Fòrum

Com aconseguir que una persona de fora de la UE tingui dret a residir a Catalunya?

enyor 975 9 👍 210
Hi ha una persona que m'estimo (que no és la meva dona) que és de fora de la UE, però vol tenir dret a viure a Catalunya, jo diria que per motius inclús humanitaris. Hem provat de moltes maneres, dedicant-hi molts recursos (no us ho podeu imaginar) però l'Estat sempre ens ha denegat totes les vies que hem intentat.

Estem pràcticament derrotats. Però ara veiem que hi ha aquest vaixell que el govern espanyol diu que vagi a València. Sembla clar que els passatgers del vaixell són "il·legals" (no m'agrada el terme, però ens entenem), i dubto que gaires realment puguin demanar asil (primer, per on venen; i després, perquè tot i que vinguis del país "adequat", és probable que et diguin que no ... ho sé).

Però el govern espanyol els porta. Per tant, dubto que els deporti després (o sí, ves a saber ...).

En conseqüència, tot i que no tinguin asil, si es queden tres anys "il·legals", tindran dret a arrelament en tres anys.

O tindran residència abans, per una altra via?

Què podria fer jo per a ajudar a aquesta persona que us dic?

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.109.984 missatges
  • 214.702 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat