Fòrum

Xèrifs, xantatgistes i censuradors al Racó: on són els límits de certs raconaires?

resnoesmes2.924 3 652👍 2.934
No seré jo qui digui que la llibertat d'expressió no ha de tenir límits. Els drets no són absoluts i s'han de confrontar entre ells per aplicar unes limitacions  raonables. Per exemple, crec que no seria tolerable un fil on es fes apologia de Hitler, o s'incités a cometre un delicte determinat, per dir alguna cosa.

Having said that, hi ha certes actituds que comencen a ser força preocupants, qualsevol opinió discordant amb la de certa pseudosecta és massacrada sistemàticament, fins a qui no hauria res a dir, pero ja anem un pas més enllà quan passem de l'insult, al xantatge constant (tanqueuuuuu akest fil, estàs repuuurtat als admins, et denuuuuunciaré...) i a la censura sistemàtica de certs temes o opinions que no combreguen amb les de la pseudosecta.

On són els límits de certs raconaires?

Respostes

Configuració
  • dumis1.846 5 883👍 1.126
    Home doncs jo et felicito perquè aquí només ets benvingut si ets un poca pena amargat, racista o masclista. Per tant, si t'insulten és que vas bé. I si t'expulsen ja és que deus ser l'hòstia. 
    • Magalí727.692 1 279👍 2.646
      I a totes les raconaireses que hem entrat ens han acusat de tenir polla, al principi.
        Tens raó, deu ser perquè pensen que picar tecles d'un teclat és molt complicat per a nosaltres o no ho entenc 
        • xicotiu9.507 2👍 2.000
          Jo sí ho entenc. Es una nova tipologia d epersona, que sempre ha d'haver existit ( amargats i frustrats), que abans ja existirien, però que en internet, han aparegut com a colectiu social que tracta d'infloir.

Lo que ellls no fan, pensen que els demés tampoc ho poden fer. Perque si no, la seua vida seria, ni que siga en part, consequència seua. Se senten amargats però tiren la culpa fora ( o al feminisme, que ha transformat les dones en unes tal, o als refugiats o etc).

Per tant, una dona que parle auertament de sexe, no pot existir, perque si a les dones els agrada el sexe però ells no follen, se'ls trenca tota la seua visió del món. Una gentussa molt trista, que han fotut este foro 

I este es el darrer missatge q escric que si no me lie de nou a escriure, i no vulc.

Salut!
            Osti tu, penso exactament el mateix. Paraula per paraula. Són uns amargats i ressentits, envejosos. Fatal.. Com per fotre'ls-hi un clau, encara se m'enganxarà l'amargor. Uns mimats.. Per això, que si no encaixes en la merda és perquè no ets merda 
            • xicotiu9.507 2👍 2.000
              Gràcies  ( este si es el darrer darrer que la meua bilis m'heu agrairà  , ,però m'ha paregut masa amable el teu comentari com per a no contestarho )

Sort en tot! 
          Suposo que ens atrevim a dir coses que no encaixen en la idea que aquests tenen de les dones, per la manera, per la forma,  per actitud, ...
          • Albufaire2.584 1 709👍 3.317
            Mare meua, quina distorsió cognitiva portes damunt. Diem que Dumis és un tio perquè seguia els mateixos patrons que el Llop. Que possiblement és mentida i és una tia, però açò és un fòrum, no el cens de la població. Tota la resta és una pel·lícula que s'haveu muntat. 

I per cert, Dumis fa comentaris del tipus "contacte 0 amb tots els homes". Si no és un tio troll, que s'ho faci vore.
              Contacte zero amb racistes i masclistes mindundis que no serveixen ni per un trist polvo ni per a res. Amb homes com Déu mana tinc tot el contacte que faci falta. 

Per pel·lícules les vostres, que viviu en un món que no existeix. És tal qual ella ho diu, a les que entren aquí i diuen una cosa que no us agrada recorreu a "és un troll" i us quedeu tan amples. Ja us ho fareu..au, seguiu així, alimentant les vostres paranoies que aneu bé 
            • AviMarcelinero11.429 5 180👍 5.233
              La resposta intel•lectualoïde masclista de costum.

Distorsió cognitiva! A mi també se'm va dir de si tinc polla, i a la Jenny. ..totes totes vam seguir el mateix patró? Això no és el cens de la població,  és clar, però se'ns deia això de manera pejorativa, això era obvi.
            És exactament això que dius.

• llamp48.478 17 10👍 12.061
        M'has fet pensar en la de dones que poden adoptar un paper de mascle
    • Ph992.953 3 649👍 1.552
      Estàs sent sarcàstica?  Sí pegues una ullada als altres comentaris de resonomes, vull dir... És això que tu dius que és benvingut.
  • UsuariV10.590 4 201👍 6.180
    Com ja he explicat en un altre fil, el problema és que el Racó, durant molt anys, era un àmbit de pensament únic, on l'anticapitalisme, l'inmigracionisme,  el feminisme radical, el pancatalanisme unitarista i altres ismes pròpies de l'extrema esquerra eren, no ja el discurs majoritari, -que en bona mesura encara ho és-, sinó pràcticament hegemònic i monopolista.

Fins i tot posicions d'esquerra moderada socialdemòcrata eren insultades i massacrades per reformistes o revisionistes.

Però amb el pas del temps, este portal ha guanyat en diversitat i pluralitat i usuaris i idees que qüestionen els dogmes de l'extrema esquerra i d'allò anomenat "políticament correcte",  han anat fent-se lloc, ocupant espais i eixamplant així molts debats socials abans monopolitzats pels de sempre. Idees que, si s'expressen amb respecte, se desmarquen clarament de discursos violents i antidemocràtics i se situen dins del marc del catalanisme nacionalista, vertader motor ideològic del portal, han de ser respectades per bé que no agraden a molts.

Però l'extrema esquerra sempre ha segut així. Per a ells, la llibertat d'expressió i el respecte a les idees plurals no són un bé en si mateix, sinó un mitjà per a promoure els seus discursos ideològic i allà on han aconseguit poder i hegemonia acaben sempre aplicant la repressió contra el dissident, i això val tant per al poder aconseguit en un país (generalment per la força no per expressió democràtica del poble) com en un fórum d'Internet.

Com vaig dir, estan molt mal acostumats a la pluralitat i la llibertat d'expressió.

• ansar17.281 12 96👍 6.481
      Doncs aqui els trolls mes coneguts i actius son convergents
      I tambe els mes maleducats. A mi m'han dit "malalt mental" i altres coses menys boniques per questionar el dogma (que Mas es indepe).

Per cert el "catalanisme nacionalista" no existeix. Pujol, Durant i Lleida, Mas, etc... es defineixen com catalanistes nacionalistes quan, en realitat, son unionistes espanyolistes. Has caigut en el seu parany semantic 
      O ets independentista o ets unionista. Qui fa servir eufemismes per a definir-se, normalment es unionista

Una cosa es llibertat d'expressio, i l'altra es fer spam per escampar mentides (com la que els liders convergents son independentistes). No se si recordes LaBerta (ara AviMarcelinero), una unionista orgullosa de ser-ho, que va ser banejada perque nomes es didicava a criticar ERC (com ara fa Rigel). Quan CDC es va convertir en "sobiranista "(una altra paraula per definir els unionistes que volen els vots dels independentistes mes ingenus) van adaptar el discurs, pero continuen sent unionistes.
    • Mcasas8.974 12 246👍 3.471
      Pancatalanisme unitarista? 
      Els extremistes de dretes i masclistes preteneu fer passar per llibertat d'expressió defensar la vulneració greu de drets humans i la justificació i l'apologia de les violacions mitjançant falsetats i negacionisme reiterat.

No cola.
  • Trinxant10.991 8 189👍 3.170
    Segons tu perquè no es pot fer apologia a Hitler i en canvi es pot fer apologia a la xenofòbia? Que potser no són dos discursos que promouen l'odi igual?

Publicitat

Fòrums

• 9.191.669 missatges
  • 217.416 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat