Fòrum

Un cotxe irromp a alta velocitat a la plaça major de Vic i envesteix les creus grogues plantades pels presos i exiliats

Carles Martell 2.224 791 👍 3.239
No hi ha hagut ferits. Als tabarnesos realment els falta un bull 

Respostes

Configuració
  • Desconfiat 3.876 3 528 👍 4.043
    I la solució és insultar i donar puntades de peu al cotxe? Així fem el que els espanyols volen.
    Ens volen violents, no caiguem en provocacions. 
  • Juan Lloris 5.574 6 387 👍 2.826
    Heroi nacional; tindrà un lloc en la història entre la cabra i els reconqueridors de Perejil.
  • Ph99 2.877 2 662 👍 1.484
    Els atacts terroristes a les regions on hi ha nacions oprimides que es volen alliberar solen estar perpretats per simpatitzants del moviment independentista a Catalunya però els terroristes són els que defensen l'status quo de l'estat opresor. 
  • the_west_rulez 14.088 3 141 👍 12.707
    La notícia que no obrirà el programa d'Ana Rosa.
  • Ius Novum 2.164 3 803 👍 3.944
    Les declaracions de l'alcaldessa de Vic són per emmarcar i per a premi Nobel al llirisme mundial.

Només li faltava acabar dient "va, entremaliat, la propera vegada no hi tornis eh maco".

No m'estranya que tothom se'ns pugi a l'esquena. Amb aquesta mena de dirigents polítics som la riota de tothom i ningú se'ns pot prendre seriosament ni despertar el més mínim per part de ningú.

Algú s'estranya que no siguem independents, amb polítics d'aquesta petitesa com aquesta alcaldessa i del govern d'estrets de pit que tenim al capdavant del país? Potser que com a país comencem a reflexionar seriosament a qui hem votat durant dècades, senyors.
    • enricmm 15.319 9 123 👍 4.679
      El polítics reflecteixen la societat. Tenim una societat on el que està mal vist és actuar amb naturalitat davant una agressió. Fins que això no canviï aquí ningú estarà a defensar la independència fins al final i per tant no serem mai independents. Espanya té gent disposada a rebre coces i fins i tot morir per defensar-la. Catalunya no. És així de simple.
      • cristinon 22.413 9 58 👍 1.079
        Actuar amb naturalitat davant d' una agressió vol dir tornar- se oi?

Evidentment. Això del som gent de pau i totes aquestes merdes és fruit d'una mescla d'acovardiment col·lectiu causat per les derrotes sumat a un missatge pacifistoide inoculat pels nostres enemics durant dècades de franquisme i autonomisme.

La Catalunya d'abans del 1939 era una Catalunya que no aspirava a la independència (era majoritàriament regionalista i, sobretot al segle XIX, carlina) però també era una Catalunya molt més disposada a defensar-se i lluitar.

enricmm escrigué:
            Evidentment. Això del som gent de pau i totes aquestes merdes és fruit d'una mescla d'acovardiment col·lectiu causat per les derrotes sumat a un missatge pacifistoide inoculat pels nostres enemics durant dècades de franquisme i autonomisme.

La Catalunya d'abans del 1939 era una Catalunya que no aspirava a la independència (era majoritàriament regionalista i, sobretot al segle XIX, carlina) però també era una Catalunya molt més disposada a defensar-se i lluitar.

Jo quan era adolescent i no sabia gàire d´història pensava i em preguntava a mi mateix que com collons Catalunya no es independitzar a primers del segle 20 per citar un exemple que era quan Catalunya tenia 3 milions d´habitants i pràcticament tots eren catalans...
            Vaig a dir una altra cosa, a mi em sembla molt fort això de deixar que ens agredeixen i no actuar amb naturalitat quan ens agredeixen.... no ho trobo massa normal.... per no dir gens.... la culpa sempre la té qui comença a pegar oi?

Si no.... ens em o un s´ha de deixar pegar i en cas contrari és dolent?

A mi això em xirria....no em quadra.....no ho veig normal....
            ......i una darrera pregunta: els nostres mateixos enemics ens han inoculat el missatge aquest pacifistoide?
        El problema que veig és que des de dalt això de la independència no s'ho creuen de debò. Els serveix com a modus vivendi, però a l'hora de declarar-la no ho fan, i per culpa seva tots plegats hem tornat 40 anys enrere. Això sí, ells tornen amb la cançoneta de l'autodeterminació. El "prussés" era això. Pujolisme pur i dur. Res de nou.

Sí, els polítics són un reflex de la societat que tenim. Però en part sí i en part no.

De tant en tant la història dóna personalitats polítiques que tenen un lideratge fort, carismàtic i realment singular. Aleshores la gent, la població, segueix aquest model i el vota perquè s'hi sent representat i sent que és un model de lideratge polític que val la pena validar i seguir.

Per això dic que en part sí i en part no.

Però mentre tot això no canvia, que aprofiti l'autonomisme disfressat d'independentisme que tenim al Parlament de Catalunya. Estic ben orgullós de no haver-los votat ni de fer-ho mai de la vida.
          Els de dalt no s'ho creuen i els de baix tampoc.

El 27 d'octubre la gent va sortir una estoneta a la plaça de Sant Jaume i després se'n va tornar a casa a sopar.

El cap de setmana entre el 27 d'octubre i el 30 d'octubre ningú va fotre res mentre en Puigdemont es passejava tranquil·lament per Girona i la gent l'aplaudia. En una independència de veritat hauria d'haver-se estat parapetat a la Generalitat donant ordres a tort i a dret i la gent disposada a aixecar barricades si cal.

El 30 d'octubre els espanyols van presentar-se a totes les oficines de la Generalitat a aplicar el 155 amb una normalitat absoluta. No es van trobar amb cap protesta ni resistència ni per part de polítics ni per part de la població com van trobar-se el 20 de setembre. Va ser el tràmit més burocràtic imaginable.

Aquesta és la realitat.
            Sí sí. Estic d'acord, però aquest tema donaria per parlar hores i hores. Hi ha molts factors.

El dia 27 molta gent (no tots, és clar) dins seu ja veia que allò no anava de debò. Jo conec gent que el dia 10 eren davant la Ciutadella (el dia de la suspensió, la fake DUI...) i el 27 ja no van baixar a bcn perquè veien que allò era una presa de pèl.

També el dia 1 d'octubre la gent aplaudia mentre els Mossos s'enduien les urnes! A un amic meu li ho vaig dir i em va tractar de boig només per dir-li que allò no em semblava normal. Fins a aquest punt va arribar l'encegament de la gent. Malgrat tot, jo vaig votar aquell dia.

Després ha passat el que ha passat i som on som.

Jo crec que és un tema psicològic. S'ha fet un rentat de cervell molt fort. La gent està com en estat de xoc. Saben que no van declarar la indedpencència tal com havien promès (ho van prometre públicament, amb tota la pebrotera), però és com si la gent no acabés d'assimilar que els han estafat. Ho intueixen, però no arriben a rebelar-se contra els qui els han dut 40 anys enrere quan els havien promès la independència.

És digne d'estudi.

Tothom va acatar el 155. Fins i tot la CUP. Tothom. i els votants també. I tothom acata la situació actual. També els votants. Perquè estan com abduïts. I cada nova pastanaga electoral que els posen davant, hi piquen.

Jo crec que és un tema psicològic. I seria molt llarg d'explicar ara mateix.

Mentre a Catalunya no hi hagi més partits que els partits del processisme cupvercgent, Catalunya continuarà segrestada per l'autonomisme regionalista disfressat d'independentisme unes quantes dècades més. I la gent continuarà votant creient que voten partits independentsites. Però amb aquesta gent al capdavant, ja s'ha vist que Catalunya continua dins d'Espanya.

Qui vulgui veure-hi que hi vegi, qui vulgui viure encegat per la fe processista, que ho faci. ja som prou adults tots plegats.

Un poble infantilitzat i immadur és la joguina perfecta a mans dels polítics que saben traficar amb els somnis col·lectius.
  • maori 12.609 3 163 👍 5.844

És per prendre o no mesures dràstiques?
  • Rolf Steiner 12.166 10 167 👍 4.447
    Novetats ?

Vull dir Nom, cognoms, adreça etc., és per un amic, gràcies.

Publicitat

Fòrums

• 9.141.499 missatges
  • 215.663 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat