Fòrum

Joan Tardà diu per twitter que ERC no és un partit NACIONALISTA, i 4 hores més tard ningú el rectifica.

Unitat i Orgull 8.291 9 263 👍 3.882
Han passat ja 4 hores de la que segurament és la més gran barbaritat que ha dit aquest anti-nacionalista català. I mira que n´ha dit de gruixudes aquest pobre home aquests últims 6 mesos. Però lo d´avui no té nom.

I el més greu no és que surti aquest degenerat dient que el partit històricament nacionalista i independentista ara ja no és nacionalista, el més greu és que portem 4 hores del famós tuit i ningú de dins del partit li ha dit absolutament res.

Aquest pocavergonya porta 6 mesos intentant humiliar el nacionalisme català, com si es tractés de quelcom dolent, i dic jo, com pot ser que un partit que en teoria era tant nacionalista  com ERC no expulsi aquesta rata traïdora del partit? 

Déu meu, això ja és més greu que quan al 2010 vem fer president Montilla i al 2012 molts vem passar a votar SI i RCat. Si em diuen que el partit que he votat tota la vida per ser nacionalista i separatista estaria en aquestes condicions i renegant del nacionalisme català, em faria creus...

Si el senyor Heribert Barrera i Francesc Macià aixequessin el cap..potser se´l tallarien al Tardà! 

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.139.561 missatges
  • 215.601 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat