Fòrum

Digueu coses bones per mirar a Netflix

Tywyll Usuari sumador 41.453 11 13 👍 4.781
Combatem l'avorriment. Digueu-ne per als qui tenim Netflix. I, si no, coses de fora de Netflix i a tirar de pirateria.

Respostes

Configuració
  • Jautenim Usuari sumador 7.228 5 296 👍 3.789
    Narcos, Peaky Blinders, House of Cards, Breaking Bad, Stranger Things, Dark, Rick & Morty, F is for Family, les pelis del Tarantino i poqueta cosa més.
  • Capità·carxofa 1.992 845 👍 5.033
    Que m'hagin fet patxoca últimament... Gomorra (Narcos a la napolitana), Baron noir (thriller polític al nord de França), La Mante (assassí en sèrie francès), Damnation (pastor commie revolta l'Iowa rural dels anys trenta) i poca cosa més. No sé si són de Netflix però.
  • Trollathor 1.415 👍 1.174
    Coses bones per mirar a Netflix.

Salut!
  • Batty 7 7 👍 8
    Saps que hi ha altres plataformes semblants? HBO, Amazon Primevideo, Filmin.cat-Filmin.es... Sé que no és això el que preguntes. Filmin és collonut i és una empresa catalana.
    • Arnau Solsoner 2.167 3 801 👍 2.362
      SS-GB. Molt recomanable.
      • Batty 7 7 👍 8
        Aquesta no la conec
        • Arnau Solsoner 2.167 3 801 👍 2.362

SS-GB

Sobre la sèrie
          I si Hitler hagués conquerit la Gran Bretanya? És el plantejament d'aquesta superproducció de BBC que, seguint l'exemple de l'exitosa "The Man in the High Castle", imagina un desenllaç diferent de la Segona Guerra Mundial per ambientar un emocionant thriller d'espies. Sam Riley ("Control") i Kate Bosworth ("Superman Returns") protagonitzen la sèrie. 

Londres, 1941. Després de la seva derrota en la Batalla d'Anglaterra, els britànics intenten acostumar-se a viure sota l'ocupació alemanya. El prestigiós detectiu Douglas Archer es mou entre dues aigües, respectant aparentment les ordres dels seus nous superiors de les SS mentre flirteja amb la Resistència britànica. Durant la investigació d'un assassinat relacionat amb el mercat negre, Archer acabarà submergit en una trama de traïcions i conspiració que podria donar un tomb al desenvolupament dels esdeveniments.
          • Batty 7 7 👍 8
            Ah sí, n'he vist un capítol a Amazon Prime video. La continuaré mirant. Surt a compte pagar 20€ perquè t'enviïn les comandes al dia següent gratuïtament i a més tinguis accés a les pelis i series tot l'any.
  • Batty 7 7 👍 8
    Bé, m'agraden Silicon Valley, The young pope, The IT Crowd, Breaking Bad, Els Soprano, Sherlock, Halt & Catch Fire, Mr. Robot, Person of Interest, Community, Star Trek la nova generació (una miqueta vella)..., The good wife, Better Call Saul, True detective, Big little lies, Monk... :)
  • Mergon Usuari sumador 22.149 14 58 👍 280
    Que no s'hagin dit ja:
    • Black Sails (4 temporades): Sèrie de pirates, la vaig veure sense tenir-ne cap referència i en un moment de no tenir cap sèrie per mirar però em va sorpendre molt gratament. És una història fictícia, però barrejada amb personatges, llocs i referències reals i altres de llibres de pirates.
    • Archer (7 temporades, la 8a encara no hi és). D'animació per adults. Un super espia privat que treballa a l'agència de sa mare, humor corrosiu, politicament incorrecte, sexe, alcohol i aventures. Capítols de 20 minuts
    • The fall (La Caza) (3 temporades). Sèria de la BBC sobre una inspectora de polícia que envien a Irlanda del Nord per repassar un cas d'un assassí en sèrie. Personatges intensos, sèrie densa però que atrapa molt. La primera temporada són només 3 capítols però d'hora i mitja
    • Manhunt: unabomber: l'investigació per capturar l'Unabomber un terrorista americà que enviava bombes per correu i es va fer servir la lingüística forense pel cas
    • Mindhunters: els dos agents de l'FBI que van inventar el terme 'assassí en sèrie' s'entrevisten amb alguns assassins en sèrie i resolen alguns casos

I si teniu Amazon Prime, hi han penjat Parks & Recreation, sèrie d'humor sobre una funcionària de parcs i jardins supermotivada, humor histriònic i sèrie que va creixent. Boníssima.
  • virot 8.172 4 265 👍 3.721
    Bojack Horseman, Rick & Morty i Black Mirror m'han agradat. Dark vaig veure només el primer capítol i em vaig avorrir moltíssim. A part d'això no he mirat res més des que ho tinc.
  • soldat Svejk 16.219 7 108 👍 3.628
    la minisèie godless és pur entreteniment.
  • Aldalar 15.156 13 124 👍 2.074
    Tens tota Star Trek, amb això t'hi pots estar mesos. Mesos molt feliços.
  • WayOut 722 2 👍 451
    Feu coses a la vida real i deixeu de mirar-les a través d'una pantalla.

NO A LES SÈRIES

Publicitat

Fòrums

• 9.125.354 missatges
  • 215.184 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat