Fòrum

Si voleu comprar una casa o un terreny, penseu en l'Ebre

paleta4.097 3 512👍 5.129
Fil adreçat bàsicament a gent del Nord del Principat, que a l'hora de comprar una segona residència, en la immensa majoria d'ocasions fixen la mirada cap a les comarques gironines o del nord de Barcelona i de Ponent.

Només us volia dir que a la Vall de l'Ebre hi teniu tot un món per descobrir, amb uns paisatges que us sorprendran per la seva exhuberància, i un clima que si bé a l'estiu pot ser un pèl extrem, durant la resta de l'any és d'una suavitat molt agradable.

També, no us enganyaré, em veig empès a fer promoció de l'Ebre entre catalans, perquè darrerament estem patint una certa invasió per part de forasters vinguts del nord d'Europa, sobretot anglesos i francesos, que atrets per la bellesa natural, la tranquilitat, el bon clima, i els preus baixos de les Terres de l'Ebre, estan comprant finques i cases com a xurros, sovint amb un ànim merament especulatiu.

A banda del clima, lo que també fa molt atractiva la propietat immobiliària rural a la Vall de l'Ebre, és la recent aprovació per part de la Generalitat, del Pla Territorial Parcial de les Terres de l'Ebre, que permet l'edificació de masos en sòl rústic amb molta més facilitat que a la resta del Principat.

A certs municipis de la Ribera d'Ebre, fins i tot et subvencionen part de la construcció de la casa i la infrastuctura de reg. I en molts casos ni tan sols has de presentar cap projecte arquitectònic.

En altres paraules: Si voleu una segona residència o instal·lar-vos al camp, però no us podeu permetre una masia a l'Empordà, Osona o la Cerdanya, a les Terres de l'Ebre podeu fer realitat els vostres desitjos sense entrebancs administratius i amb un cost molt inferior.

És una realitat a la qual s'ha donat molt poca publicitat, i que jo mateix m'he resistit molt a divulgar per por a contribuïr a la destrucció de l'entorn natural d'aquestes comarques. Però vist que fins ara els que s'estan aprofitant més d'aquesta avinentesa són bàsicament forasters, crec que ja és hora de fer-ho saber entre els meus compatriotes, i contribuïr així a l'enfortiment de la presència catalana a l'Ebre.

Així que si voleu saber més sobre aquest tema, a nivell de preus, condicions legals, etc... podeu preguntar-m'ho en aquest fil, i us intentaré respondre.

Ara i sempre, Catalunya pels Catalans.

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.206.624 missatges
  • 217.934 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats