Publicitat

Fòrum

La Diagonal no està aconseguint omplir-se?

llibertum198 5👍 110
Què passa aquest any?. Som a 18 de juliol i, que jo sàpiga, els de l'ANC encara no han obert la pàgina web per a què ens poguem apuntar a la "mani" de l'11-S.

On són els trams de color vermell, groc i rosa fúcsia?. Aquest any no podrem comentar que això no es omple, i que el procés ha mort?.

Ànims, hem de tornar a la normalitat. Si perdem les tradicions més nostrades, estem perduts

Respostes

Configuració
  • No tinc por784 1👍 620
    M'he inscrit al tram 2, plaça Pius XIi, era un dels trams amb menys  ocupació dissabte.
    Demà veurem al poble català reclamant la seva llibertat, serà un dia emocionant. Demostrarem, un altre cop i van no sé quants, que  som un país imparable del qual ens sentim molt orgullosos.
    VISCA CATALUNYA LLIURE, serà demà el meu crit.
    .
  • ArnauUsuari sumador6.054 16 351👍 1.005
    5 que conec han provat d'inscrirue's a última hora fa poc i no han pogut... Hi haurà moltíssima més gent que el inscrits.
  • Astralcat3.578 2 574👍 3.107
    Recordem tots/es. L'oligarquia política disfressada d'independentista (que treballa colze a colze amb omnium-anc-tv3) que ens ha enfonsat com a poble en la més nauseabunda coacció emocional cap a part dels nostres botxins demà pot tenir dos missatges:

-Sabem que no heu fet les coses gaire bé, però llibertat presos polítics a mort i amb una frase poètica i èpica al twitter que ens deixeu en tenim prou, seguim!

o bé

-Estem fins els recontracollons de les mitjes veritats, de les mentides flagrants, de la por que ens heu infundat, de l'atenuació sibilina de les nostres forces a mans del vostre missatge processista, de la pau disfressada d'inoperància i incapacitat, de la paciència infinita, de la correcció malaltíssa vers aquell que no existeix i si ho fa li rellisca nostra existència i sort.
    Per què volem un Estat propi lliure de fonamentalistes espanyols i processaires massoquistes. Aqui ens plantem i vosaltres pringueu amb nosaltres. Visca Catalunya lliure.
  • kokonut296 1👍 356
    Al carrer! República catalana, independent i popular!
  • Rigel62.078 10 7👍 30.491
  • Marcos412473.935 2 525👍 2.634
    A part del tema que ens ocupa i del missatge que alguns li vulguin donar avui, el fet que és el nostre dia no canvia. Avui és el dia dels catalans i, sigui des del terra o des de l'aire, farem que se'ns vegi i es parli de nosaltres des de tot el món. Fem que retronin els carrers de Barcelona i tremolin els europeus; perquè podem i perquè volem. Encara no som morts, encara som molts i encara seguim dempeus!

BONA DIADA NACIONAL A TOTHOM, COLLONS!
    VISCA CATALUNYA, LLIURE I SOBIRANA, I PUTA ESPANYA!!!!!

• __28653__23.841 3👍 5.608
    He anat amb els meus pares i he tornat, molta gent i passava un helicòpter i la gent el xiulava
  • TretzeTretzes12 1👍 9
    Sóc l'únic que està fins els collons d'escoltar els de l'ANC exigint un altre referèndum?

Compte que no vull fer-li el discurs als tabernícoles, però n'estic tip de tics victimistes. No hi ha estratègia i cada any que passa ens anestesien amb les consignes clàssiques: "l'any que ve serem una república independent!". I arriba l'any que ve i resulta que serà al següent.

Cansat. Molt cansat.
  • cathalà22.501 11 58👍 5.462
    Malgrat la repressió seguim ben vius. A la merda Espanya.
  • ExploitationUsuari sumador7.634 13 282👍 278
    Sóc optimista. Només he vist 1 barretina.
  • venjança_catalana4.439 3 475👍 5.087
    Després de la manifestació, si algun idiota processista del govern segueix parlant de referèndums i putes merdes de llibertats socials per no dir INDEPENDÈNCIA, ja pot preparar la maleta i fotre el camp a casa seva

NO S'HA DEMANAT REFERÈNDUM, S'HA EXIGIT LA INDEPENDÈNCIA
  • FollUsuari sumador77.460 12 3👍 40.208
    La gent, com sempre, ha tornat a complir. Cada cop que s'ha demanat algo a la gent: 9-N, 1-O, manifestacions vàries, eleccions, campanyes... Hem complert.

Però després els polítics no tenen ni pla ni lideratge.
    • Argimont7.924 2 270👍 4.751
      El mon en general de la política i no politica està amb por , no nomès a Catalunya , a tot el mon.

Estats Units, Russia, Espanya , França , fins i tot Corea d'el Nord o els països islamics .

Fa decades no Hi hauria estats com Corea del Nord o països islamics  ,  sense guerres .

• FollUsuari sumador77.460 12 3👍 40.208
    Ningú penja fotos ni comenta res en el fil oficial? 

• saintxnia16
    Aish, doncs jo crec que si s'ha aconseguit omplir-la plena, no obstant això, avui era la meva primera Diada així que no tinc molt conèixement sobre això.
  • the_west_rulez14.766 3 132👍 13.788
    He anat a la mani de la EI i als concerts que s'han fet després a l'Avinguda Lluís Companys. Impressionant la gentada, impressionant l'ambient, som i serem!!! Visca la terra!!!

Publicitat

Fòrums

• 9.205.015 missatges
  • 217.876 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat