Fòrum

Girauta; Molt poques coses ens separen de VOX

GuillemRM 2.777 8 676 👍 1.214

Girauta 2

...
Després de tres ocasions li oferir a UPyD concórrer junts a diferents comicis, aquesta vegada ho han descartat. A què es deu aquest canvi?

Ho hem descartat nomès després que ells l'hagin tornat a rebutjar per quarta vegada.

Són conscients que existeix una important pressió social i dels seus mitjans afins perquè s'uneixin?

A la qual han de pressionar és a Rosa Díez, que és la que no vol.

Així que C´s continua amb la voluntat d'anar en coalició.

Naturalment. Són ells el que no volen. I si no volen, no volen.

Anar en coalició amb Llibertes va ser un error. Ciutadans és un partit europeista

Què els diferencia de UPyD i de VOX?

Molt poques coses. Li dic, amb absoluta sinceritat, que mai parlem de les diferències amb ells; solament de les coincidències. Jo no sabria dir-li què ens separa d'aquests partits.

De debò no els separa gens de VOX?

VOX acaba de néixer, així que no té una producció programàtica que valorar. D'entrada podem jutjar a les persones. Jo tinc amistat amb diverses d'elles i em semblen gent estupenda. Alejo Vidal-Quadras no solament és un amic sinó un referent polític. Santi Abascal és un bon home i molt valent. He parlat molt amb ell i no he trobat les diferències.

Però la procedència dels militants de tots dos partits és gairebé l'oposada. La majoria de Ciutadans ve del PSC, mentre que els de VOXprocedeixen de l'ala més dura del Partit Popular.

No faci aquesta equivalència. En C´s, i ja no diguem en Moviment Ciutadà, hi ha gent que ve de tots els partits i uns altres que no tenien cap adscripció política prèvia. En canvi, VOX és una escissió del PP, com UPyD el va ser del PSOE...

ARTICLE:  http://compostimes.com/2014/02/juan-carlos-girauta-entre-upyd-ciutadans-y-vox-no-encuentro-las-diferencias/

Respostes

Configuració

Publicitat

Fòrums

• 9.141.496 missatges
  • 215.663 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Fils
més votats

Accedeix als fils més votats
Publicitat