Fòrum

Torna el fantasma del nazisme: Alamany, Torra...

fcim 19.053 9 80 👍 1.848

Han començat amb en Quim Torra, ara li toca a Alamany... Sembla com que els unionistes estan desesperats amb la seva guerra bruta.

He posat un títol sarcàstic al fil perquè m'és impossible parlar seriosament sobre els unionistes, cada vegada més, i no sé si a la resta us passa el mateix. Cada cop penso que, al contrari del que diu ERC, ni pedagogia ni eixamplar hòsties... fotem el camp! (anava a dir fem-los fora, però així queda més fi... que encara em denunciaran...).

Segurament Torra i Alamany, des de les seves ideologies, que tots sabem les diferències que tenen, en certs contexts han dit coses políticament incorrectes. I, qui no? La diferència és que entre fer servir nicks estranys o el teu nom i cognoms reals, pot tenir conseqüències més compromeses. De fet, tampoc poso la mà al foc, però jo diria que mai he escrit a les xarxes res fora de lloc quan signo amb noms i cognoms... La meva opinió pot agradar més o pot agradar menys, però quan signes amb els teu nom has de ser conseqüent. Punt. No n'hi ha més.

Però a banda d'això, i és el que vull ressaltar, m'acollona que els mateixos supremacistes espanyols que denuncien això són els mateixos que coses més grosses han dit: per escrit i amb vídeo: des de l'Arrimadas, gentussa de C's, del PP, etc... I això no surt enlloc o quan surt és una notícia intrascendent. I no me'n vaig al 2012 ni al segle passat. Poso un sol exemple actual: que el Rivera demani a en Rajoy que segueixi amb el 155 i que continui amb TV3, Catalunya Ràdio i els Mossos... Si això no és totalitarisme, que vinguin i ens ho expliquin. 

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.142.144 missatges
  • 215.677 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat