Fòrum

Acusen a Quim Torra de maclista per dir que la seva dona li fa el sopar.

Respostes

Configuració
  • soldat Svejk17.089 7 98👍 4.308
    El processisme ha fet un bon regal a la ideologia espanyola amb el palangana de torra..

Les seves afirmacions de que els espanyols no tenen vergonya ni democràcia, que nomes saben expoliar, que no hem de mirar al sud sinó al nord.. fan pensar a molts europeus en le pen, hongria o en la cosificació dels altres pròpia dels anys 30 del segle XX.

i ja sé que el fanatisme del racó ho justifica tot però és un fet. La premsa de molts llocs va normalitzant una associació de conceptes entre catalanisme i identitarisme.. esborrar-lo serà molt més difícil de fer-lo amb un sol pallús posat a dit per puigdemont, que es va saltar el mandat de l'1 d'octubre i ara va de megapresi.. el processime vol veure la independència avortada i morta. Fins llavors anirà cagant-la indefinidament. 
  • Gínjol15.699 3 120👍 5.846
      Quina societat més estúpida i malaltissa.
      No sé què té d'estrany que una dona li faci el sopar al marit quan torna de la feina.
      Ha passat durant milers danys, sense problemes ni peròs.

Cortina de fum política!

L’esquerra imbecil i perdedora
    http://www.elmundo.es/cronica/2018/05/16/5af89240468aeb4e658b4607.html
    • Magalí727.825 1 274👍 2.707
      Que una cosa s'hagi fet durant milers d'anys no vol dir que sigui la millor, ni molt menys. Que els homes vagin a caçar mamuts, si et sembla
          A veure: cuinar no té res d'estrany, tampoc si el qui cuina és un home.
          Quin sentit té furgar-hi més que ganes de fer la mà?

Es buscar problemes on no n'hi han: cortina de fum de l'Establishment, amb els bels de rigor dels xaiets d'Orwell.

Com deia aquell:

“La Política és l’art de buscar el problema, trobar-lo tant si n'hi ha com si no, diagnosticar-lo erradament, i tot seguit aplicar a mitges els remeis equivocats”

El postmodernisme polític està totalment manipulat i no té ni el menor sentit de la proporció, però té aparell mediàtic i idiotes repetidors de slogans a cabassos.

DESENFOCAR, MANIPULAR, DIVIDIR.

L'esquerra ha perdut de vista que el fet que el PP regali més de 100.000 milions a la Banca influeix més en la vida de les persones que no els debats interminables sobre transgèneres i empoderaments.

Organitzaren el gran canyaret contra un bus, i en canvi no mobilitzen front a aquest regal a la Banca.
          Li tenen por? Sembla que sí.

Progressisme folklòric i burocratitzat.
          El gatet del Sistema.

La classe dominant s'estima la política d'identitat sexual perquè divideix la gent i evita combatre l'elit. Amb les dones cridant als homes i els homosexuals cridant als heterosexuals no queda ningú per cridar als governants

Mentre la gent parli de qui cuina, de figues i pardals, de trans, de sangrat lliure i de micromasclismes i us dediqueu a malparlar dels homes, ens furten les pensions, els salaris, la sanitat, els drets nacionals, la llengua, les inversions i infrastructures, és a dir, la qualitat de vida.

CORTINA DE FUM!
  • Magalí727.825 1 274👍 2.707
    Jo no crec que en Torra sigui un masclista ni mala persona ni res,  però va ser una relliscada. Hagués quedat quedat més elegant una altra comparació. Però a mi aquest home em cau bé, la veritat.  Li queda molt per demostrar,  a veure. ...
  • venjança_catalana4.450 3 477👍 5.111
    Potser la dona fa el sopar i ell fa la resta no? I dic jo, a casa cadascú s'organitza com li surt dels collons no? 

Però com sempre, l'esquerra catalana bonista utilitzant arguments de l'unionisme
    • AltairRC2.162 1 804👍 1.542
      Podem fer equilibris per justificar-ho tot, el problema és precisament que ens veiem en la situació d'haver de justificar aquest impresentable.
        Diria que ha sortit un nebot del president explicant que la dona està de baixa i està encantadíssima de fer el menjar a la família

Quan surti la dona en qüestió recriminant la situació podreu bordar(amb perdó dels gossos) aquesta merda que deixeu anar
        Si les neofeministes no ens organitzen la vida de la llar, sempre serem uns masclistes patriarcals, ja està decidit així i a més TV3 i els tres partits independentistes hi són d'acord.

Es "el seu" projecte de República Catalana megaprogre de la muerte, on la paraula d'una feminista, d'un musulmà o d'un GLTBI no pot ser desdita i ha de ser obeïda per ser ells "les víctimes" oficials.

Pensament Únic obligatori.
  • cathalà22.542 11 58👍 5.513

ÚLTIMA HORA: acusen Quim Torra de caníbal per menjar-se les ungles 
  • Turanga_Leela29.389 6 33👍 7.530
    No, no crec que sigui masclista per aquest comentari, per molt que li vulguin treure punta a tot.
    • Pavel_Korchagin2.918 2 655👍 5.921
      Potser sí que és culturalment masclista, com la immensa majoria de la societat. El problema és posar aquest comentari "micromasclista" al mateix nivell que si fos un maltractador.
        "aviat trucaran de l'Estat la meva dona per dir-li què he de sopar"

Si aquestes acusacions es basen en aquest comentari citat textualment, penso que la gent està perdent els papers per intentar desacreditar un personatge polític per putes xorrades que no tenen res a veure amb el masclisme. Passem de la banalització del terrorisme a la banalització del masclisme i llenço daus perquè em toca, com al jocs de l'oca.
      Positiu per tu
    • cristinon24.626 9 46👍 1.267

Turanga_Leela escrigué:
      No, no crec que sigui masclista per aquest comentari, per molt que li vulguin treure punta a tot.

Tu ets dona i no veus masclista aixo....

Jo penso que no te perque ser masclista, oi?
        Ser home o dona no et dóna més punts per jutjar si una cosa és masclista o no.

La cita: "aviat trucaran de l'Estat la meva dona per dir-li què he de sopar"

Penso que si és la seva dona la que fa el sopar a casa no tenim prou informació per concloure que sigui una imposició per part del marit a la seva dona. Jo faig gairebé sempre el dinar i el sopar a casa i és perquè tinc més temps, ni més ni menys.
  • Sam Belluga3.869 4 531👍 9.381
    Dues evidències:

1. Torra, en les seves declaracions, és més curt que l'erecció d'un borratxo.
    2. Espanya està en procés de deshumanització dels catalans. I si no recordeu els comentaris que va haver sobre en Roger Torrent. Dona igual qui sigui president.

Bonus track:

Si tant us queixeu de processisme, haver votat CUP. Haber estudiao.
  • AviMarcelinero11.429 6 180👍 5.232
    Aquesta dona està d'excedència i no precisament per aguantar-li el front a l'home i si la situació sigués a l'inrevés i fos ell qui estigués d'excedència per les mateixes circumstàncies, no veig que té de masclista el comentari.... ni en un cas ni en l'altre.
  • Hades27.359 9 37👍 18.898
    Pot ser entés com a masclisme prejutjant el personatge.
    Si algú que ja és un conegut masclista diu això, interpretes que ell pensa que són les dones les qui han de fer el dinar a casa. Però dit en neutral no vol dir res, a una casa tothom pot fer de sopar, la senyora de la casa també.
  • AviMarcelinero11.429 6 180👍 5.232
    Que el President Torra no és un masclista - per aquest comentari, per les circumstàncies personals i per la trajectòria professional i política tant d'ella com d'ell - és un fet.

Ara que un part de l'independentisme català del Racó fot una pudor de masclisme que tomba també és un fet.

Si qualsevol d'aquests independentistes hagués fet aquest comentari, clarament hagués estat un comentari masclista.

De fet, aquest fil(molt majoritàriament) és masclisme en estat de descomposició.
  • anseso20.890 8 69👍 3.801
    La meva dóna em fa el dinar i el sopar...és greu doctorPer compensar jo li faig altres coses 

Anar a comprar, fer-li de xòfer, fer el manteniment de la casa, netejar la pols, fer el llit, passar l'escombra, fer-li comandes amb la moto i tot el que necessiti per què ens estimem i ajudem mútuament. 
  • AltairRC2.162 1 804👍 1.542
    No és masclista ni supremacista, però és una persona que s'ha quedat amb els valors del segle passat, fa pudor de naftalina.
  • Mastegot30.009 9 30👍 2.334
    Això ja és malaltís, si li fa el sopar és pels horaris laborals. Les families s'organitzen com volen/poden.
  • illot1.514 3 984👍 1.403
    No sé si és masclista o no. Vull pensar que no, però sense conèixre'l personalment o sense un historial de declaracions masclistes, em sembla absurd acusar-lo per una sola frase. Més tenint en compte la situació d'excedència de la seva dona, amb qui, per tant, possiblement tinguin pactat que ella s'encarrega de certes feines domèstiques pel fet de tenir més temps lliure (d'igual manera que la situació podria ser a la inversa) o per horaris simplement.
  • FollUsuari sumador77.468 12 3👍 40.224
    Jo quan he vist que amb tota la que cau amb gent a la presó fins i tot l'ANC va fer un tuit criticant que el govern no fos "paritari" penso que tenim el que ens mereixem. No he entès en quin moment aquestes tonteries han contaminat d'aquesta manera la política catalana. 
  • Picany7.326 10 293👍 1.865
    A casa fa el sopar qui pot o qui m'és en sap. L'important és viure ben avinguts. 

Publicitat

Novetats

Fòrums

• 9.208.542 missatges
  • 218.003 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat