

A veure noi... Qui ha IMPOSAT per CONTRACTE això?

I PERQUÈ?

BENVINGUT AL CAPITALISME , ara ja saps perquè el Barça es va posar QATAR a la seva samarreta i jo vaig estar contra això i crec que TU i altres van defensar AIXÒ per poder competir millor contra ALTRES.

Posar a una negra es fa per guanyar mes calers , com Fer una pel.licula de Harry Potter amb blancs o negres

• EPS60.481 13 8👍 9.316
                    A veure, el que estic dient, és que si es canviés un personatge blanc per un personatge que originariament era negra seria força escandalós, no crec que ningú s'atrevís. De fet no recordo que mai hagi passat.

Com que es firmés un contracte en que l'adaptació d'una obra a diferents països obliguessin a que l'actor fos blanc. Seria impensable també.

Si no coneixes cap exemple ni la seva repercussió, tema tancat. No cal que em responguis.
                      A veure, el que estic dient, és que si es canviés un personatge blanc per un personatge que originariament era negra seria força escandalós, no crec que ningú s'atrevís. De fet no recordo que mai hagi passat

Però XD , es que Harry Potter i tots els seus personatges  NO son reals , estem parlant d'una obra de FICCIÓ.
                      Si el parles de posar a Mohamed Alí , de blanc seria una mica estupid , o a Michael Jordan .
                      Però cal recordar que fins i tot les pel.licules westerns estàn fetes amb indis que no son indis, les pel.licules de les guerres de Vietnam amb vietanimites ficticis o fins i tot tenim a princeses àrabs o princeps Àrabs que semblen  aris germànics com volia Hitler 
                      Ja tenim un passat  on s'han manipulat colors , per no parlar dels dibuixets animats on on  els animals amb caracteristiques humanes eren blancs en una gran majoria.

• EPS60.481 13 8👍 9.316
                      Evidenment que no són personatges reals, ni SISTER ACT és real, però ningú es plantegeria fer una Sister Act blanca a pesar de que ÉS UN PERSONATGE DE FICCIÓ.
                      Es una collonada el que dius , perquè per exemple la chica Bond ha estat blanca , negra o mulata.
                      Estàs parlant de persones ficticies  , posar a una persona real com a blanca o negra si es negra o blanca no es racista , es ridicul  .
                      El Dwayne Johnson per exemple es negre i ha fet d'Hercules!
                      Estem parlant de ficció , a la guerra de les Galaxies Hi havia negres , blancs...

El que es realment "curiós" es que els blancs i si son guapets , rossos i forts  gairebe sempre tinguin el paper de protagonistes,
                      Be , cal dir que no es curiós, es que les seves pel.licules van dirigides a gent blanca o que els blancs son els que fan les pel.licules 
                    • EPS60.481 13 8👍 9.316
                      Es una collonada el que dius , perquè per exemple la chica Bond ha estat blanca , negra o mulata.

Deunidoret. La "chica Bond" no és cap personatge concret, és un personatge diferent que li donen popularment aquest nom i que variava en cada pel·licula, i en certes pel·licules n'hi havien dues.
                      De debò, deixa de posar la pota una vegada i un altre.

Estem parlant de ficció , a la guerra de les Galaxies Hi havia negres , blancs...
                      Com ja t'he dit 1000 vegades en aquest fil. Evidenment. El que és curiós és quan en una peli és negre i en l'altre blanc... diria que això no ha passat a Star Wars. I és del que estem parlant

El que es realment "curiós" es que els blancs i si son guapets , rossos i forts  gairebe sempre tinguin el paper de protagonistes,
                      L'explicació és ben senzilla, el mercat. Si sumem els mercats importants, l'americà i europeu, és normal que hi hagi més protagonistes blancs, i en altres mercats importants com el xinès o el llatinoamericà, veuen del tot normal que els protagonistes de les pelis americanes siguin blancs normalment.

si son guapets , rossos i forts  gairebe sempre tinguin el paper de protagonistes,
                      Que esperaves que posessin gent lletja de protagonista?  de fet el rol masculí està fortament sexualitzat en el cinema, tot i que és políticament incorrecte dir-ho.

A veure noi , no acabo de veure perquè has intervingut en aquest fil.

Si em dones la raó , tot es fa per negoci, i on es el problema ?

L'autor del fil sembla que es pensa que es fa per acontentar als als negres.

De fet ja tenen publicitat per veure la pel.licula

La nova ocurrència de la Inquisició de la Diversitat: la Hermione de Harry Potter és negra

No es la nova o Antiga ocurrencia , això es el que s'inventa l'autor d'el fil.
                      Es el negoci .
                      La novetat es posar  una negra i que es parli d'això i ja hi té publicitat de franc de la pel.licula.
                      El que em sembla increïble es que l'autor d'el fil que te molts coneixements d'economia s'inventi un argument racista.

• EPS60.481 13 8👍 9.316

Si em dones la raó , tot es fa per negoci, i on es el problema ?

Revisa les meves intervencions, jo sempre dic que el mercat ho defineix tot, vulgueu o no, ja sigui el cinema o la compra d'una església a Alemanya per part d'uns islamistes, i he explicat els motius, ara no t'apuntis al meu carro. Curiosa si més no la teva actitut, m'agradaria saber quin tipus de problema tens, si a cas m'ho dius per missatgeria interna

L'autor del fil sembla que es pensa que es fa per acontentar als als negres.
                      Jo sóc del parer que és per apropar aquestes històries als negres, que potser no els atreu tan, i a part, evidenment, fer tot aquest paripé pijoprogre. I no és una peli això, és una obra de teatre sobre Harry Potter.

Jo només he entrat al fil per posar a prova la doble bara de medir, ja que si es canviés un personatge blanc per un personatge que originariament era negra seria força escandalós, no crec que ningú s'atrevís. De fet no recordo que mai hagi passat.

Si no coneixes cap exemple ni la seva repercussió, tema tancat. No cal que em responguis.
                      Es que la doble vara de mesurar no te res a veure amb el que es diu al  titol del fil .
                      I em sembla increïble que l'autor d'el fil parli com si això fos conspiracions de negres per posar a una negra a la pel.licula
  • Roderic16.508 14 105👍 8.079
    No ho sé Foll, potser que provessis amb la literatura d'adults.
  • EPS60.481 13 8👍 9.316
    M'ha vingut al cap, una obra de teatre basada en Sister Act, una peli americana dels 90. Doncs el cas és que al fer l'obra de teatre i adaptar-la als diferents països, s'exigia que la protagonista fos negre (o mig negra).

Respecte a la pregunta que fas...
      Si, de fet Jesús de Nazaret no era blanquet i de cabell ros com es va inventar l'home europeu per distinguir aquest" Deu" dels jueus.
      Ja tens el teu exemple amb "l'home " mes important de l'història.

• EPS60.481 13 8👍 9.316
        En Jesús de Natzaret, si va existir, cosa difícil, era blanc, els jueus són blancs, ser blanc no és equivalent a ser europeu, i si, a certs llocs se'l pinta com a ros... i a altres com a l'Àfrica negra apareix sent negre!!  
        Evidenment aquest personatge és un cas més especial que un personatge d'una obra, ja que aquest tothom se'l vol fer seu.

Aqui tens rebatut el teu exemple de pa sucat amb oli. Com t'he dit altres vegades, si no saps d'alguna cosa no opinis, sigues més humil, pq després tens que editar el teu comentari de pressa i corrents.
          No tens ni puta idea com sempre i els teus arguments son per riure.
          Ja t'he desmontat la merda d'argumentació.
          El "home europeu" em restaven les cometes , amb això tens rao , no nomès va copiar la tradició jueva , a mes es va inventar un home blanc i ros  mes semblant a un nordic que a un  Mediterrani o  semitic perquè aquella epoca tenia com a estereotip això. Els jueus i els moros , del mateix fenotip que Jesús de Nazaret , no blanquet , amb cara allargada, ulls blaus o ros i tant odiats ara per alguns van ser els inventors de Jesus , si es que consideres a Jesús com a un personatge d'una obra obra de ficció

Ara ja et pots Fer palles amb Harri Potter i fer el ridicul de pregunta que has fet .
          I pensa una mica les preguntes perquè son molt fàcils de desmuntat.
          A la vida Hi ha molts colors , es pot ser mes negre o blanc , però els estereotips venen i marxen.
          Els jueus antics i probablement Jesus , en general , son una mica mes foscos que la prota de la primera  Harry Potter  i una mica mes clarets que aquella negra
          • EPS60.481 13 8👍 9.316
            Molt insult i molta falta de respecte, però qui acaba editant sempre els teus comentaris ets tu, jo no penso tocar una coma, i quan m'equivoco no tinc cap problema en reconeixe-ho, i aquest no sembla ser el cas.

no nomès va copiar la tradició jueva , a mes es va inventar un home blanc i ros ...
            Em sembla que no cal que em donis explicacions de l'origen del crisitanisme, aquí més o menys tothom ho coneix.
            Per altra banda, els nord africans i els de l'orient mitjà, són blancs i així se'n consideren, amb les diferències físques físiques que poden tenir amb els europeus, com també tenen diferències algú d'Uganda amb un bosquimà sense deixar de ser abdós negres. De fet els actes de racisme a aquests països són contra els negres no contra els pèrfids europeus.
            I repeteixo, de la mateixa forma que a certs llocs d'Europa es posa a Jesús com a centreuropeu, en certs llocs d'Àfrica se'l pinta com a negre. Així que deixa d'anar per aquí.

A la vida Hi ha molts colors , es pot ser mes negre o blanc
            Buf, no estem parlant de colors justament , diria que tothom hi arribava fins aquí. De fet els orientals tenen tonalitats molt més blanques que els propis europeus, però no se'ls considera blancs.

Els jueus antics , en general , son una mica mes foscos que la prota de la primera  Harry Potter  i una mica mes clarets que aquella negra
            I això que aporta?  a cas era jueva antiga el personatge d'Hermione?  

Ara ja et pots Fer palles amb Harri Potter i fer el ridicul de pregunta que has fet
            Com si a mi m'importés Harry Potter, l'únic que m'agrada destacar és la hipocresia de certs sectors. El que facin els directors i productors no és cosa meva i menys en unes pel·licules que no he seguit.
            Ridícul?  em sento una mica ridícul "discutint" amb tu, ja que intento no respondre a certs personatges que sembla que tinguin certs problemes.

Per cert, m'has resposte en el comentari inadequat, el que preguntava en el comentari que m'has resposte era #9928217 :

Doncs el cas és que al fer l'obra de teatre i adaptar-la als diferents països, s'exigia que la protagonista fos negre (o mig negra).
            M'hauries d'haver respost, en quina obra o pel·licula recent, s'ha prohibit per contracte a una persona no blanca fer un determinat paper i que passaria si es fes. Informa'm, tu que sembla ser que coneixes la veritat absoluta. No aquesta parrafada, si a cas aniria amb el comentari que he posat més a dalt.
              Quina quantitat de rucades , ara a mes ets doctorat de genètica?
              No existeix el home blanc o el home negre com a el que tu vols Fer creure, això es una estupidesa que va fer Fer creure molts segles i els genetistes han desmentit ,i no , els ciutadans semitics no son ni blancs ni negres , com a tu entens.
              Ni la branca semitica es la mateixa que la indoeuropea o altres asiàtiques o africanes.

• EPS60.481 13 8👍 9.316
                No són rucades ni cal un doctorat per parlar, de fet el terme caucàsic segueix aplicant-se als EUA amb total normalitat, així com en antropologia, medicina forense i altres camps. I si, s'inclouen els jueus.

Saps el que és una rucada? 
                parlar i cagar-la una vegada i una altra, i a més a més faltar el respecte als demés. Sigues més humil.
                  Quines pallassades  sense fonament cientific , es clar que els termes caucasics i altres encara s'utilitzen i precisament la branca semitica no es la indeuropea , caucàsica...
                  I per cert als Estats Units si tu has nascut al Marroc i ets fosc fins i tot de pares iberics , ja no ets caucasic.
                  Si has nascut al Marroc i ets blanc amb cognoms anglesos ja ets caucàsic .
                  Fonament cientific 0.

• EPS60.481 13 8👍 9.316
                    Si no tingués base científica no s'utilitzaria en la ciència, no creus?

i precisament la branca semitica no es la indeuropea
                    I si, la branca semítica està amb els europeus, encara que els semites no parlin una llengua indoeuropea, pq veig que també estàs barrejant temes lingüistics amb tot això per fer-ho més enrebassat.
                      La branca semitica no està amb els europeus perque no va nèixer a Europa , i desprès jo soc el que opino per opinar.
                      Dius una rucada rere altra perquè encara confons etnia , raça, color i genètica i fins i tot no saps on es o va ser europa
                    • EPS60.481 13 8👍 9.316
                      La branca semitica no està amb els europeus perque no va nèixer a Europa
                      És que no estem parlant d'europeus!!!!, en cap moment he parlat d'europeus , sino del terme "blanc", o del "caucàsic", termes enrevessats certament, però mai d'europeus.

Dius una rucada rere altra perquè encara confons etnia , raça, color i genètica i fins i tot no saps on es o va ser europa
                      Diria que ets tu el que has confós color amb raça o ètnia, jo en cap cas, sino repassa els comentaris on t'he tingut que recordar que hi ha orientals més blancs de pell però no es consideren blancs ja que tu parlaves de tonalitat.
                      Raça, ètnia, aquí no deixa de ser el mateix, ja que el terme raça és un terme totalment ambiguo.

Si us plau, deixa de posar la pota, i de canviar d'opinions sense solta ni volta.
                      Repeteixo pero n-vegada.

Els semites no son europeus com tu entens , perquè el concepte de blanc o negre com tu entens es fals i desmentit pels genetistes

A mes , els semites no van nèixer a Europa .

Es a dir , no tens ni puta idea de res
                    • EPS60.481 13 8👍 9.316
                      Els semites no son europeus com tu entens
                      EM POTS DIR ON HE DIT QUE ELS SEMITES SÓN EUROPEUS ???

Estic encantat d'ajudar-te, però has de posar una mica de la teva part i no repetir una i altra vegada el mateix mantra.

el concepte de blanc o negre com tu entens es fals i desmentit pels genetistes
                      A veure, i tu que saps que és per mi blanc o negre?? per mi un tadjic és blanc i evidenment no és Europa, i tu has de mirar la wikipedia per saber que és.
                      Jo no parlo de raça com s'entenia el segle XIX, però és evident que avui en dia certes ciències segueixen utilitzant una divisió "ètnico racial", basada en la pròpia ciència.
                      Per n-vegada , els semites antics , ara estàn molt mes barrejats, no son ni blancs ni negres con tu entens.
                      Fins i tot ara mateix tampoc son blancs o negres com tu entens , com Ronaldo no es blanc ni negre com tu entens
                  • EPS60.481 13 8👍 9.316
                    Vaya vayita, EDITANT COMENTARIS NOVAMENT EN MIG D'UNA DISCUSSIÓ.

Que la utilització que es faci en censos no sigui del tot correcte, no vol dir que en medicina forense, en farmàcia, en epidiomologia, etc... s'utilitzi, i això són ciències.
                      Quin mal va fer Disney !
                      Els moros no son blancs , ni negres ni grocs con tu entens perquè això es mentida.
                      A mes el semites no van tenir  un origen europeu .Fins i tot els blacs tampoc , fins i tot Europa no es va anomenar Europa quan va arribar el home d'Africa
                      Que no entens?.
                      Els colors de la pel  son adaptacions genètiques al medi ambient

Probablement de aquí a XXXX anys si l'home viu serà mes blanc o negre o groc con tu entens.

Com la claror o el fosc del cabell
                    • EPS60.481 13 8👍 9.316
                      Mare meva, tens un cacau que fa por.

A mes el semites no van tenir  un origen europeu
                      EM POTS DIR ON HE DIT QUE ELS SEMITES SÓN EUROPEUS ???   
                      (no se quantes vegades ja he repetit aquesta frase)

Europa no es va anomenar Europa quan va arribar el home d'Africa
                      Vaja, no ho sabia.   (sarcasme)

Que no entens?.
                      Els colors de la pel  son adaptacions genètiques al medi ambient
                      A veure, ets tu el que et lies amb el tema dels colors. La "topologia racial", no es basa únicament amb els colors, com tu et confons sempre, amb les simples tonalitats, sino també d'altres característiques.

De debò, estic encantat d'ajudar-te a discutir, però posa una mica de la teva part, argumentant correctament, no repetint el mateix una vegada i una altra el mateix.

La tipologia racial no es pot basar únicament en els colors perquè el meu vei no te el mateix color que jo , fins i tot la meva germana tampoc.
                      I els colors no son els mateixos ni en els negres ni en els blancs ,jo pot ser mes blanc que el meu vei però mes negre que la meva germana
                    • EPS60.481 13 8👍 9.316
                      La tipologia racial no es pot basar únicament en els colors
                      Això és el que t'he estat dient jo des d'un principi, mentre tu et feies la picha un lio.

el meu vei no te el mateix color que jo
                      Però si un similar, així com altres dades físiques, que les farien prou diferents als veïns de Kinshasha.

Però això és el de menys, el que és important és la construcció social que fa que aquest tipus de fets passin.
          • Hanzel und Gretyl5.302 10 403👍 1.839
            No fages el ridícul home, tingues dignitat i calla. 
      • Juan Lloris5.829 7 362👍 3.214
        Et parle de quan estudiava història de l'art: si no recorde malament, en les obres de Jesús anteriors al segle V ell ja era blanc, el que no tenia era el monyo llarg ni la barba, aspectes que se li afegiren segles més tard.
          La primera descripció física de Jesus es que era NEGRE , no blanc , però es clar , això va ser dit pels africans.
          El mes probable es que fos jueu o semitic  de fenotip, perquè els mateixos jueus o la Biblia no describeixen a Jesús com un home amb caracteristiques diferents a altres jueus
      • Màgor13.132 10 158👍 3.515
        A les esglesies d'Àfrica el pinten negre. I a les d'Europa blanc. On hi ha el problema?
          No hi CAP problema perquè es el mateix que Harry Potter , per arribar a mes gent canvien el color.
          Jo no he llegit ni vist CAP pel.licula de Harry Potter, però imagino que serà per guanyar mes calers
      • Mastegot30.003 9 30👍 2.325
        hi ha la teoria que si que era mig blanquet, perquè un soldat romà germànic va violar a una pobra xiqueta jueva.
  • Tioronnie2.786 5 678👍 1.374
    Putus tarats mentals. Canviar ara de colors per ''guanyar'' quotes de diversitat. Tota aquesta gent es tindria que podrir de una malaltia.
  • TUTTLE2.892 13 662👍 1.907
    Terrible. No sé pas on anirem a parar... tothom sap que els negres no poden utilitzar magia!

Broma a part, perque és tant greu que tingui un color diferent la noia? Hauran de convertir el seu color de pell en un argument de la trama o pot fer exactament el mateix paper sent negre? Si totes les pelicules anteriors les hagues fdt una nena negre haurien canviat en res? Tant important es per l'argument de Harry Potter el color de la pell de la gent?

Hitler potter
  • Turanga_Leela29.355 6 33👍 7.510
    Que important, em treu la son.

Publicitat

Fòrums

• 9.206.624 missatges
  • 217.934 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats