Fòrum

Moviment Identitari Català

paleta4.097 3 513👍 5.129
Arran del reportatge del 30 minuts sobre la "ultradreta" espanyolista, m'he assebentat de la creació recent d'aquesta organització nacionalista catalana.

Algú els coneix? Fan bona pinta.

https://www.movimentidentitaricatala.com/

Respostes

Configuració
  • __29739__1.092 2👍 717
    Més capelletes de merda? No gràcies

El que ens cal ara mateix és un grup paramilitar ben armat que tracti d'assegurar el control dels carrers (expulsant traficants i bandes espanyolistes per ex.), especialment dins dels nuclis de resistència que s'hauran de crear a zones de majoria infependentista destinant-hi bona part dels nostres recursos, i que hagin de ser temuts tant pels espanyolistes com pels mateixos líders del moviment independentista.
    • paleta4.097 3 513👍 5.129
      Bona iniciativa 

Quan hagis muntat el teu, avisa'ns, que mirarem de donar-te un cop de mà.
      • __29739__1.092 2👍 717
        Jo només sóc un enterat de merda amb accés a internet i molt de temps lliure, la gent com jo no estem per a coses d'aquestes
        • Arkitekte4.446 2 478👍 4.185
          "molt de temps lliure"

"no estem per a coses d'aquestes"

frases poc compatibles
        • __26903__16.170 8👍 11.442
          Resumint: que ets un patètic bocamoll. Com tants altres que corren pel Racó.

• __29739__1.092 2👍 717
            Bocamoll? Hahaha  aneu amb compte pipiols, que jo potser vagi sol però almenys sé que a tu en
            concret i a molts altres que em critiqueu per internet us podria fotre la pallissa de la vostra vida sense pestanyejar.

Seguiu criticant tot el que volgueu, si us penseu q em mineu la autoestima q sapigueu q aquesta no és un problema ja que s'em multiplica cada vegada 
            que canvieu de vorera quan em veieu caminant pel carrer, salut 

https://www.youtube.com/embed/kqx5aSZ-VkE

Apa no us poseu a escoltar això que encara acabareu a un dossier 
          • EstatpropiUsuari sumador161.569 11 1👍 25.938
            És clarament un segon usuari. Ara cal saber de qui.
              Tot acaba sortint a la llum, tard o d'hora.
            • __29739__1.092 2👍 717
              Efectivament, aquest usuari va començar com un segon compte per trolejar però ara mateix trobo que no he tingut cap altre usuari amb el que hagi estat tant honest amb mi mateix i amb la resta de raconaires.
              • PeixVerd13.204 6 157👍 5.882
                Penja una foto teva i les teves dades, vull veure la super por que fas.
                • __29739__1.092 2👍 717
                  Estàs que vaig donant les meves dades personals a qualsevol tio random d'internet que me les demani 
                  • PeixVerd13.204 6 157👍 5.882
                    Em sembla que no entens de què va la vaina... Mira, t'ho explico...

Si penses anar de super "macho" per la vida, el cas és que ho has de demostrar. Jo no li he de demostrar res a ningú, perquè no sóc un puto flipat. Saps?

Es a dir, jo no vaig de que sóc capaç de fotre't pallisses amb només mirar-te perquè sóc un paio normal com NouBarris i mai no me n'he amagat d'això. No sóc un puto gangsta. Però hi ha una cosa que no la suporto, i és veure gent que va de gangsta i després no té collons a entrar al meu barri per si de cas "li roben". No suporto gent que va molt de guai de boqueta però després veu un gitano i es pixa damunt i resa per a que no li digui res. Entens? 

Digues, de qui necessites l'aprovació, milhomes? De NouBarris? Meva? D'algú d'aquí? Si la resposta és negativa, i m'aventuro a que em diràs que no cerques cap tipus d'aprovació de ningú et prego que expliquis fantasmades com aquestes:

"Bocamoll? Hahaha  aneu amb compte pipiols, que jo potser vagi sol però almenys sé que a tu en 
                    concret i a molts altres que em critiqueu per internet us podria fotre la pallissa de la vostra vida sense pestanyejar.

Seguiu criticant tot el que volgueu, si us penseu q em mineu la autoestima q sapigueu q aquesta no és un problema ja que s'em multiplica cada vegada 
                    que canvieu de vorera quan em veieu caminant pel carrer, salut "

Ahà, veig que ets tot un macarra, el xungasso del barri. N'he vist mil com tu. T'explico un secret? Els vertaders macarres, els vertaders xungassos, els homenots perillosos de veritat, no ho van esbombant, no ho van cridant als quatre vents.  No ho necessiten.

No ets tan macarra, càsper? Ensenya'ns la teva careta, exposa't a que qualsevol desconegut o penjat sàpiga qui ets. No? Vaja... Però no feies tanta por? No eres tan valentot, tan xulo, tan fort?...

Et dono un consell? Canvia d'actitut, i madura. 
  • antropòfag10.046 9 212👍 2.680
    Previsible conversa futura amb tabernícola a twitter:

Indepe: A les vostres manis hi van nazis.
    Taber: A les vostres també (enllaça foto del MIC)
    Indepe: Sí,  però mira com els tractem (vídeo d'expulsió dels 33  d'una mani, potser violenta). Això vosaltres no ho feu amb els de DN.
    Taber: Sou uns intolerants.
  • ReiDeCasa1.525 2 980👍 1.329
    El simbol Lambda dels MIC, bandera alta al mig amb fons blanc, a una manifestació espanyolista recent demanant que és tanqui TV3, .

Definitivamente els MIC han triat un mal nom i mals logos si no volen que els relacionin amb l´ultradreta.... Coincideixen en quasi tot. Mala idea.

• LesttattUsuari sumador37.725 11 16👍 12.481
      No se quin símbol Lamba et refereixes per arribar a comparar-los amb els espanyols.

El que passa es que el poble català no esta acostumat a veure un partit clarament català, independentista i nacionalista, que lluita per la identitat catalana i que vol aturar aquesta bogeria immigracionista que els 3 partits polítics indepes actuals estan promocionant als quatre vents, regalant el país a tot foraster que arriba.

I això no representa ser d'extrema dreta, ni ser cap racista o xenòfob, ni molt menys, tindre la mateixa actitud que els espanyols.

És voler ser catalans dins del nostre país. I cal que el poble català comenci a assumir-ho, que, urgentment, ha d'haver un canvi polític a Catalunya. Un que de debò arribi a estimar el país.

• botifarradepagès5.688 3 377👍 5.112
        Lambda identitària, emprada per diversos moviments d'ultradreta amb l'eufemisme d'identitaris, igual que aquesta púrria del MIC:

Resultat d'imatges de lambda identitaria
          Dels 3 o 4 cops que m'he trobat amb ells, no els he vist mai, els del MIC, amb aquest símbol.

Espanya tambe intenta apropiar-se de la NOSTRADA bandera de la Senyera i la NOSTRADA bandera de Sant Jordi, però, i per això,  no vol dir que Catalunya esta sent espanyola.

Tot i aixi, prefereixo dos del Mic que tota aquesta política actual independentista, que es fa dir catalana i que ve regalant el país a tot foraster.
          • botifarradepagès5.688 3 377👍 5.112
            LEL, fixa't-hi bé, si porten aquest símbol a l'escut!  Disfressat amb un fènix i la senyera, però és prou visible (per cert, està força mal fet, però és que són d'ultradreta i no arriben a més... )

Resultat d'imatges de mic moviment
              Continua sense haver cap identificació amb els espanyols.

Torno a dir; el que tot allò surt fora de les vostres eslògans i ideologies d'esquerres no trigueu gaire en assenyalar de nazi i d'ultradreta espanyola.

El que si estic més que fart es veure com aquesta invasió forana que porta anys arribant a Catalunya cap dels 3 partits polítics independentistes actuals esta foten res per aturar aquesta bogeria. De fet, estan fent l'efecte contrari, donant-hi tota mena de suport, subvencions i ajudes.

Erc i Cup no els votaré mai, ni que em vagi la vida.

Pdcat, amb la pinça al nas.

Ara, estan sorgint aquests del MIC?... Doncs a veure per quin camí volen anar. I si resulta ser com diuen ser; catalans, nacionalistes, independentistes i anti-immigracionistes, doncs, ho tindre molt clar a l'hora d'anar a votar, sense dubtes i sense pinces.
            • EstatpropiUsuari sumador161.569 11 1👍 25.938
              Això és el que jo deia. No l'havia vist perquè està força mal fet.
  • Indesquerra19.171 9 79👍 5.878
    Deixeu de relacionar patriotisme amb aquesta merda.

El perill que té el discurs patriòtic és que s'hi acoste gent fastigosa que filtreja amb l'extrema dreta, manera de solucionar-ho? Impedir que ni s'acosten al moviment, i això només es fa liderant-lo els comunistes. Ale! Ja ho he dit.

• EPS60.481 13 8👍 9.316
    Quatre gats amb banderes, que segurament recorden la memòria de gent oblidada per la història dels anys 30. No deuen ser gaire representatius, i l'únic que servirà és que algú ho intenti relacionar amb l'extrema dreta.
    • Palestra789 11👍 1.010
      En faria totalment vergonya pensar com els espanyols feixistes, ara el "MIC" (Moviment Identitari Català) està en el punt de mira de l'extrema dreta i de l'espanyolisme més ranci, però tranquils tornen els anys de 1910-1930... on els comunistes més extremistes anticatalans, anarquistes "murcianos" els ataquen i van per ells, i aquí en un fòrum "Catalanista" molts cauen a la trampa d'Espanya, el MIC no és l'enemic de Catalunya, és tot el contrari, són els veritables nacionalistes que tenen molt clar qui és l'enemic de Catalunya, i no ho són els germans d'esquerres o dretes (CUP.... Demòcrates....).
      L'altre dia vaig anar a l'acte de Corpus de Sang, veig trobar pràcticament moltes persones que tenien clar com aconseguir la independència, els parlaments de l'acte van ser extraordinaris, BRUTALS, sentiment, energia, fortalesa, dignitat i orgull.
      Deixeu alguns de seguir el joc a Espanya, si ara per sort tenim un grup de patriotes nacionalistes que són cada cop més i més gent hem d'estar orgullosos i no tirar merda cap a ells. Per cert tots els anticatalanistes que diuen barbaritat d'ells aquí el Racó Català, que quedi ven clar que de Catalanistes no teniu res, i el que esteu fent és restar, dividir i fent mal a l'objectiu real dels catalans, ser un estat lliure.
      • rlborinot5.635 11 379👍 2.319
        No t'hi escarrassis. No vulguis vendre el discurs de la llagrimeta fàcil perquè empatitzem amb vosaltres. Sou / o us agrada anar d' extrema dreta perquè teniu la mateixa posada en escena que tots aquests moviments europeus. Punt. Tan sols que a casa nostra sou quatre arreplegats (també s'hauria d'extirpar l' ultradreta espanyola, que desgraciadament sí que es més nombrosa sociològicament). Si us agrada aquesta guerra, em sembla molt bé, però no tinguis la poca vergonya de dir que per ser antifeixistes conseqüents, tinguem el cap menjat per Espanya.
        • Palestra789 11👍 1.010
          El MIC també es ANTIFEIXISTA, encara no has entès res de res. Si va, vinga vés a mitjans d'extrema dreta a Espanyola i grups d'anarkos espanyols i informat més per tirar merda cap al MIC.
          Estaries més a gust en grups anticatalanistes castellans que en el MIC veig.
          I encara et creuràs un patriota.
          • Foguera Catalana4.687 4 456👍 4.022
            Sí, sou tan antifeixistes que us feu dir identitaris, teniu la lambda espartana al logo, Catalunya Catalana és part del vostre eslògan i defenseu que «les ajudes socials siguin pels catalans».

Nacionalisme ferm, sí. Ultradreta, sigui espanyola o catalana, no.
            • Palestra789 11👍 1.010
              SI, i tant per això som antifeixistes, no volem cap tipus de totalitarisme, ni feixisme, nazisme o comunisme, estimem la democràcia, per això també som Republicans, prioritzar ajudar els catalans hauria de ser una obligació de qualsevol persona catalana, sense menysprear a ningú i intentant ajudar en el seu lloc d'origen a totes les persones, CATALUNYA CATALANA sempre, com la vols tu? d'una altra identitat?
              Espanya ens vol dividir, vol que ens barallem per ideologies esquerra o dreta, però tranquil en el MIC per exemple pots ser d'esquerres, dretes, liberal.... però el més important és respectar el teu company en l'objectiu clar, que no és altre que la llibertat de Catalunya.
              Vés un dia a un acte del MIC i els i dius Ultradreta a veure les osties que et cauen.
              Però de moment segueix el joc a la premsa feixista espanyola, ells estaran molt contents amb tu.
              Primer abans de parlar podeu intentar conèixer la història de Catalunya.

rlborinot escrigué:
          No t'hi escarrassis. No vulguis vendre el discurs de la llagrimeta fàcil perquè empatitzem amb vosaltres. (...)

No intentis anar de supermega esquerranos que dies enrere estaves dient que havies sigut simpatitzant o militaves a can UNC. Es a dir, també havies simpatitzat amb la suposada dreta política.

I aquesta extrema dreta que tant parles ha regurgit a causa del fals, hipòcrita i obsolet discurs pro-immigrants /refugiats que tants anys l'esquerra política a anat escampant i enganyant a tothom.

No aneu assenyalant als demés com a principals culpables que els errors els heu comes vosaltres, i nomes vosaltres, l'esquerra progressista que s'ha fet dir catalana.
            No em fa cap vergonya reconéixer que fa molt de temps podia pensar diferent. Tu en canvi, penses igual en tot ara, que fa més de 10 anys? 

Una cosa sempre he tingut clara. Estimar el país. I si tinc clara una cosa, és que la millor manera de defensar Catalunya, no és barrejant aquesta amb el feixisme/racisme. No sumeu una merda.

Per altre banda, estar parlant del vostre moviment com si fos de masses o estigués frec a frec per entrar al Parlament, no sé realment com prendre'm-ho... 
              No estic parlant de "vergonyes". Cadascú fot amb la seva vida el que més l'hi convé, totalment respectable, sempre hi quan hagi un mateix i mutu respecte entre tots els bàndols. Això se'n diu democràcia. Una democràcia que representa ser la base fonamental de tot partit polític, sobre tot el de l'esquerra independentista.

Però quan aquesta mateixa "democràcia" fuig o rebutja del típic idealisme d'esquerres, és directament titllat, per tots vosaltres, de nazisme, feixisme, merda i demés insults similars, sense que hagi cap motiu ni raó de ser per arribar a classificar-lo dins d'aquest sector.

Torno a dir, no estic parlant de penediments, sinó de no anar donant lliçons d'idealismes ni voler semblar un màxim dirigent d'esquerres,  fent, a més, us de la demagògia i la mentida,  quan tu mateix vas representar ser d'un partit, el que tu ara anomenes "d'extrema dreta", feixista i racista.

Dius que sempre has estimat el país. Doncs, considero que no es ben be tindre una estima cap a Catalunya, quan intentes omplir el país d'immigrants o refugiats, sense que Catalunya sigui un Estat independent, amb un exercit, competències i una justícia pròpia i amb una sanitat publica més que tocada i el nombre d'aturats entre el 30%...

MIC, no es,ara per ara, el meu moviment. Encara no estic del tot segur com són en realitat, però, i de moment, estic molt d'acord amb la seva ideologia.

Jo, fa deu anys era més aviat centrista. Però, a mida que han passat els anys he anat girant cap a una dreta política. I tot, gracies a vosaltres (si, tu també ex UNC) i al vostre discurs obsolet, progressista i botifler pro-immigracionista/refugiats, i el d'anar regalant el país a tot foraster.

Això, el vostre discurs progressista, no representa estimar el país.

Això es prioritzar les vostres lluites o revolucions socials abans que defendre la identitat de Catalunya.

Qui ha parlat ara d'immigrants i refugiats?

Depèn del que creguis com s'estima un país. Per tu és 'acceptant' tot tipus de gent en la nostra lluita, per altres és precissament, rebutjar qualsevol cosa que pugui ser contraproduent per Catalunya.

Realment creus que amb consignes com les que utilitza el MIC, arrossegueu algú cap a la independència? Digue'm-ho amb la mà al cor. Sumareu algun indepe ja convençut, com a molt.

Altres projectes indepes estaràs més o menys d'acord, però són més integradors. Fent sentir partícep del país. S'aproparà algú més cap a l'independentisme si no li dius, que és 'Àfrica', pel simple fet de no haver nascut a Catalunya. Per exemple. Es que és tant de sentit comú, que fa mandra explicar-ho.

El país és el que tenim. Ni m'agrada a mi en la seva totalitat, ni de ben segur a tu tampoc. Però voler bastir un moviment com aquest, sent un 50% com a molt d'indepes al país, és de suïcida, boig, o no sabria com definir-ho.

• Unitat i Orgull8.894 10 248👍 5.152
    Vaja, ara alguns bonistes del fil es posen a plorar per dir que Espanya és Àfrica 

Quina colla de tarats...
  • Jordi Freixas18.881 13 82👍 3.886
    Una cosa que no sé si l'ha comentada algú en aquest fil, però aquesta colla, tant identitaris que diuen ser, i ja podrien repassar-se les faltes d'ortografia... 
      A certs primats que corren per aquest fòrum no els hauríem d'exigir tasques que sobrepassin les seves limitades capacitats intel·lectuals. No fos cas que patissin un infart cerebral.
    Si busques MIC al Google no surt d'inici, de fet el primer enllaç és del Club Super 3. Si filtres més la cerca (impossible per les sigles), i trobes la web, francament...no crec que mereixi més de 600 missatges al fil. Com ens agrada el morbo. 
  • Jaume_I15.207 10 127👍 7.453
    Que son feixistes, n'estic segur, que si fossin 500 els espanyoleitors sortirien calents cada dia també. Reconeguem les coses.
    L'independentisme d'esquerres és dèbil i poruc.
  • Baluard de Sant Clara1.316 3👍 1.954
    Això té pinta de ser els UNC, 33, JUNC i EC del Sureda i companyia no?

Sense mirar-ho gaire, doncs com sempre....com a ideologia em sembla perfecte, com a moviment polític més enllà de ser una força de xoc per trencar cames a tabarnios i demés històries, malauradament,  no li veig cap tipus de futur com a moviment de masses.
  • Maczek2.006 4 838👍 1.739
    Legeixo molts comentaris de cuperos en aquest fil, bé són una gent que reacciona molt ràpid contra el fantasma "feixista", després de 1 d'octubre, era molt fàcil movilitzar les masses, per parrar el pais, la classe política ens va traïr, cup inclosa, va preferir quedar-se en els seus "antros" i parlar de "revolució" allà en comptes de fer-la.

En aquest cas és el mateix, "lluitem contre el faixisme" desde el "casalet" prenent una birra.

Heu demostrat la vostra inutilitat, deixeu pas.

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.208.554 missatges
  • 218.005 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat